Сніжана

Адміністратор клубу, ресторану, салону краси, 18 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Старший адміністратор

з 09.2021 по 09.2024 (3 роки)
Дитячий клуб «Чарівний Ліс», Черкаси (Освіта, наука)

Шукаю роботу з березня. На лівому березі но тільки ні Дніпровська набережна, мені туди зовсім незручно їздити.
(Свята для дітей, бізнес родички чоловіка)
• Відкриття, закриття клубу
• зустріч гостей, демонстрація залів для свят
• ознайомлення замовника з програмами, допомога у виборі казкових персонажів під вік дитини
• робота з телефонними дзвінками та правильний запис замовників урочистостей, вела базу
• листування з потенційними замовниками, відправка перзинтацій, та допомога виборі тортів на замовлення
• складання та оформлення банкетного меню
• ознайомлення замовника з вартістю пакетів та що туди входить
• оформлення замовлень
• підтвердження замовлень за день до свята
• розрахунок із замовниками (передплата, повна оплата)
• видача з/п персоналу (наприкінці кожного робочого дня)
• наприкінці зміни касова звітність
• внесення нових цін у прайс на нові програми та додавання нових програм
• оформлення презентацій (портфоліо свят) для гостей
• робота з smm та seo просування, був окремий співробітник я надавала оброблені фотографії зроблені мною, відео, pr-статті, всі по акціях вже готові макети.
• підбір персоналу (у нас були свої аніматори, офіціант, прибиральниця)
• контроль та облік реквізитів
• контроль прибирання ( зали, гримерна, кухня, підготовка залу до свята - готує господиня залу (офіціант), контроль за апаратурою клубу) контроль аніматорів та їх графіків
• облік та формування заявок на закупівлі (подарунки, реквізит, косметика, скатертини, госп товари, кава, чай, посуд тощо)
• контроль прання, прасування костюмів
• допомога господині залу при повному завантаженні
• контроль сервірування столів для батьків та дітей
• контроль за часом, коли батьки мають покинути клуб.
• контроль за дотриманням правил відвідування клубу батьками з дітьми (зал окремий для батьків)
• вирішення проблемних ситуацій, а також шукала можливості усунення поломок десь.
Досягнення: Мої досягнення – це задоволені батьки та їхні дітки, які стали постійними нашими гостями! Це персонал, у яких є талант дарувати радість! Старанна наша робота принесла свої плоди.
Причина звільнення: Довелось з чоловіком, повернутись додому до Києва, з сімейних обставин. Шукаю роботу з березня Повернутись назад не можемо, бо у чоловіка тут робота!

Заступник директора, адміністратор

з 07.2019 по 09.2021 (2 роки 2 місяці)
Студія краси Все для Вас, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Послуги: косметологія, манікюр, педикюр, перманентний макіяж, масаж, тату майстра
•Моніторинг конкурентів
формування цінової політики на послуги салону (новий прайс)
• моніторинг за матеріалами, закупівля матеріалів та їх облік
•створень акцій на послуги
•облік та видача зарплати майстрам
•звітність, підрахунок статистики все було у програмі Beauty Pro, який був під контролем власника студії
• пошук та підбір персоналу
• контроль роботи персоналу запровадження програми заохочень та стягнень
• робота з соціальними мережами, і з сайтом його наповнення, налагоджена робота з нашим Айті співробітником, надавала йому все по рекламі - оброблені фотографії, монтовані відео, статейні матеріали, акції, якщо щось змінювалося за вартістю, він їх змінював.
• обробка фотографій, створення портфоліо за послугами, написання pr-статей, монтування відео та їх розміщення в соціальних мережах, це було частиною моєї роботи
Працювала як Адміністратор, окремого працівника не брали.
• відповідала на телефонні дзвінки, вела запис клієнтів, базу.
• контроль закупівлі інвентарю та витратних матеріалів для послуг салону
• розрахунково-касові операції
• зустріч наших гостей – кава, чай, цукерки, консультація з послуг
• робота з оргтехнікою
•звіт наприкінці зміни по касі
• облік матеріалів (працювали майстри на наших матеріалах)
• вирішення конфліктних ситуацій
• прийом, перенесення, запис клієнтів
• контроль та організація порядку в салоні
• складання графіків роботи персоналу, контроль за їх виконанням
• контролювала працівників за виконанням трудової дисципліни та за їх чистотою на робочому місці.
Досягнення: збільшення кількості постійних клієнтів за рахунок нової цінової політики, додавання нових послуг, реклами, та у правильно підібраному персоналі, наша командна робота приносила свої плоди.
Причина звільнення: Вийшла заміж і переїхала до іншого міста. А як почалася війна, подруга продала бізнес та поїхала.

Офіціант 1 рік переведено на посаду Адміністратор ресторану

з 05.2014 по 06.2018 (4 роки 1 місяць)
Хата Рибака, форельник, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Відкриття, закриття зміни
• заповнення КОРО, робота з РРО, терміналом, з офісною технікою, звіти наприкінці зміни
• контроль роботи всіх процесів (кухня, зал, бар)
• зустріч гостей та інформування щодо умов бенкетів, підбір відповідного залу для урочистостей
• контроль підготовки зали до роботи, а також дотримання порядку та чистоти на території ресторану 1,500 кв протягом всієї зміни
• прийом вхідних дзвінків (резерви, банкети) ще резерви на будиночки окремо
• складання банкетного меню з гостями, та контроль за процесами.
• підготовка залів під банкети
• замовлення прання підготовка скатертин та чохлів для бенкетів
•розрахунок по банкетах, оформлення передоплати
• звіт за банкетами за тиждень та табель робочого графіка головному бухгалтеру
• розрахунок гостей робив бармен-касир, наприкінці зміни віддавав мені касу, а я перераховувала та робила звіт для бухгалтерії
• скасування, знижки робила тільки я та закривала рахунки
• закупівля госп товарів, канцтоварів та облік
• видача госп. товарів
• вирішення конфліктних ситуацій, що назрівають, або вже виникли.
• контроль та організація роботи всього персоналу;
• контроль сервірування столів
• перевірка офіціантів на знання меню
• складання та контроль графіків роботи персоналу розстановка по банкетах офіціантів
• контроль робочого процесу
• організація генеральних прибирань у ресторані
• контроль якісного обслуговування гостей та допомога при необхідності
• розподіл офіціантів по залах
• робота в д2
Причина звільнення: Перейшла працювати до подруги, яка відкрила свою студію краси.

Менеджер з продажу рекламних площ, журналіст

з 04.2010 по 05.2014 (4 роки 1 місяць)
Видавничий дім Газета «Я», Київ (ЗМІ, медіа)

• Пошук та залучення замовників
• холодні дзвінки
• напрацювання клієнтської бази
• ведення клієнтської бази
• прорахунок замовлень та відправка комерційних пропозицій на пошту замовника
• поїздки до замовників
• виконання поставлених планів із продажу
• робота із ПК з офісною технікою.
• взаємозв'язок із дизайнером, редактором
• продаж блочної та рядковой реклами, банерної реклами для сайту
• робота з передплатниками
• організація конкурсів для передплатників
• звіт про надходження коштів за кожен місяць
• пошук та робота з виробниками на бартерній основі
• Журналістика:
• набір та збирання матеріалу,
• підготовка та проведення інтерв'ю,
• написання матеріалу,
• здавання його на перевірку редактору,
• затвердження статейного матеріалу із замовником
• написання pr-статей та статейних матеріалів для газети
• робота з учасниками Битви Екстрасенсів інтерв'ю написання та розміщення статейного матеріалу
• написання pr-статей для салонів краси, медичних центрів, сто, ресторанів
Досягнення: Виконання плану продажу, відкриття у собі журналістських задатків, стала у своїх замовників брати замовлення на платні статейні матеріали, це було вигідно самому замовнику відповідно і нашому видавництву, писала сама, редактор редагував.
Мій напрямок був новий для газети, тому що більше орієнтувалися на блоковій та рядковой рекламі.
Причина звільнення: Нова сфера діяльності, пішла у сферу обслуговування.

Додаткова інформація

Впевнений користувач ПК
Вміння працювати з офісною технікою;
Знання касової дисципліни;
Вміння працювати з грошима: облік, зберігання, інкасація;
Вміння працювати з касовим апаратом;
Досвід роботи з базою клієнтів та їх записом, ведення переговорів по телефону
Досвід роботи у продажу
Досвід роботи з постачальниками, накладними
Досвід роботи у напрацюванні клієнтської бази, робота з базою клієнтів
Діловодство
Вміння знаходити спільну мову з людьми різного віку та статі
Навички роботи у соціальних мережах, реклама, уміння писати статейні матеріали, обробка фотографій, відео.

Курси 2003 року: інститут підготовки кадрів «Еліт» 4 місяці навчання. Спеціальність: менеджер широкого профілю проходили - діловодство, продаж, реклама маркетинг, психологія, менеджмент, кадри, курси ПК.
Освіта: Середня спеціальна
Енергетичний технікум
інженер-кошторисник, Київ

Знання ПК:
Word . Excel.
Power Point.
Illustrator. 1С 8.2 торговля и склад.
Beauty Pro.
R-keeper. D2
CRM-система. Битрикс 24.
Гугл Диск, Гугл Документы.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: