Назустріч — платформа взаємодії ветеранів та роботодавців
Переглянути
  • Файл

Аліна

Менеджер, помічник керівника

Розглядає посади:
Менеджер, помічник керівника, Адміністратор, Hr-менеджер, Маркетолог, Менеджер проєктів, Менеджер з продажу, SMM-менеджер, Менеджер роботи з клієнтами
Вік:
35 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Нечипорук Аліна
Дата народження: 27 липня 1989 р.
м. Київ
моб. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: неповна зайнятість, дистанційна робота.
Бажана заробітна плата: від 20.000 грн.
Освіта
Вересень 2007 р. – лютий 2012 – Приватний вищий навчальний заклад «Київський міжнародний університет», кваліфікація фахівця з міжнародних відносин, політолога-міжнародника, референта-перекладача англійської мови (диплом магістра).
Жовтень 2008 р. – квітень 2013 р.- «Національний університет державної податкової служби України», повна вища освіта (заочна форма навчання) за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація юриста.
Досвід роботи
З лютого 2015 р. – по вересень 2015 р. помічник юриста в ДП «Медбуд» ПрАТ ХК «Київмьськбуд».
Функціональні обов’язки:
• Підготовка проектів договорів з новими Контрагентами Товариств, Організацій, тощо. Контроль за виконаннями обов’язків з обох сторін.
• Готувати позовні заяви, скарги, претензії, запити, клопотання, пояснення, заперечення.
З вересня 2015 р. – по серпень 2018– менеджер з адміністративної діяльності в ДП «Медбуд» ПрАТ ХК «Київмьськбуд».
Функціональні обов’язки:
• Перевірка та підготовка звітів з Контрагентами (будівельні компанії, дослідницькі лабораторії, страхові організації, онкологічні клініки);
• Контроль за наданням якісного сервісу клієнтам;
• Моніторинг цін на медичні послуги та виготовлення Прейскуранту цін;
• Контроль за роботою медичного персоналу амбулаторії та стаціонару.
• Пошук та перемови з новими Товариствами, Агентами, Підприємствами з приводу надання якісних медичних послуг.

З травня 2022 р. – по 28.12.2024 – помічник керівника компанії «Aurum Security» та «Aurum Globe»

Функціональні обов’язки:
• ведення документаціі, обробка вхідної кореспонденції, написання відповідей партнерам та клієнтам компанії;
• замовлення квитків на літак, бронювання готелів, бронювання машини під час подорожей;
• пошук та робота з постачальниками та підрядниками;
• координація та робота з усіма відділами компанії, нагадування про дедлайни;
• пошук нових співробітників, та проведення первинних співбесід;
• написання звітів по всім відділам компанії для керівника;
• написання ТЗ для дизайнерів, адміністраторів сайтів, SEO та SMM;
• аналіз ринку конкурентів, розробка ціноутворення;
• написання комерційних пропозицій;
• виставлення інвойсів клієнтам та контроль за оплатою;
• ведення щомісячної фінансової звітності компанії;
• пошук та реєстрація компанії та співробітників на виставках та форумах.

Професійні навички
• Навички роботи з комп’ютером, Google Docs/Sheets, ChatGPT, CRM
• Робота з програмою «Медоблік».
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Англійська ─ B2

Про мене
• Швидко вчусь, подобаються різнопланові задачі
• Відповідальна та ініціативна
• Стресостійка та позитивно мислю
• Вмію працювати в команді

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: