Назустріч — платформа взаємодії ветеранів та роботодавців
Переглянути
  • Файл

Юлія

HRD, керівник управління персоналу, відділу добору та розвитку

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЮЛІЯ

Дата народження:
14.04.1981р.

Телефон моб.:
Е-mail:

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
1998 – 2003

Додаткова освіта:

Національний Педагогічний Університете ім. М.П. Драгоманова. Факультет «Української філології та українознавства».

Національний центр підготовки банківських працівників.
Школа «KadroLand».
Школа «HRМ» Анни Власової по курсу «People management».
Тренінги В.Якуби «Хед Хантинг за 15 хвилин».
Навчання в компанії «Нова Пошта»:
• «Управління конфліктами»;
• «Проведення зборів» та «Планування робочого часу»;
• «Мотивація персоналу»;
• «Управління змінами»;
Тренінги-навчання в АТ «Укрсиббанк» курс «Інтерв’ю по компетенціям».
Тренінги в компанії «REXAU» для продавців та керівників відділу маркетингу.

ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ:

2023 – 2025 (Штат 700+ чоловік)
Компанія: Державна організація (не прибуткова).
Посада: Начальник відділу добору та розвитку персоналу управління персоналу (т.в.о. Начальника
управління персоналу).
Посадові обов’язки:
• Формування відділу з 0 та побудова повного циклу підбору персоналу в організації (розробка профілю посади,
розміщення вакансій на різних пошукових ресурсах, оцінка та аналіз отриманих резюме від кандидатів,
проведення співбесід, оцінка навичок кандидатів, інтерв’ю за компетенціями тощо).
• Розробка регламентуючих документів управлыння\відділу (підбір, адаптація, навчання персоналу, звільнення,
положення, посадові інструкції тощо), контроль проходження випробувального терміну, утримання персоналу.
• Організація навчання (підвищення кваліфікації) працівників.
• Формування кадрового резерву (зовнішній\внутрішній).
• Контроль кадрового документообігу та робота з кадровими документами.
• Складання кошторису та контроль витрат по кошторису по напряках HR.
• Заключення договорів, які відносяться до компетенції управління\відділу персоналу та подальший їх супровід.
• Робота з навчальними закладами, організація стажування\проходження практики студентами.
• Складання звітності, яка вимагається по ISO 9001:2015.
• Підготовка зрізу заробітних плат.
• Участь у розробці КРІ та OKR підготовка звітів за результати роботи.
• Робота з положеннями, посадовими інструкціями всієї організації, тощо.
• Підготовка звітності за запитом для Міністерства економіки.
• Офіційне листування з Міністерством економіки, ВУЗами тощо.
• Подача звітності по інвалідам до центру зайнятості.
• Участь у проведенні та організація внутрішніх корпоративних заходів.

2020-2022
Компанія: Банк АТ «CreditWest Bank» (Турецький банк штат 200 чоловік)
Посада: HR бізнес-партнер Управління по роботі з персоналом
Посадові обов’язки:
• Аудит кадрового діловодства.
• Організація, ведення та контроль кадрового діловодства в повному обсязі в тому числі іноземці.
• Повний цикл підбору персоналу (розробка профілю посади, розміщення вакансій на різних пошукових ресурсах, оцінка та аналіз отриманих резюме від кандидатів, проведення співбесід, оцінка навичок кандидатів).
• Адаптація персоналу, контроль проходження випробувального терміну новими співробітниками
та утримання персоналу.
• Формування кадрового резерву (зовнішній\внутрішній).
• Побудова взаємовідносин з підрозділами в частині управління персоналом.
• Складання та контроль бюджету HR, ФОП, адміністративні витрати.
• Планування чисельності персоналу.
• Підготовка огляду заробітних плат.
• Ведення штатного розпису та організаційної структури.
• Матеріальна та нематеріальна мотивація персоналу.
• Звіти для Наглядової Ради.
• Інформування НБУ про зміни в керівному складі.
• Збір та аналіз потреб співробітників у навчанні, організація тренінгів та семінарів з підвищення кваліфікації.
• Методологічна робота з внутрішньо-нормативними документами (ВНД).
• Розробка положень, регламентуючих документів, інструкцій по Управлінню.
• Контроль актуальності посадових інструкцій (ПІ).
• Розвиток та підтримка корпоративної культури.
• Організація корпоративних заходів.
2017-2020
Компанія: Банк АБ «УКРГАЗБАНК» (Штат 3 600 чол.)
Посада: Головний спеціаліст відділу добору, розвитку та адаптації персоналу
Департаменту управління персоналу
Посадові обов’язки:
• Повний цикл підбору персоналу (розробка профілю посади, розміщення вакансій на різних пошукових ресурсах, оцінка та аналіз отриманих резюме від кандидатів, проведення співбесід, оцінка навичок кандидатів);
• Організація процесу адаптації працівників керівного рівня.
• Контроль за процесом проходження адаптації нових працівників.
• Складання звітності по роботі з персоналом.
• Формування кадрового резерву (зовнішній\внутрішній).
• Побудова взаємовідносин з підрозділами в частині підбору персоналу.
• Збір та аналіз потреб співробітників у навчанні, організація тренінгів та семінарів з підвищення кваліфікації;
• Надання консультацій підрозділам по питанням котрі стосуються персонала.

2017 травень – 2017 листопад
Компанія: Міжнародне швейне виробництво «VITA KIN» (Штат 100 чол.).
Посада: HR-менеджер (Проектна робота).
Посадові обов’язки:
• Створення, управління та контролювання бюджету (HR, ФОП та адміністративні потреби);
• Підбір персоналу на вакантні посади, адаптація та кадрове діловодство;
• Складання штатного розкладу;
• Розробка регламентуючих документів (ПІ, положення тощо);
• Управління адміністративною діяльністю компанії (керівництво адміністративним відділом
(секретарі, помічники, ахо);

2017 лютий – травень
Компанія: Мережа приватних медичних клінік «VIVA» (штат 500 чол.)
Посада: HR-менеджер (Проектна робота).
Посадові обов’язки:
• Вибудувати в Компанії HR – процеси (рекрутинг, адаптація, навчання, кадрове діловодство,
бюджетування в розділі HR).

2015 - 2017
Компанія: FACILYTI Компанія «SHEN» (Входить до групи Компаній «ФОЗЗІ ГРУПП»)
- комплексне обслуговування нерухомості (Штат 4 000 чол.)
Посада: Керівник відділу підбору, адаптації та утримання персоналу м. Київ та регіони
Посадові обов’язки:
• Організація роботи відділу підбору персонала Компанії;
• Участь у стратегічному плануванні;
• Підбір персоналу на керівні посади (ТОР рівень, керівники Департаментів та відділів);
• Організація та управління масовим підбором персоналу в Компанії;
• Розробка KPI;
• Розробка плану виконання поставлених завдань щодо підбору, утримання та розвитку персоналу;
• Створення та підтримання привабливого іміджу Компанії як роботодавця;
• Організація процесу адаптації персоналу;
• Участь в оптимізації організаційної структури Компанії та штатного розкладу;
• Розробка регламентуючої документації Компанії (ПІ, положення тощо);
• Бюджетування (квартал, 6 місяців, 1 рік). Управління бюджетом та контроль за РГК;
• Підготовка огляду заробітних плат;
• Формування кадрового резерву (зовнішній, внутрішній);
• Управління ФОП;
• Ведення та подання звітності в установленому порядку;
• Прорахунок нових проектів Компанії (що стосується у частині персоналу);
• Взаємодія з аутсорсинговими компаніями;
• Організація корпоративних заходів;
• Організація навчальних тренінгів;
• Проведення тренінгів;
• Вирішення конфліктних ситуацій.



























З квітня 2015 року по лютий 2016 року працювала у двох Компаніях на аутсорсингу.
Одна торгова компанія, друга - займається наданням персоналу на аутсорс.

Січень 2014 – литопад 2014
Компанія: IT компанія та комерційна інтернет торгівля «Label Groupe», м. Київ (Штат 1 000 чол.)
Посада: Керівник відділу підбору та адаптації персоналу.
Посадові обов’язки:
• Створення та впровадження регламентуючої документації (посадові інструкції, положення,
стандарти і т.д.), внести зміни до корпоративної культури Компанії та підтримувати її в
чинному стані;
• Розробка процедури та організація процесу підбору персоналу (фахівці та ТОР);
• Розробка KPI для відділу персоналу;
створення кадрового резерву (зовнішній, внутрішній);
• Робота з бюджетами відділу персоналу;
• Розробка та впровадження програми адаптації персоналу;
• Оптимізація звітності відділу;
• Організація та контроль кадрового документообігу;
• Планування чисельності персоналу Компанії;
• Складання та контроль бюджету на відділ персоналу з усіх напрямків (рекрутинг, навчання,
• не матеріальна мотивація, зарплата);
• Нарахування заробітної плати, бонусів;
• Складання звітності щодо підбору персоналу (щотижнева, щомісячна);
• Аналіз та статистика звільнення персоналу;
• Складання бюджету на вислугу років за посадами;
• Організація навчання персоналу;
• Вирішення конфліктів усередині Компанії;
• Відстеження порядку у трудовій дисципліні;
• Інтерв'ю зі співробітниками, що звільняються;
• Управління адміністративно-господарським відділом.

Червень 2013 – Січень 2014
Компанія: СК «ПРОВІДНА», (Штат 2 500 чол.)
Посада: Керівник відділу підбору та адаптації персоналу м. Київ та регіони
Посадові обов’язки:
• Формування відділу персоналу з нуля;
• Написання регламентуючих документів (посадових інструкцій, положень, стандартів тощо);
• Впровадження єдиної системи підбору у компанії;
• Розробка та впровадження типових планів на випробувальний термін;
• Підбір персоналу на керівні та ТОР позиції;
• Консультування директорів департаментів та керівників відділів у питаннях,
що належать до управління персоналом;
• Адаптація персоналу та контроль проходження випробувального терміну;
• Здійснення оцінки співробітників (керівні посади - методом інтерв'ю з
компетенціям);
• Складання та контроль бюджету на департамент персоналу з рекрутингу;
• Складання звітності щодо підбору персоналу (щотижнева, щомісячна);
• Створення внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву;
• Моніторинг ринку заробітної плати;
• Нематеріальна мотивація персоналу;
• Робота з навчальними закладами;
• Участь у організації корпоративних заходів.

2011 - 2013
Компанія: Логістика ВАТ "Нова Пошта" м. Київ (Штат 15 000 чол.)
Посада: Керівник відділу персоналу м.Київ та регіони (з 19.12.12 – 18.02.13 в.о. Директора
Департаменту Персонала)
Посадові обов’язки:
• Формування відділу персоналу з нуля;
• Написання посадових інструкцій, положень, стандартів;
• Впровадження єдиної системи підбору Компанії;
• Впровадження системи погодинної роботи;
• Підбір персоналу на керівні та не керівні посади;
• Консультування директорів департаментів та керівників відділів у питаннях,
що належать до управління персоналом;
• Адаптація персоналу та контроль проходження випробувального терміну;
• Здійснення оцінки співробітників (керівні посади - методом інтерв'ю з
компетенціям);
• Складання та контроль бюджету на департамент персоналу та заробітні плати;
• Складання звітності щодо підбору персоналу;
• Створення внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву;
• Контроль та організація кадрового документообігу;
• Координування та контроль роботи відділу кадрів у м. Києві;
• Впровадження електронного кадрового документообігу;
• Вирішення питань щодо працевлаштування іноземців;
• Аналіз чисельності персоналу;
• Аналіз причин звільнення персоналу;
• Моніторинг ринку заробітної плати;
• Вирішення адміністративних питань.

2008 – 2011
Компанія: Банк АБ «УКРСИББАНК» (штат 10 000 чол.)
Посада: Головний спеціаліст Департаменту управління та кар’єрного розвитку персоналу
Посадові обов’язки:
• Підбір персоналу на керівні позиції (Київ, регіони);
• Надання консультацій керівникам щодо пошуку та підбору персоналу;
• Здійснення оцінки працівників (інтерв'ю з компетенцій);
• Здійснення програми адаптації нових співробітників;
• Контролювання проходження випробувального терміну новими працівниками;
• Надання консультацій співробітникам щодо можливостей їх кар'єрного розвитку;
• Надання рекомендацій керівникам з питань службового зростання
• співробітників;
• Ротація персоналу (за потребою);
• Формування кадрового резерву (внутрішній, зовнішній);
• Участь у кадрових комісіях;
• Проведення exit-interview;
• Розробка, організація та реалізація нематеріальної мотивації співробітників;
• Складання та подання передбаченої звітності в установленому порядку;
• Часткове виконання завдань кадрового документообігу.

2007 - 2008
Компанія: Рітейл «MD Group» мережа магазинів («Tommy Hilfiger», «G-Star Raw», «Gant»,
«Sasch», «Oggi», «Accessorize»).
Посада: Провідний менеджер з підбору персонала HR відділу.
Посадові обов’язки:
• Підбір персоналу всіх рівнів (Київ, регіони: ТОР-менеджери, лінійні керівники,
• обслуговуючий персонал);
• Контроль проходження співробітниками навчання, ІС;
• Створення та ведення кадрового резерву компанії;
• Участь у складанні документів HR-відділу;
• Співпраця зі ЗМІ, РА та іншими джерелами;
• Розробка стимулювання персоналу;
• Складання штатного розкладу;
• Щомісячне планування бюджету на рекрутинг;
• Відрядження.

2003 - 2007
Компанія: ЗАТ «ЕНРАН» виробництво меблів, металопластикових та алюмінієвих конструкцій.
Посада: Маркетолог, менеджер з реклами департаменту маркетинга та продажів.

2001 - 2003
Компанія: "CEREALIA Ukrainе" (Швеція-Україна) – виробництво сухих сніданків ТМ «START».
Посада: Старший менеджер з продажу сухих сніданків та каш швидкого приготування ТМ «START».

Навички роботи:
Стандартний офісний пакет программ та програми HRM, iSPro, Megapolis,Visio.

Особисті та ділові якості:
• Здібності організатора;
• Доброзичливість, оптимізм;
• Цілеспрямованіть, відповідальніть;
• Обов'язковість, акуратність, наполегливість, гнучкість;
• Вимогливість до себе та до інших.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: