Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 18 березня 2024 PRO

Юлія

Головний бухгалтер, 55 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 11.2022 по нині (1 рік 5 місяців)
Секур Дистрибьюшн, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Керівництво бухгалтерією 12 підлеглих, функціональні обов’язки у відповідності до посади. Контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку групи підприємств , подання та формування фінансової , податкової та статистичної звітності у повному обсязі, формування комплекту документів для розблокування податкових накладних. ВЕД, оптова торгівля

Головной бухгалтер

з 11.2021 по 07.2022 (8 місяців)
Тревел Профешенл Групп, Київ (Туризм)

Керівництво бухгалтерським та економічним відділом (9 чол.). Контроль та ведення бухгалтерського ( податкового) обліку на підприємстві, контроль грошових потоків, налаштування систем внутрішнього контролю 1с утп, складання та подача фінансовоі, податкової та статистичної звітності великого підприємства щоквартально , річної звітності сім малих підприємств на загальній системі, 2 на єдиному податку та 1 ФОП. Ведення обліку ПДВ , перевірка зарплатної звітності, контроль внутрішніх розрахунків, контроль регістрації податкових накладних. Ведення зовнішньо-економічної діяльності без складання звітності по трансферному ціноутворенню ( Імпорт послуг, експорт послуг). Контроль розрахунків з нерезидентами , перевірка договорів, ведення переговорів з банківськими установами, управлінський облік та інше.

Фінансовий директор/головний бухгалтер

з 07.2019 по 10.2021 (2 роки 3 місяці)
ТОВ "Ресурс Холдинг", Київ (Будівництво ( генпідряд, субпідряд, послуги, власні об'єкти))

Ведення фінансового обліку групи компаній ( 4 юр. особи на загальній системі, платники ПДВ. Контроль та підготовка всіх видів звітності групи компаній. Налаштування управлінського та бухгалтерського обліку в УПП 8:3, ( ділянки: виробництво, собівартість у розрізі будівельних об'єктів, собівартість послуг, рух тмц у розрізі об'єктів будівництва, рух грошових коштів), ведення та планування ПДВ по групі компаній. Формування, планування, аналіз та контроль всіх ділянок бухгалтерського обліку, управлінський облік: контроль грошових потоків, планування та контроль податкового навантаження по групі. Аналіз результатів діяльності у розрізі проектів, постановка технічних завдань з налаштування управлінського обліку групи компаній. Ведення ділянки ПДВ (складний облік) реєстрація та підготовка дркументації при зупиненні реєстрації, виробництва, частково зп. Ведення ділянки ОС, нарахування зп (проста), проходження податкових перевірок. У підпорядкуванні 5 чол. Шт.к. 50-60 чол.

Заступник головного бухгалтера- Керівник підрозділу бухгалтерії ЗЗБВ

з 02.2019 по 06.2019 (4 місяці)
ТОВ "ДБК "Фундамент", Київ (Виробництво, будівництво, гуртова торгівля)

Організація та налаштування обліку у підрозділу ЗЗБВ (завод залізобетонних виробів). Постановка технічних завдань, робота з ІТ відділом з питань налаштування обліку виробничого підрозділу у будівельній компанії. Організація документообігу з внутрішніх підрозділів. Розробка правил та контролів бухгалтерського та податкового обліку по ділянках виробництва, зарплата, реалізація продукції, допоміжне виробництво, рух власної продукції по будівельних об'єктах. Контроль ділянки ПДВ (Перевірка податкових накладних та закриття 643, 644 рахунків) реєстрація, складання фінансової звітності та звітності для керівника. Аналіз ефективності виробничого підрозділу групи. Розробка та постановка завдань при переході на МСФЗ, податкове планування та аналіз результатів діяльності підрозділу підприємства. У підпорядкуванні 8 бухгалтерів. Шт.к. підрозділу 450 чол.

Головний бухгалтер / заступник головного бухгалтера

з 06.2015 по 02.2019 (3 роки 8 місяців)
ПАТ/ПрАТ "ДБК-3", Київ (Виробництво, будівництво)

Посадові обов'язки головного бухгалтера, розробка та налаштування облікової політики та обліку в 1С виробниче підприємство, постановка технічних завдань для оптимізації обліку робочих процесів на підприємстві, досвід планових та фактичних податкових перевірок, складання та подання фінансової, податкової, статистичної звітності. Аналіз та ведення управлінського обліку для керівника. Контроль ведення бухгалтерського обліку для підприємства всіх ділянках( закриття собівартості, ПДВ, зарплата , звірки з контрагентами, аналіз витрат тощо.). Досвід проходження щорічних аудиторських перевірок, проходження планової податкової перевірки. Досвід роботи у будівельній діяльності. Контроль змін у законодавстві та податкове планування.
Керівництво бухгалтерією у складі 8 чол, штат 650 чол, досвід ведення обліку за МСФЗ та Національними стандартами,

Головний бухгалтер

з 11.2014 по 09.2019 (4 роки 10 місяців)
ТОВ "Будфундамент", Київ (Будівництво ( генпідряд, субпідряд, послуги, власні об'єкти))

Ведення податкового та бухгалтерського обліку в повному обсязі.
Сфера діяльності підприємства: виконання будівельних робіт (фундамент), оренда будівельної техніки, робота з ФОП.
Перевірка первинної документації, з/п, подання фінансової, податкової та статистичної звітності, ведення управлінського обліку, контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей, ПДВ, податок на прибуток на загальних засадах. Відновлення та налаштування обліку на підприємстві, впровадження 1С УПП.
Ведення обліку та подання звітності (шт.к. 20 чол. у підпорядкуванні 1 бухгалтер).

Головний бухгалтер

з 09.2014 по 12.2014 (3 місяці)
ТОВ "Триполье АгроПлюс ", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Єдиний бухгалтер.
Ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі;
Штат 38 чол.;
Статистична звітність;
Звітність до фондів (ЕСВ);
ПДВ (пільга) подання двох декларацій звичайною та скороченою для сільгоспвиробника;
Списання палива;
формування собівартості сільгосппродукції;
Ведення ділянки ОС;
Настоянка обліку 1 С 8.2. для сільського господарства;
Робота з клієнт-банками (4 банки + робота зі спец.рахунками (2 рахунки));
ЗЕД (імпорт сільгосптехніки; імпорт ОЗ; складання та подання декларації про валютні цінності за кордоном);
Касові операції;
Контроль оборотно-сальдової відомості;
Контроль та звірка дебіторської/кредиторської заборгованості;
Операції із фінансовим лізингом;
Облік паїв (1000 Га) (нарахування, видача з використання коефіцієнта, ПДФО).
Операції з оренди сільгосптехніки;
Реалізація власної продукції (оптова та в роздріб).

Головний бухгалтер(єдиний)

з 03.2013 по 08.2014 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Міжнародна торгова компанія УкрЄвроторг", Київ (імпорт, оптова торгівля)

Ведення бухгалтерського, податкового обліку та управлінського обліку в повтому обсязі.
Підприємство платник податку на прибуток на загальних підставах та платник ПДВ.
ЗЕД (імпорт товарів), формування собівартості,
Складання та подання звітності (податкова та фінансова, фонди),
Контроль та ведення первинної документації,
Аналіз обсягу продажів, робота з мережами, налаштування управлінсткого обліку в 1с УТП, облік ОЗ,
Звірка з контрагетами (контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей),
З/п штат до 20 осіб і т.д.

Заступник головного бухгалтера

з 07.2012 по 03.2013 (8 місяців)
Фірма "Крас", Київ (виробництво медичної апаратури)

-ведення ділянки з/п штат 250 чол. (Складання та подання звітності до Фондів, ДПІ);
- ведення ділянки доходів та витрат;
- ведення, контроль та подання звітності з ПДВ;
- аналіз та контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей;
- Виробництво (контроль закриття 23);
- Перевірка оборотно-сальдової відомості.
Підприємство платник податку на прибуток на загальних підставах + ПДВ
Участь у запуску нового програмного продукту (1СУТП)

Начальник відділу фінансового контролінгу

з 05.2011 по 05.2012 (1 рік)
ТОВ "Арсенал-Центр", Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

бухгалтерський облік (перевірка оборотно-сальдової відомості, фінансова
звітність);
- участь у відновлення бухгалтерського та податкового обліку компаній у системі 1С 7.7.;
- ведення обліку доходів та витрат, розрахунок собівартості, контроль правильності віднесення згідно з ПКУ та П(С)БО;
- ЗЕД (імпорт, експорт товарів та сировини);
- контроль та підготовка необхідного пакету документів при оформленні
кредитів; акредитивів;
- ведення переговорів, узгодження індивідуальних тарифів;
- управлінський облік (складання Сash flow, Income statement,
Balance по МСФЗ);
- Участь в аудиторських перевірках компаній у складі холдингу (ФОП на єдиному податку, ПП, загальна система);
- Складання статистичної звітності;
- розробка технічних завдань та систем контролю для організації
бухгалтерського та управлінського обліку на різних етапах облікового процесу;
- підготовка та перевірка необхідних даних для податкової декларації з
ПДВ та податку на прибуток;
- підготовка документації та ведення зустрічних перевірок ДПІ;
- аналіз динаміки обсягів наданих послуг, продажу товарів та сировини;
- аналіз дебіторської та кредиторської заборгованостей;
- Проведення інвентаризацій ТМЦ.

Досвід роботи бухгалтером 7 років.
Велика компанія (зв'язок)


- бухгалтерський та податковий облік (оптимізація оподаткування);
- ведення обліку згідно з ПКУ та П(С)БО;
- ЗЕД;
- Контроль та підготовка фінансової звітності, статистичної звітності;
- аналіз результатів діяльності дочірніх підприємств (управлінський облік, контрольно-ревізійні перевірки);
- Розрахунок податкових зобов'язань з ПДВ;
- підготовка документації та ведення зустрічних перевірок ДПІ;
- Аналіз динаміки обсягів наданих послуг;
- аналіз дебіторської та кредиторської заборгованостей.

Освіта

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана”

Економіка та підприємництво, факультет “Облік та аудит в управлінні підприємницькою діяльністю, Київ
Вища, з 2006 по 2009 (3 роки)

диплом з відзнакою, кваліфікація – магістр обліку та аудиту

Додаткова освіта та сертифікати

Вікритий Англійський Університет, курс "Бухгалтерський облік по міжнародним стандартам

2013 лютий- серпень

МСФЗ , 3 етапи, Милан- Козлова

2018-2019, 48 годин

Підготовка фінансової зітності по МСФЗ

2019 3 міс.

Школа-практика фінансового директора

Серпень-вересень 2021

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc Користувач ПК Клієнт-Банк 1С:Підприємство Бухгалтерський облік MS Access Бест-Звіт 1С УВП BAS Ведення звітності BAS Бухгалтерія Організаторські здібності БЕСТ Управлінські навички Облік ТМЦ Управленческий учет X-Door Налоговое законодательство Знание бухгалтерского учета национальные стандарты Знание бухгалтерского учета МСБУ, сертификат ІАВ,№263361 Анализ финансовой отчетности Знання бухгалтерського та податкового обліку, П(с)БО, ПКУ, МСФЗ Сертифікат практика фінансового директора МСФЗ, Сертифікат АССА , Діпифр рус. №263361

Додаткова інформація

українська, німецька (базовий), французька (початковий) англійстка (базовий);
- досвід ставлення завдання ІТ-спеціалістам для внутрішніх систем контролю, управлінського та бухгалтерського обліку, аналітики та аналізу діяльності підприємства;
- досвід роботи з нормативною документацією, "Ліга
закон";
- комунікабельність, чесність, відповідальний підхід до роботи,
постійне прагнення до вдосконалення професійних навичок,
старанність

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: