Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 25 березня 2024 PRO

Олексій

Менеджер по роботі з клієнтами

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Старший фахівець відділу кредитної верифікації

з 05.2018 по 01.2023 (4 роки 8 місяців)
АТ ПУМБ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Зона відповідальності: здійснення низки процедур перевірки інформації, наданої заявником з використанням доступних джерел інформації, з метою складання висновку про її коректність та достатність для ухвалення рішення про надання роздрібного банківського продукту.
Основні функціональні обов'язки:
- Аналіз інформації, яку надав клієнт відповідність можливості оформлення банківського продукту.
- Оцінка ризиків під час процесу верифікації.
- Перевірка документів позичальників на коректність внесення даних до анкети кредитними фахівцями Банку.
- Комунікація з Департаментом роздрібних ризиків щодо виявлення підозри в шахрайстві.
- Проведення комплексу заходів щодо виявлення недостовірно наданої інформації згідно з чинною інструкцією та інформування про ситуацію безпосереднього керівника.
- Складання щоденного звіту затвердженого зразка для подання керівнику.

Менеджер з адміністративної діяльності

з 09.2012 по 03.2017 (4 роки 6 місяців)
ПАТ «Мультиплекс-Холдінг», Донецьк, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Зона відповідальності: організація та забезпечення безперебійної та якісної роботи кінотеатру у відповідності до встановленого регламенту так і при позаштатних ситуаціях. Кількість персоналу у прямому підпорядкуванні - 25.
Основні функціональні обов'язки:
- Контроль працівників, які перебувають у підпорядкуванні, а також контроль за дотриманням ними своїх функціональних та посадових обов'язків.
- Інкасація виручки барних та квиткових кас.
- Складання графіків роботи персоналу.
- Ведення табеля обліку робочого часу персоналу.
- Самостійне вжиття заходів у випадках:
* зупинення сеансу з будь-якої із можливих причин.
* несправності автоматичної системи продаж.
* відсутності на роботі осіб, зобов'язаних бути присутніми на робочих місцях відповідно до Наказу.
* вирішення конфліктів з відвідувачами чи непорозумінь усередині колективу кінотеатру.
* контроль продукції та витратних матеріалів на території бару.
- Знання практичної роботи всіх підлеглих співробітників (адміністраторів, касирів, барменів), вміння виявляти та тимчасово замінювати будь-яку робочу ділянку для забезпечення безперервного процесу.
Крім основних посадових обов'язків добре ознайомлений з моделлю функціонування кінотеатру як бізнес-структури з метою максимального отримання прибутку.

Головний економіст

з 07.2011 по 05.2012 (10 місяців)
ПАТ Промінвестбанк, Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

Зона відповідальності: обслуговування та супровід клієнтів банку, при проведенні операцій з використання пластикових карток, у т.ч зарплатні проекти та розрахункові операції.
Основні функціональні обов'язки:
- Підготовка документів для підписання працівниками підприємств під час впровадження зарплатних проектів юридичних осіб.
- Формування юридичних справ із зарплатних проектів.
- Отримання від клієнтів реєстрів із заробітної плати, контроль отриманих коштів.
- Відправка реєстрів та коштів із заробітної плати до Головного офісу банку для зарахування на карткові рахунки.
- Формування та відправлення файлів до Головного офісу банку файлів для закриття карткових рахунків.
- Реєстри соціальних виплат: звірка та відправка реєстрів до Головного офісу банку для зарахування на карткові рахунки фізичних осіб. Повернення коштів на рахунки соціальних фондів.
- Платіжні картки фізичних осіб: консультаційна підтримка операцій із використання платіжних карток та виявлення операцій власників карток, які підлягають внутрішньому фінансовому моніторингу.
За час роботи у відділі отримав цінний досвід роботи з юридичними та фізичними особами з продажу банківських продуктів та оформлення документації, уважність та пунктуальність до всіх договірних умов, гарні навички у знанні процесів, робота з різним програмним забезпеченням.

Менеджер з логістики

з 06.2010 по 07.2011 (1 рік 1 місяць)
ТОВ Донбасс Транс, Донецьк (Транспорт, логістика)

Зона відповідальності: виконання повного комплексу робіт з організації автомобільних вантажоперевезень (територією України та за її межами).
Основні функціональні обов'язки:
- Отримання заявок від клієнтів.
- Укладання договорів із транспортними підприємствами.
- Пошук відповідного транспорту.
- Контроль подачі транспорту у точку навантаження.
- Контроль руху вантажів.
- Організація отримання та виставлення вхідних та вихідних платіжних, відвантажувальних та транспортних документів у відносинах з клієнтами та перевізниками.
- Збір та контроль первинної бухгалтерської документації для виконання фінансових зобов'язань перед клієнтами та перевізниками.
Досвід роботи, як менеджер з логістики, дозволив розвинути управлінські якості та вміння організовувати та планувати процес організації вантажоперевезень, а також знаходити компроміс у вирішенні спірних ситуацій як із замовниками так і з перевізниками.

Освіта

Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. М.І.Туган-Барановського

Економіка підприємства, спеціаліст, Донецьк
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Знання і навички

Adobe After Effects MS Office Windows Водійські права кат. B Банківські програми

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: