Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 28 грудня 2020

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/1304258

Виконавчий директор, керівник проекту

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Ковель
Готовий працювати:
Володимир, Дистанційно, Луцьк, Рівне, Тернопіль

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Office Користувач Internet MS Outlook Internet Explorer Outlook Express Управлінські навички Організаторські здібності Планування TecDoc Express

Додаткова інформація

Андрій Андрійович

Освіта: середня спеціальна, незакінчена вища (Ковельська
філія МАУП - напрям «Управління персоналом та економіка праці»)
Графік роботи: повна зайнятість.
Мета пошуку роботи: Знайти цікаву, змістовну роботу в стабільній компанії з перспективою кар’єрного росту та можливістю набуття нового досвіду, можливістю професійного і особистого розвитку.
Посада: директор супермаркету, т/ц, ПП, ТОВ.
Досвід роботи:
З 1997 року – підприємець,
З 2005р. – член робочої групи з прискореного розгляду регуляторних актів при міській раді.
З 2007р. – член координаційної ради по розвитку малого підприємництва міської ради.
З 2008р. по 2009 р. – Директор торгового центру .
З 2009р. по 2012р. - громадсько-політична діяльність.
Професійні навики :
- досвід організаційної роботи 15 років.
- відкриття магазинів (від ідеї до реалізації) ;
- ведення ділових переговорів (укладення і супровід договорів) ;
- організація управління і планування колективної роботи, охорони, мотивація та підготовка персоналу (у підпорядкуванні 50 чоловік) ;
- забезпечення виконання бізнес-процесів (аналіз продажу і прогнозування
попиту, ведення статистики, управління якістю в роздрібних продажах (рітейл);
- впровадження корпоративних Стандартів Компанії та організація реклами ;
- організація та контроль документообігу магазину (оформлення необхідної
документації, сертифікатів, створення бази даних ТМЦ, інвентаризація ) ;
- комплектація магазинів устаткуванням, контроль монтажу та забезпечення
експлуатації устаткування ( в т.ч. сервісне обслуговування, взаємодія технічних служби) ;
- взаємодія з контролюючими, перевіряючими органами ;
- досконале володіння офісною технікою, ПК (Word, Excel, Internet Explorer, 1С та ін.),
- водійське посвідчення (В);
- вирішення організаційних питань;
Особисті якості:
лідерство, цілеспрямованість, креативність, уміння самостійно приймати рішення, висока відповідальність, самоорганізованість, прагнення до розвитку, комунікабельність, уміння працювати в команді, володіння логічним мисленням, аналітичні навики та системний підхід до попередження і вирішення проблем ;
готовність до переїзду.
- наявна юридична практика .

Контактна інформація: email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: