- Файл
Яна
Адміністратор, керуючий, помічник HR-менеджера, менеджер по роботі з клієнтами
- Вік:
- 44 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12051283/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
менеджер по роботі з клієнтами, тощо.
Міхницька Яна Володимирівна
43 роки
Киянка, заміжня, син 13 років, проживаю: Киів, вул.
Микільсько-Слобідська (м.Лівобережна), наявність прав
кат. В, досвід водіння більше 10 років, можливість
використання власного авто за домовленістю.
Навички: MS Office (Word, Exсel), Instagram, AI.
Графічні редактори (Photoshop, CorelDraw, Figma).
Особисті якості: Комунікабельність, креативність, відповідальність, орієнтація на
результат.
Вміння швидко вирішувати проблеми, єднати людей навколо ідеї, позитивний погляд на
життя.
Телефон/viber/telegram: [
Cоцмережі: [
Освіта: вища, спеціальність “Фінансист-економіст зі знанням іноземної мови” (1998 - 2003
Київський Гуманітарний інститут)
Додаткова освіта:
2003 – Курс дизайн-інтер'єру, школа “Успіх”.
2018 – Спеціальний курс англійської мови "Speak Up" рівень intermediate B1.
2024 - Курс UI/UX Design, it школа “GoIT”
Досвід роботи:
2000 - 2002 ТОВ “Укрпродукт”, офіційний дистриб`ютор ТМ "РОШЕН"- реалізація
кондитерських виробів по Києву та Київській області.
Посада: завідуюча складом.
Функціональні:
організація, контроль та звітність обігу кондитерського товару
Досягнення: впровадження програми 1С на складі підприємства.
2003-2015 ТОВ фірма «Студент» (тепер СТ Групп) – власне меблеве виробництво (від
дзеркал та стільців до шаф-купе)
Посада: Начальник виробничого відділу (комплексне оформлення інтер'єрів картинами,
фотообоями, скіналі, фасадами шаф-купе)
Кількість підлеглих - 7
Функціональні:
робота на міжнародних виставках
співпраця з іноземними партнерами
супровід керівника компанії (організація поїздок за кордон, супровід та переклад бізнес
зустрічей, участь у проведенні перемовин, допомога в укладанні угод на постачання
продукції)
створення проектів 3D Max (шафи-купе,розробка декор проектів, макетів комерційних
об'єктів)
підбір та навчання персоналу , координація та контроль його роботи
вирішення проблемних ситуацій в процесі виробництва, звітність по проекту, аналіз і
пошук розвитку направлення
впровадження нових технологій
Досягнення:
запуск першого на Україні широкоформатного 1.5 м принтера на пігментних чорнилах, в
результаті - запуск пілотного, першого проекту на Україні - нанесення повнокольорового
малюнка на скло (створення рекламної продукції та підвищення об’ємів продажів,
створення мережі магазинів, контроль за якістю їх роботи).
Бажаний рівень ЗП від 20000 грн.
Хочу знайти цікаву, гідно оплачувану, стабільну роботу офлайн, на тривалий термін.
Схожі кандидати
-
Адміністратор, менеджер по роботі з клієнтами, аналітик, логіст, account manager, помічник керівника
Київ -
Керівник середньої ланки, куратор клініки, адміністратор, офіс-менеджер, асистент
44000 грн, Київ -
Начальник відділу кадрів, директор з персоналу, HR-керівник
Київ, Бориспіль -
Помічник керівника, HR-спеціаліст, PP, HR-менеджер, рекрутер, Assistant Media Buyer
Київ, Луцьк -
HR-директор, HR-менеджер, керівник служби персоналу
60000 грн, Київ