- Файл
Владислав
Менеджер з продажу (B2B), менеджер з продажу (B2C)
- Розглядає посади:
- Менеджер з продажу (B2B), менеджер з продажу (B2C), Менеджер з організації перевезень, Трейдер, Менеджер з продажу нерухомості
- Вік:
- 22 роки
- Місто проживання:
- Одеса
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13182793/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Протягом останніх трьох років я працював у сфері HR-менеджменту та рекрутингу. Маю досвід
проведення телефонних переговорів, а також роботи з холодною, теплою та гарячою базами.
Займався проведенням очних та онлайн співбесід. Під час роботи в цій сфері я набув навичок
ефективного впливу на прийняття рішень кандидатів, адже моя мета завжди полягала в тому,
щоб схилити їх до прийняття нашої пропозиції. Я вмію виявляти потреби кандидатів та успішно
задовольняти їх за допомогою своїх пропозицій. Наразі я шукаю можливості для віддаленої
роботи або роботи з гібридним графіком. Маю досвід віддаленої роботи та управління командою,
Особисті дані
яка працює в такому ж форматі.
Досвід роботи
Ім'я Владислав Кравченко
Номер телефону HR-керівник
вер 2023 - теп. час
[
Email Обійняв позицію HR Generalist у групі компаній, яка займається наданням послуг з сертифікації.
[
Дата народження директорів, складання портретів кандидатів, написання текстів вакансій, знайомство з
26-10-2002 діяльністю компанії та аналіз роботи вже прийнятих співробітників. Тісно співпрацював із
Посвідчення водія керівниками усіх відділів компанії. Робота на 3 міста, філіали в Одесі, Києві та Кишиневі.
Відсутнє Основні обов'язки:
‑ розробка та реалізація стратегії набору персоналу, враховуючи потреби компанії;
‑ проведення пошуку, відбору, оцінки та працевлаштування кандидатів;
‑ проведення телефонних інтерв'ю та співбесід (співбесіди у 2‑3 етапи, в залежності від
вакансії);
‑ утримання персоналу, включаючи управління процесом адаптації нових співробітників;
‑ ведення документації з питань найму, звільнення та переведення персоналу;
‑ розробка та впровадження програми мотивації та розвитку персоналу;
‑ моніторинг ринку праці у розрізі аналогічних пропозицій, також зріз по середній ЗП перед
відкриттям нових відділів;
‑ забезпечення дотримання внутрішніх політик та процедур, а також відповідності
законодавству;
‑ розробка навчальних матеріалів та тестувань для відділу продажів;
Інтереси
‑ навчання нового рекрутера з нуля, планування та контроль за виконанням завдань.
Спорт, бокс, баскетбол. Закривав такі вакансії, як: менеджер з продажу (B2B, B2C), аудитор із сертифікації, головний
Захоплювався театральним бухгалтер, маркетолог, HR‑менеджер, юрист, інженер з охорони праці, спеціаліст з екологічної
мистецтвом у якості актора.
безпеки, керівник лабораторії, офіс‑менеджер та інші. Під час моєї роботи компанія збагатилась
новими співробітниками до різних відділів по вузькопрофільним напрямкам, відкрили нові
напрямки роботи: консалтингові послуги з охорони праці, екологічної безпеки, лабораторія з
тестування та сертифікації ЗІЗ. Бюджет на просування та рекламу вакансій ~ до 20.000 грн, з
таким бюджетом вдається закривати 4-5 спеціалістів на місяць (особистий результат, загальний
результат відділу ~ 10 залучених спеціалістів на місяць). Приймав участь у стратегічних
питаннях стосовно розвитку компанії у розрізі роботи персоналу.
Freelancing
Одеса чер 2022 - вер 2023
Віддалено брав замовлення на пошук нових співробітників для різних компаній (у вільний від
навчання час), закривав лінійні посади: менеджер з продажу, оператор чату (у тому числі зі
знанням іноземної мови), дизайнер, виконавці робіт з будівництва та інші. Самостійно займався
пошуком клієнтів, використовував власні контакти, соц.мережі, рекламу. Ціна на мої послуги
була на 30% нижче ринкової, тому домовлявся про надання ресурсу для пошуків від моїх
клієнтів.
HR-керівник
кві 2022 - чер 2022
Call Center PRO, Одеса
Обов'язки, повністю аналогічні до попереднього місця роботи. Працював короткий термін тому
що на етапі проведення співбесід не уточнив усі необхідні питання з кадрової політики компанії
та планів на розвиток відділу. Не зійшлися у поглядах.
HR-менеджер
Labian Info, Одеса жов 2021 - кві 2022
Прийшов на позицію рекрутера, зріс до HR-керівника.
Функціональні обов'язки:
-проведення співбесід з першого тижня своєї роботи;
-мотивація та поліпшення продуктивності співробітників;
-ведення бюджетування та фінансових звітів свого відділу;
-введення щотижневих, щомісячних звітів по своїй роботі та роботі команди;
-керування організацією задач та цілей команди;
-забезпечення усіх необхідних ресурсів для безперебійної роботи команди;
-проведення внутрішнього навчання для співробітників; ;
-повний контроль виконання планових показників;
-виконання особистих доручень керівництва (наприклад пошук та оренда житла для
іногородніх працівників).
Результат роботи: скорочення витрат на рекрутинг використовуючи більше холодної бази
кандидатів, значне поповнення відділу продажів новими спеціалістами та підвищення фін.
обороту компанії.
Освіта і кваліфікації
Бакалавр
Національний університет Одеська юридична академія, Одеса вер 2020 - лип 2024
Факультет адвокатури та антикорупційної діяльності, спеціальність ‑ менеджмент 073,
спеціалізація ‑ управління бізнесом. На 4 курсі навчання був залучений до проведення лекцій
для молодших курсів за своєю спеціалізацією ‑ HR‑менеджмент, остання проведена лекція на
тему "Управління розвитком персоналу". На максимальний бал захистив бакалаврську роботу
на тему „Підготовка корпоративної культури компанії до умов глобалізації“.
Рекомендації
Контакти попереднього керівника надам за запитом.
Навички
Користувач ПК
Управління персоналом
Підбір лінійного
персоналу
Підбір керівного
персоналу
Телефонна
комунікація з клієнтом
Ведення CRM
Оцінка персоналу
Робота з job сайтами
Рекрутинг
Проведення співбесід
Навчання персоналу
Інші резюме цього кандидата
Дистанційно
Владислав Кравченко Протягом останніх трьох років я працював у сфері HR-менеджменту та рекрутингу. Маю досвід проведення телефонних переговорів, а також роботи з холодною, теплою та гарячою базами...
Схожі кандидати
-
Менеджер з продажу
50000 грн, Дистанційно -
Менеджер з продажу
Дистанційно -
Менеджер з продажу
Дистанційно -
Менеджер з продажу
Дистанційно -
Менеджер з продажу
Дистанційно -
Менеджер з продажу
20000 грн, Дистанційно