Резюме от 2 декабря 2016 PRO

Олійник Зоряна Романівна

Офіс-менеджер, секретар, оператор ПК, помічник керівника, 3 500 грн/мес.

Полная занятость, неполная занятость.

Дата рождения:
13 января 1977 (39 лет)
Город:
Львов


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Гол.спеціаліст, начальник відділу продажів

с 05.2001 по 08.2012 (11 лет 3 месяца)
Страхова компанія, Львів (Всі види страхових послуг)

Укладення та оформлення договорів страхування, консультація клієнтів, робота на ПК, ведення баз даних, звітності. Розробка рекламних буклетів, оголошень та ін. реклами.

Оператор ПК

с 08.2000 по 05.2001 (9 месяцев)
УАД, (ВУЗ)

Робота в комп'ютерних класах, допомога студентам при роботі на ПК.


Образование

УАД

Технологія друкарських процесів , інженер-технолог поліграфічного виробництва, Львов

Высшее, с 09.1994 по 05.1999 (4 года 8 месяцев)


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Впевнений користувач ПК, всі офісні програми, інтернет, ел.почта, скайп.

Знание языков

  • Испанский — средний

Дополнительная информация

Українська мова - рідна, російська - вільно.
Знання ПК - Word, Exсel, інтернет, ел.пошта, бази даних, сканер.
Користування оргтехнікою - факс, ксерокс.
Формування ділової переписки, наказів і т.д.
Захоплення - оформлення, дизайн рекламних листівок, буклетів.

В роботі головна перевага - відповідальність і порядність.(Як із моєї сторони так і зі сторони роботодавця).

Перевагою буде місце роботи: м.Винники, Сихів, Личаківська, центр м.Львова.




! Бажана посада - напряму НЕ ПОВ"ЯЗАНА з маркетингом, планами продажів, розширенням баз споживачів, пошуком клієнтів і домовленостей, чи залученням нових партнерів з метою "просування" тих чи ін. товарів та послуг.




----------РОЗГЛЯНУ всі пропозиції на свій е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)----------


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: