• Файл

Катерина

Інженер-технолог, аналітик, спеціаліст з тендерів, договорів

Вік:
31 рік
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Чорна Катерина Аркадіївна

Особисті дані:
Дата народження: 27.01.1994 р.
Громадянство: українське
Сімейний стан: одружена

Контактна інформація:
Місто: Запоріжжя
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
ВНЗ:
Запорізький національний технічний університет (2012 – 2017 рр.), очна форма навчання.
Факультет: інженерно-фізичний.
Спеціальність: ливарне виробництво чорних та кольорових металів та сплавів.
Кваліфікація: інженер-технолог (металургія). Диплом спеціаліста з відзнакою.

Досвід роботи:
ПРАТ «ЗАПОРІЖКОКС» (липень 2020 р. – по теперішній час).
Посада: провідний інженер з ремонту, механослужба цеху уловлювання.
Створення або розширення номенклатур товарно-матеріальних цінностей, які у подальшому необхідно замовити, робота з довідником - його наповнення, блокування некоректних матеріалів, розблокування потрібних.
Забезпечення ремонтного персоналу та 3-х осіб (підрядників) товарно-матеріальними цінностями, створення потреб (поточні ремонти, технічне обслуговування, капітальні ремонти, мережеві графіки, інвестиції) в системі SAP Logon.
Супровід ремонту на всіх етапах - від створення та затвердження потреби до списання матеріалів.
Щомісячне закриття форм КБ-2, актів виконаних робіт (АВР) підрядних організацій згідно попередньої точності планування.
Робота з кошторисами – створення заявок на тендер на основі кошторису (як матеріалів, так і послуг).
Робота з основними засобами - введення/переміщення обладнання, об’єктів в експлуатацію для подальшої амортизації, оформлення актів незавершеного капітального будівництва (аналіз та облік всіх виконаних робіт підрядником протягом всього капітального ремонту).
Запит резервування матеріалів, їх переміщення як по системі, так і фізично з центральних складів підприємства.
Складання та написання різноманітних службових записок, актів, калькуляцій, наказів, протоколів, розпоряджень, графіків, доручень.
Облік людино-годин ремонтного персоналу цеху, їх підтвердження у системі.
Замовлення автотранспорту/вантажо-підіймальних механізмів для цехових потреб в системі Bernar H, АСУ Меню.

ТОВ «МЕТІНВЕСТ ДІДЖИТАЛ» (березень 2020 р. – липень 2020 р.).
Посада: провідний спеціаліст з договірної роботи, департамент закупівель.
Здійснення поставок та послуг у сфері ІТ технологій по супроводу ПАТ Запоріжсталь, юридично - ТОВ Метінвест Діджитал.
За наявності 45 замовлення на постачання (SAP ERP) - заключення договору за драфтом та візування його серед служб активу: юридичний відділ, фінансовий відділ, дирекція за направленням (якщо матеріали ІТ групи - дирекція із закупівель, якщо послуги у сфері ІТ - фінансова дирекція) у системі АСУ Меню.
Підписання у дирекції за напрямом за фактом отримання договору в архіві активу. Ведення реєстру договорів, що укладаються, у таблиці Microsoft Excel (вільний формат).
Заключення специфікацій (якщо договір у статусі дійсний). Підготовка їх у таблицях Microsoft Word та візування серед служб активу.
Відправка 2 екземплярів договору та/або специфікацій постачальнику кур'єром активу чи за допомогою послуг Нової Пошти. Комунікація з постачальником до фактичної поставки.
Щотижнева відмітка вартості фактичних послуг у платіжному календарі в системі АСУ Меню.
Переведено до ПРАТ «ЗАПОРІЖКОКС» на посаду провідного інженеру з ремонту.

ПАТ «ЗАПОРІЖСТАЛЬ» (грудень 2018 р. – березень 2020 р).
Посада: провідний економіст бюро планування потреб матеріалів, комерційна дирекція.
Обробка, аналіз та передача заявок від замовника до закупівлі та постачання.
Звітність створених потреб на коректність: плановість/аварійність, вантажні норми, наявність технічних завдань/опитувальних листів/актів аварійності того чи іншого матеріалу.
Створення/коригування/видалення резервування (приналежність заявок цехами-замовниками) для отримання товарно-матеріальних цінностей з центральних складів до цехових комор, а також переміщення матеріалів з проекту в проект, з вільного використання на проекти та навпаки.
Моніторинг та аналіз залишків матеріалів без потреб. Моніторинг оприбуткованих матеріалів. Моніторинг та аналіз виконаних заявок за відповідними групами матеріалів.
Робота в SAP Logon.
Скорочення штатної одиниці, переведено до ТОВ «МЕТІНВЕСТ ДІДЖИТАЛ» на посаду провідного спеціаліста з договірної роботи.

ПРАТ «ЗАПОРІЖКОКС» (вересень 2018 р. – грудень 2018 р.).
Посада: провідний економіст бюро планування потреб матеріалів, відділ матеріально-технічного забезпечення..
Переведено до структури комерційної дирекції внаслідок приєднання до ПАТ «ЗАПОРІЖСТАЛЬ» на посаду провідного економісту.

ПРАТ «ЗАПОРІЖКОКС» (травень 2018 р. – вересень 2018 р.).
Посада: інженер нормативно-довідкової інформації, відділ матеріально-технічного забезпечення.
Ведення довідника основних записів матеріалів. Розширення та створення номенклатур в системі SAP Logon. Робота з контрагентами.
Переведено до нового відділу, який створено на базі існуючого на ПРАТ «ЗАПОРІЖКОКС» на посаду провідного економісту.

ПАТ «ЗАПОРІЖСТАЛЬ» (червень 2017 р. – березень 2018 р.).
Посада: контролер у виробництві чорних металів.
Технічний контроль готової продукції - рулони. Перевірка стану поверхні, внутрішньої та нижньої кромки на наявність дефектів згідно технічної документації. Перевірка упакування та маркування.
Технічний контроль готової продукції - листопрокат. Перевірка стану поверхні, порізу на наявність дефектів згідно технічної документації. Контроль упакування та маркування.
Ведення рапорту робочої зміни в системі АСУ Меню.
Звільнена за власним бажанням.

Додаткова інформація: навички роботи за комп’ютером (SAP ERP, Microsoft Word, Excel, Outlook, Teams, Service Desk).
Ведення документообігу на підприємстві, ділове листування.
Досвід роботи у профспілці підприємства.

Особистісні компетенції: відповідальність, пунктуальність, сумлінність, уважність, порядність, доброзичливість, вихованість, організованість, посидючість, цілеспрямованість, комунікабельність, організаторські здібності, висока особиста культура, грамотність письма та мови.

Бажана посада: ІТР з офіційним працевлаштуванням.

Бажаний рівень заробітної плати: від 40 000,00 грн.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: