- Файл
Ганна
Діловод, менеджер з підбору персоналу, кадровик
- Розглядає посади:
- Діловод, менеджер з підбору персоналу, кадровик, HR-менеджер, Контент-менеджер, Офіс-менеджер, Копірайтер
- Вік:
- 26 років
- Місто проживання:
- Бориспіль
- Готовий працювати:
- Бориспіль, Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13097953/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Шаблинська Ганна Вікторівна
Адреса:
м. Бориспіль, вул. Старокиївська 73а
Телефон:
[
Особисті дані:
Вік - 26 років, заміжня.
Стаж роботи - загальний - більше 6-ти років;
служба в органах місцевого самоврядування - більше 3-х років (12 ранг посадової особи).
Освіта: вища - магістр;
Запорізький національний університет
2020
2022
Менеджмент підприємств
Магістр
Запорізький національний університет
2018
2020
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Бакалавр
Торговий коледж Запорізького національного університету
2016
2018
Бізнес підприємства та біржова діяльність
Молодший спеціаліст
Досвід роботи:
Бориспільська районна державна адміністрація Київської області
Головний спеціаліст відділу організаційної роботи та забезпечення діяльності керівництва апарату адміністрації
З 26.08.2024 по теперішній час
Міське комунальне підприємство «Гуманітарно-оздоровчий центр «Перлина Азову» Бердянської міської ради
Діловод адміністративного відділу підприємства
З 05.2024 по 25.08.2024
Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю Запорізької міської ради
Головний спеціаліст адміністративного відділу
З 10.2021 по 05.2024
Ломбард МІДАС
Менеджер по видачі кредитів
З 10.2018 по 09.2021
Перший міжнародний український банк
Спеціаліст кредитних операцій
З 05.2018 по 09.2018
Основні посадові обов’язки :
- адміністрування вебсайту та соціальних мереж (Facebook, Telegram), планування контенту, написання текстів, візуальний супровід (створення зображень в редакторі Canva), аналітика та взаємодія з аудіторією, написання інформаційнх статей, створення презентацій;
- ведення кадрового обліку, діловодства згідно з чинним законодавством, оформлення прийому, проведення, звільнення працівників, веденя особових справ, табелів обліку робочого часу, складання наказів та звіності, розробка посадових інструкцій, положень та внутрішньої документації;
- розробка планів робіт, звіт по їх виконанню, складання порядків денних, протоколів, протокольних доручень, комунікація з громадами, збір та опрацювання оперативної інформації по району;
- ведення вхідної, вихідної кореспонденції, звернень громадян, інформаційних запитів, журналу факсограм та телефонограм;
- облік та обробка зведеної інформації та контрольних документів, надання відповідей на листи, секретар комісії з розгляду звернень;
- впевнене керування автівкою.
Професійні знання та навички:
- знання законодавства та вміння працювати із законодавчими та нормативно-правовими актами.
- ведення та адміністрування соціальних мереж, навички копірайтингу, написання матеріалів різних типів, робота з графічними редакторами, вміння фотографувати й обробляти відзнятий матеріал.
- вміння користуватись офісною технікою, вільне володіння ПК, знання програм Megapolis, MS Office, Microsoft Excel, PowerPoint, Google Docs.
Особисті якості: відповідальність, ініціативність, уважність, вміння працювати з великим обсягом інформації, системність в роботі, порядність, вміння працювати в команді, комунікабельність, дисциплінованість, організованість, здатність до навчання, навички ділового листування та комунікації.
Знання мов: вільно володію державною мовою, англійська мова - на задовільному рівні.
Схожі кандидати
-
Спеціаліст з персоналу
24000 грн, Дистанційно -
Рекрутер з підбору персоналу
30000 грн, Дистанційно -
Рекрутер
24000 грн, Дистанційно -
Рекрутер
Дистанційно -
HR-менеджер
Дистанційно -
HR-менеджер
Дистанційно