- Файл
Юлія
Начальник відділу кадрів, інспектор з військового обліку
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12834733/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Прізвище ім’я по батькові
Галюк Юлія Григорівна
Дата та місце народження
16.07.1985 року, м. Київ
Контакти
моб. тел. [
e-mail: [
Сімейний стан
Незаміжня
Мета пошуку
Отримати перспективну, цікаву і стабільну роботу для професійного росту, самовдосконалення, де я зможу реалізувати свій потенціал
Освіта:
2002 – 2008
Київський міжнародний університет
Факультет – міжнародних відносин, спеціалізація – міжнародне право, відділення – міжнародне приватне право
06/2006 р. – диплом бакалавра міжнародних відносин
02/2008 р. – диплом магістра міжнародного права
Досвід практичної роботи
ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України»
(Завідувач відділом кадрів)
10/2023-по теперішній час
• повний цикл ведення кадрового обліку: прийом, переміщення, звільнення, табель обліку робочого часу;
• облік надання відпусток, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
• формування та ведення особових справ;
• облік електронних трудових книжок, визначення трудового стажу;
• підготовка документів, необхідних для призначення пенсій працівникам;
• складання відповідної кадрової звітності;
• проведення співбесід та оцінка кандидатів;
• ведення кадрової документації та бази даних співробітників;
• консультування керівників та співробітників з питань трудового законодавства;
• контроль дотримання трудового законодавства на підприємстві;
• ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів;
• введення та актуалізація штатного розпису;
• розробка правил внутрішнього трудового розпорядку;
• розробка колективного договору;
• надання консультацій щодо заповнення щорічних декларацій працівниками підприємства;
• ведення військового обліку;
• забезпечення бронювання працівників згідно з постановою Кабінету Міністрів України №76;
• консультація/взаємодія з працівниками підприємства щодо питань пов’язаних з військовим обліком;
• взаємодія з ТЦК та СП щодо питань з військового обліку.
ДП «УКРМЕДПРОЕКТБУД»
(Завідувач сектором з кадрової роботи)
02/2021-10/2023
• участь у розробленні бізнес-планів у частині забезпечення трудовими ресурсами з урахуванням перспектив розвитку підприємства, змін у складі працівників через впровадження нової техніки і технології;
• організація роботи з проведення досліджень, прогнозування та визначення потреби в кадрах на підставі планів економічного і соціального розвитку підприємства;
• надання консультацій керівникам різних рівнів з питань організації управління персоналом;
• створення нормативно-методичної бази управління персоналом та практичне впровадження методичних і нормативних розробок;
• вирішення трудових спорів та конфліктів;
• контроль дотримання трудового законодавства у роботі з персоналом;
• проведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток;
• контроль трудової дисципліни і дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
• складання встановленої звітності з обліку особистого складу та роботи з персоналом.
Управління праці та соціального захисту населення Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації ( Головний спеціаліст сектору претензійно-позовної роботи та з питань запобігання та виявлення корупції)
03/2017 – 02/2021
• претензійно-позовна робота з повернення коштів, надміру виплачених за призначеною соціальною допомогою та пільгами;
• представництво інтересів Управління в цивільних, адміністративних та господарських спорах, в судах всіх інстанцій;
• робота з виконавчою службою;
• організація та забезпечення контролю, аналіз та оцінка стану справ;
• надання консультаційної допомоги з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства;
• підготовка, забезпечення та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання корупції;
• надання допомоги та консультацій щодо заповнення декларацій особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
• введення прийому громадян;
• розгляд звернень громадян.
Оболонський районний відділ державної виконавчої служби міста Київ ГТУЮ у м.Києві ( Головний державний виконавець)
12/2016 – 03/2017
• здійснення примусового виконання рішень судів, інших органів (посадових осіб);
• організація та забезпечення контролю, аналіз та оцінка стану справ;
• розгляд звернень громадян.
ТОВ «АФ «Фінанси-Право-Аудит»
- 10/2016 – 11/2016 (Директор)
- 01/2015 – 10/ 2016 (Заступник директора по регресній роботі)
основні функціональні обов’язки:
• ведення претензійно-позовної роботи;
• ведення переговорів з клієнтами;
• формування звітності;
• представництво інтересів клієнтів в господарських та цивільних спорах, в судах всіх інстанцій;
• робота з державною виконавчою службою;
• представництво інтересів клієнтів в господарських та цивільних спорах, в судах всіх інстанцій;
• перевірка та аналіз документів;
• введення договірної роботи.
ПрАТ «СК «ПРОВІДНА»
- 12/2012- 12/2014 ( начальник відділу)
- 04/2009 – 12/2012 (провідний юрисконсульт)
- 11/2008 – 04/2009 (юрисконсульт)
- 02/2008 – 11/2008 (робота по договору - юрисконсульт)
основні функціональні обов’язки:
• ведення претензійно-позовної роботи;
• робота з вхідними позовами;
• представництво інтересів компанії в господарських та цивільних спорах, в судах всіх інстанцій;
• робота з виконавчою службою;
• супровід та контроль аутсорсингової роботи;
• перевірка та аналіз документів виплатної справи на предмет законності виплати;
• ведення переговорів з боржниками;
• ведення звітності.
Професійні якості
Бажання активно працювати для самовдосконалення, креативне мислення, вміння спілкуватися з людьми і домовлятися, здатність працювати у напруженому режимі, вміння раціонально використовувати робочий час.
Особисті якості
Відповідальність, порядність, ініціативність, комунікабельність, здатність навчатися та підвищувати свій кваліфікаційний рівень, вміння самостійно приймати рішення та нести за них відповідальність.
Інші відомості
- свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю №000675 від 05.05.2020 (зупинено п.1 ч.1 ст.31 ЗУ «Про адвокатуру та адвокатську діяльність»);
- досвідчений користувач ПК;
- базовий рівень 1С;
- наявність водійських прав категорії «В»;
- наявність закордонного паспорту;
- вільне володіння та грамотне використання української та російської мов, розмовна англійська мова;
- можливість відряджень.
Схожі кандидати
-
Менеджер із внутрішніх комунікацій, фахівець з персоналу (HR)
40000 грн, Київ -
Начальник відділу кадрів, директор з персоналу, HR-керівник
Київ, Бориспіль -
Інспектор відділу кадрів, кадровик, спеціаліст кадрового обліку, адміністратор
Київ -
Директор з персоналу, керівник відділу HR, рекрутингу
Київ -
HR-керівник, начальник відділу кадрів (HR)
Київ, Львів , ще 6 міст -
Директор з персоналу, керівник відділу (HR), рекрутер
30000 грн, Київ