• Файл

Катерина

Тім лід, оператор call-центру, менеджер з продажу

Розглядає посади:
Тім лід, оператор call-центру, менеджер з продажу, Адміністратор, Керівник відділу продажу, Рекрутер
Вік:
22 роки
Місто проживання:
Біла Церква
Готовий працювати:
Біла Церква, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Резюме від 20 листопада 2024
Годунко Катерина Андріївна
Менеджер з продажу, 20 000 грн
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:22 роки
Місто проживання:Біла Церква
Готовий працювати:Запоріжжя
Контактна інформація
Адреса:Каспійська 29
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи
Team leader
з 01.2024 по нині (10 місяців)
Boltua, Дистанційно (Транспорт, логістика)
Обов’язки:

1. Управління командою:

Координація роботи підлеглих для досягнення спільних цілей.

Постановка завдань, контроль їх виконання та оцінка результатів.

Мотивація команди, створення позитивної робочої атмосфери.

2. Підвищення ефективності:

Аналіз продуктивності команди та розробка стратегій для її покращення.

Впровадження нових підходів, які сприяють оптимізації процесів.

3. Навчання та розвиток персоналу:

Проведення тренінгів і наставництво для нових співробітників.

Індивідуальна робота з членами команди для підвищення їх професійного рівня.

4. Комунікація:

Зв'язок між командою та керівництвом (передача цілей, звітність, зворотний зв'язок).

Розв'язання конфліктів і забезпечення ефективної співпраці.

5. Робота з показниками:

Контроль ключових метрик і KPI (Key Performance Indicators) команди.

Внесення пропозицій щодо вдосконалення роботи на основі аналітики.

---

Досягнення:

1. Зростання продуктивності:

Досягнення або перевиконання планових показників відділу (наприклад, підвищення конверсії, збільшення кількості успішних реєстрацій або продажів).

2. Поліпшення процесів:

Оптимізація робочих процесів, що дозволила команді працювати швидше та якісніше.

Впровадження нових технологій або інструментів, які спростили роботу команди.

3. Розвиток співробітників:

Навчання команди, після якого працівники почали показувати кращі результати.

Підвищення рівня залученості та задоволеності співробітників.

4. Вирішення кризових ситуацій:

Успішне розв'язання складних завдань чи конфліктів у команді.

Збереження стабільної роботи під час змін або труднощів.

5. Підтримка командного духу:

Створення культури підтримки та співпраці в колективі, що покращило результати роботи.
Менеджер з продажу
з 04.2022 по 11.2023 (1 рік 7 місяців)
Restro, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)
Обробка вхідних та вихідних дзвінків
Контроль замовлення клієнта на різних етапах
Вирішення не типових проблемних ситуацій клієнтів
Допомога клієнтам при створенні замовлень, консультації
Робота з СРМ системою, оформлення договорів, робота з грандами та тендерами.
Менеджер по работе с клиентами
з 11.2021 по 03.2022 (4 місяці)
WoW Corporation, Запорожье (международная аутсорсинговая компания, предоставляющая помощь в продвижении бизнес-проектов и привлечении клиентов.)
Работа с CRM системой, Excel, Google Excel.
Контроль клиентов
Связыватся с дистрибюторами для уточнения акций, решения проблем клиентов, уточнения данных о товаре.
Продавец консультант
з 04.2021 по 11.2021 (7 місяців)
Xiaomi, Запорожье (Бытовая и мобильная электроника)
Продажа товаров
Консультация клиентов
Введение кассовой дисциплины
Ответственность за свою зону с товаром ( поддержание чистоты и так же контроль наличия товара на витрине)
Менеджер по продажам
з 11.2020 по 02.2021 (3 місяці)
Wow_corporation, Запоріжжя (Продажи)
Совершение исходящих звонков по заданной абонентской базе(холодное звонки)
Презентация услуг компании;
Определение проблем, жалоб, неисправностей в работе услуг клиента;
Оформление сделки с клиентом;
выполнение плановых показателей
Адміністратор
з 05.2020 по 09.2020 (4 місяці)
Кон-Тики, Запоріжжя (Розважальний Аквацентр Бассейн)
Зустріч відвідувача .
Ефективне та культурне обслуговування відвідувача.
Консультація відвідувачів з питань, що стосуються послуг, які надає підприємство.
Консультація по телефону з питань, що стосуються послуг, які надає підприємство.
Розрахунок з відвідувачами .
Робота з внесенням певної інформації в базу даних .
Офіціант
з 05.2019 по 08.2019 (3 місяці)
Подкова, Запоріжжя (Сфера обслуговування)
Офіціант зустрічає гостей кафе чи ресторану, допомагає обрати страву, тому він повинен знати все меню і з яких продуктів готується кожна позиція.
Також офіціант сервірує стіл, змінює скатертини, столове приладдя під час зміни трапези, забирає брудний посуд і приносить чистий. На банкетах і фуршетах допомагає вибрати напої і наливає їх.
Перш за все — це базові знання:
поєднання напоїв і продуктів, щоб вміти підказати клієнтові, наприклад, яка страва підійде до білого сухого вина;
етикет і правила спілкування з людьми;
правила сервірування столів, подачі страв.
Офіціант
з 05.2018 по 09.2018 (4 місяці)
Капкан, Томаківка (Сфера обслуговування)
Офіціант зустрічає гостей кафе чи ресторану, допомагає обрати страву, тому він повинен знати все меню і з яких продуктів готується кожна позиція.
Також офіціант сервірує стіл, змінює скатертини, столове приладдя під час зміни трапези, забирає брудний посуд і приносить чистий. На банкетах і фуршетах допомагає вибрати напої і наливає їх.
Перш за все — це базові знання:
поєднання напоїв і продуктів, щоб вміти підказати клієнтові, наприклад, яка страва підійде до білого сухого вина;
етикет і правила спілкування з людьми;
правила сервірування столів, подачі страв.
Освіта
ЗІЕІТ
Фінансоваво - економічний ; Предпринимательство , торговля та біржова діяльність, Запоріжжя
Середня спеціальна, з 2019 по 2021 (2 роки)
ПЕРЕЛІК КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ЩО ФОРМУЮТЬСЯ У РЕЗУЛЬТАТІ НАВЧАННЯ
знання:
з аналізу, планування та організації підприємницької та торгівельної діяльності в сучасних умовах;
з прогнозування, розробки стратегії та розвитку власної справи у сферах виробництва, посередництва та надання послуг;
уміння:
формувати і обробляти необхідну інформаційну базу щодо зовнішнього та внутрішнього середовища за певним видом економічної діяльності;
проведення ділових переговорів та оформлення договорів;
навички:
з виявлення та обґрунтування пріоритетних напрямків та організації власного бізнесу;
організації торгівельної діяльності та діяльності в сфері надання послуг;
комунікаційні здібності:
з роботи в команді та співробітництва;
з аргументування власної позиції;

Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/6636940/

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств:
>