• PRO

Мар'яна

Рекрутер, HR-менеджер

Вид зайнятості:
повна
Вік:
39 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець по роботі з клієнтами інтернет-магазину

з 11.2021 по 09.2024 (2 роки 10 місяців)
Invogue Fashion Group, Одеса (Роздрібна торгівля)

1. Прийом вхідних дзвінків та консультація клієнтів з усіх питань, пов’язаних з продукцієюта послугами магазину.
2. Обробка замовлень, оформлення покупок, допомога клієнтам при виборі товару.
3. Надання інформації про статус замовлення, терміни доставки та інші деталі.
4. Робота з електронною поштою, CRM, із соціальними мережами (Instagram, Facebook).
5. Відповіді на запити клієнтів, вирішення проблемних ситуацій.
6. Ведення бази даних клієнтів, оновлення інформації та запис історії звернень.
7. Участь у тренінгах та навчаннях для підвищення кваліфікації.
8. Тестування нових функцій на сайті та в 1С.
9. Слідкування за новими надходженнями.
10. Перевірка залишків товару в 1С.

Адміністратор офісу

з 08.2018 по 11.2021 (3 роки 3 місяці)
Офісний центр "Чорноморська Рів'єра", Одеса (Гірнича промисловість)

1. Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції (робота з електронним журналом пошти).
2. Прийом та розподіл вхідних дзвінків.
3. Робота з електронною поштою.
4. Робота з кур'єрськими службами, заправлення картриджів.
5. Щомісячний аналіз найбільших споживачів газу на Одещині.
6. Робота з архівом.
7. Виконання доручень юриста (підготовка та надсилання документів для контрагентів та документів для судових розглядів).
8. Організація життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, госптоварів, продуктів, дезінфікуючих засобів).
9. Контроль над роботою тех. персоналу (прибиральниці, завгосп).
10. Організація роботи водія, аналіз звіту з бензину та формування заявок на виплату коштів.
11. Взаємодія з бухгалтерією та іншими відділами офісного центру щодо забезпечення своєчасного та повного документообігу (підготовка заявок на матеріальне забезпечення роботи офісного центру, копіювально-розмножувальні роботи, прошивка документів, сканування, роздрукування).
12. Прийом відвідувачів, організація проведення зустрічей, забезпечення чайно-кавового сервісу.
13. Здійснення збору та підготовка інформації, необхідної керівнику або іншим співробітникам, виконання особистих доручень керівника.
14. Організація поїздок керівника, бронювання авіа та залізничних квитків, замовлення VIP обслуговування, бронювання готелів та забезпечення документообігу з відповідними організаціями.

Адміністратор офісу

з 10.2017 по 05.2018 (7 місяців)
ДНК Development, Одеса (Нерухомість)

Адміністратор ресторану

з 07.2017 по 10.2017 (3 місяці)
"Рікша", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор офису

з 12.2016 по 03.2017 (3 місяці)
Антра, Одеса (IT)

Касир

з 04.2016 по 08.2016 (4 місяці)
"La Plage De Luxe", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор ресторану

з 03.2015 по 03.2016 (1 рік)
"Рікша", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

PR-менеджер

з 05.2014 по 03.2015 (10 місяців)
"Smachnogo", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Оператор доставки їжі

з 11.2013 по 04.2014 (5 місяців)
"Fujisan", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Оператор доставки їжі, обліковець

з 01.2013 по 10.2013 (9 місяців)
"Fujiyama", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Офіс-менеджер

з 08.2011 по 02.2012 (6 місяців)
"Key Market", Одеса (IT)

Офіс-менеджер

з 09.2008 по 05.2011 (2 роки 8 місяців)
КА " Лідер ", Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Офіс-менеджер

з 11.2007 по 09.2008 (10 місяців)
Акціонерна страхова компанія "ІНГО Україна", Одеса (Фінанси, банки, страхування)

Освіта

Одеський національний технологічний університет

Факультет інноваційних технологій харчування і ресторанно-готельного бізнесу, Одеса
Вища, з 2012 по 2017 (5 років)

Одеський технічний фаховий коледж ОНТУ

«Виробництво виробів зі шкіри» Кваліфікація: "Технік - технолог", Одеса
Середня спеціальна, з 2001 по 2005 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

HR-manager, Genius space

2025

Знання і навички

  • Організованість
  • Здатність до навчання
  • Прямий продаж
  • Активний продаж
  • Ведення CRM
  • Робота із запереченнями
  • Комунікабельність
  • 1С:Підприємство
  • Цілеспрямованість
  • Продуктивність

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Впевнений користувач ПК.
Грамотна українська мова.
Пунктуальна, відповідальна, стресостійка, доброзичлива.
Одружена, дітей немає.
Без шкідливих звичок.
Зараз вивчаю англійську мову (курси offline).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: