Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 24 березня 2024 PRO

Ірина

Офіс-менеджер, адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор/клієнт-менеджер

з 09.2023 по 03.2024 (6 місяців)
Центр перекладів "100 мов", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Консультування клієнтів щодо послуг Центру перекладів, супровід замовлень, робота з документами, редагування, робота з кур'єрами.

Адміністратор рецепції

з 11.2022 по 09.2023 (10 місяців)
Спортклуб, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Контроль відвідувань, оформлення / продовження абонементів, контроль за дотриманням чистоти в приміщенні. Підтримання комфортної атмосфери, лояльності клієнтів.

Організувала чайний клуб для відвідувачів задля підняття морального духу під час блекауту.

Адміністративний помічник

з 06.2018 по 12.2019 (1 рік 6 місяців)
ТОВ "ЛЕГО Україна" (Данія), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Контроль за дотриманням чистоти в офісі, замовлення води, продуктів та канцтоварів в офіс, забезпечення безперервного циклу документообігу, робота з кур'єрами та кур'єрськими службами, дооформлення договорів, ведення та упорядкування поточного архіву видаткових накладних, надання інформаційних довідок на вимогу співробітників, супровід відряджень (накази, трансфер, квитки через агенцію) ділове листування тощо.

Упорядкувала базу договорів з клієнтами, спростила процедуру оформлення договорів з новими клієнтами (паперова частина). Започаткувала в офісі роздільний збір та глибоке сортування побутових відходів на виконання екологічної етики компанії.

Адміністратор

з 01.2017 по 03.2018 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "МедЛаб", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Основні обов'язки -- введення даних виконаних досліджень в базу, виявлення та коригування помилок в базі, статистика, щомісячні звіти по кожному виду досліджень (Excel).

Систематизувала ведення обліку досліджень у відділі. Упорядкувала поточний архів протоколів.

Адміністратор /оператор комп'ютерного набору/

з 03.2011 по 10.2012 (1 рік 7 місяців)
ПрАТ "Домобудівний комбінат № 3", Київ (крупнопанельне будівництво)

Контроль чистоти на поверсі, робота із запитами відвідувачів, своєчасне забезпечення канцтоварами, робота з документами (забезпечення безперервного документообігу, створення шаблонів, складання Положень про відділи та Посадових інструкцій тощо).

Упорядкувала більше 10 000 електронних документів реорганізованого машбюро.

Особистий помічник Лідера БГ (старшого виконавчого директора з продажів)

з 02.2008 по 09.2008 (7 місяців)
ТОВ "Мері Кей", БГ (бізнес група) № 3674, Київ (прямі продажі (косметика))

Робота в офісі та на виїзді (робота з базою даних по клієнтах; створення макетів, виготовлення, розсилка щомісячних видань, спрямованих на підвищення лояльності членів команди та клієнтів; організація і проведення тематичних робочих зборів бізнес-групи, опитування по телефону, виконання доручень поза офісом, участь у тренінгах, презентація продукції, участь в організації та проведенні корпоративу).
Упорядкувала клієнтську базу, оптимізувала сценарій 5-денної "Школи краси".

Референт відділу підготовки наказів та комп'ютерної бази даних

з 09.2006 по 07.2007 (10 місяців)
Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП), Київ (Освіта, наука)

Складання наказів, створення шаблонів документів, робота з базою даних студентського контингенту, ведення та упорядкування поточного архіву. Приймала активну участь в оновленні існуючої системи шаблонів, на виконання оновлених нормативних вимог законодавства.

Референт відділу підготовки наказів та комп'ютерної бази даних

з 06.2005 по 09.2005 (3 місяці)
Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП), Київ (Освіта, наука)

Виготовлення наказів щодо руху студентського контингенту.

Методист на курсах іноземних мов

з 05.2005 по 06.2005 (1 місяць)
Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП), Київ (Освіта, наука)

Складання розкладу для викладачів та студентів, ведення обліку поточної первинної документації, контроль відвідуваності та оплат.

Освіта

Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП)

Факультет Менеджменту та бізнесу, бакалавр економіки та управління персоналом, Київ
Вища, з 2001 по 2005 (3 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси операторів ПК, Центр зайятості

1999, 3 місяці

Курси англійської мови (для початківців), ЄШКО

1999-2001, 2 роки

Курс біблійного навчання, "Wоrd of life International" в Україні

2005-2006, 1 рік

English Language Dynamics Course, MGI

2016, 2018, 2020 по 10 днів розмовного інтенсиву, рівень intermediate,

ГО "Дитяча місія", курс "Допомога дітям з душевними травмами"

2016, 3 місяці

Знання і навички

MS Office

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Польська — початковий

Інвалідність

Третя група.

Додаткова інформація

У 2003-2007, 2014, 2015 працювала сезонно вихователем у літніх та зимових спортивних таборах відпочинку для дітей та юнацтва.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: