Сніжана
Адміністратор клубу, ресторану, салону краси, 18 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 40 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13236742/
Досвід роботи
Старший адміністратор
з 09.2021 по 09.2024
(3 роки)
Дитячий клуб «Чарівний Ліс», Черкаси (Освіта, наука)
Шукаю роботу з березня. На лівому березі но тільки ні Дніпровська набережна, мені туди зовсім незручно їздити.
(Свята для дітей, бізнес родички чоловіка)
• Відкриття, закриття клубу
• зустріч гостей, демонстрація залів для свят
• ознайомлення замовника з програмами, допомога у виборі казкових персонажів під вік дитини
• робота з телефонними дзвінками та правильний запис замовників урочистостей, вела базу
• листування з потенційними замовниками, відправка перзинтацій, та допомога виборі тортів на замовлення
• складання та оформлення банкетного меню
• ознайомлення замовника з вартістю пакетів та що туди входить
• оформлення замовлень
• підтвердження замовлень за день до свята
• розрахунок із замовниками (передплата, повна оплата)
• видача з/п персоналу (наприкінці кожного робочого дня)
• наприкінці зміни касова звітність
• внесення нових цін у прайс на нові програми та додавання нових програм
• оформлення презентацій (портфоліо свят) для гостей
• робота з smm та seo просування, був окремий співробітник я надавала оброблені фотографії зроблені мною, відео, pr-статті, всі по акціях вже готові макети.
• підбір персоналу (у нас були свої аніматори, офіціант, прибиральниця)
• контроль та облік реквізитів
• контроль прибирання ( зали, гримерна, кухня, підготовка залу до свята - готує господиня залу (офіціант), контроль за апаратурою клубу) контроль аніматорів та їх графіків
• облік та формування заявок на закупівлі (подарунки, реквізит, косметика, скатертини, госп товари, кава, чай, посуд тощо)
• контроль прання, прасування костюмів
• допомога господині залу при повному завантаженні
• контроль сервірування столів для батьків та дітей
• контроль за часом, коли батьки мають покинути клуб.
• контроль за дотриманням правил відвідування клубу батьками з дітьми (зал окремий для батьків)
• вирішення проблемних ситуацій, а також шукала можливості усунення поломок десь.
Досягнення: Мої досягнення – це задоволені батьки та їхні дітки, які стали постійними нашими гостями! Це персонал, у яких є талант дарувати радість! Старанна наша робота принесла свої плоди.
Причина звільнення: Довелось з чоловіком, повернутись додому до Києва, з сімейних обставин. Шукаю роботу з березня Повернутись назад не можемо, бо у чоловіка тут робота!
Заступник директора, адміністратор
з 07.2019 по 09.2021
(2 роки 2 місяці)
Студія краси Все для Вас, Київ (Краса, фітнес, спорт)
Послуги: косметологія, манікюр, педикюр, перманентний макіяж, масаж, тату майстра
•Моніторинг конкурентів
формування цінової політики на послуги салону (новий прайс)
• моніторинг за матеріалами, закупівля матеріалів та їх облік
•створень акцій на послуги
•облік та видача зарплати майстрам
•звітність, підрахунок статистики все було у програмі Beauty Pro, який був під контролем власника студії
• пошук та підбір персоналу
• контроль роботи персоналу запровадження програми заохочень та стягнень
• робота з соціальними мережами, і з сайтом його наповнення, налагоджена робота з нашим Айті співробітником, надавала йому все по рекламі - оброблені фотографії, монтовані відео, статейні матеріали, акції, якщо щось змінювалося за вартістю, він їх змінював.
• обробка фотографій, створення портфоліо за послугами, написання pr-статей, монтування відео та їх розміщення в соціальних мережах, це було частиною моєї роботи
Працювала як Адміністратор, окремого працівника не брали.
• відповідала на телефонні дзвінки, вела запис клієнтів, базу.
• контроль закупівлі інвентарю та витратних матеріалів для послуг салону
• розрахунково-касові операції
• зустріч наших гостей – кава, чай, цукерки, консультація з послуг
• робота з оргтехнікою
•звіт наприкінці зміни по касі
• облік матеріалів (працювали майстри на наших матеріалах)
• вирішення конфліктних ситуацій
• прийом, перенесення, запис клієнтів
• контроль та організація порядку в салоні
• складання графіків роботи персоналу, контроль за їх виконанням
• контролювала працівників за виконанням трудової дисципліни та за їх чистотою на робочому місці.
Досягнення: збільшення кількості постійних клієнтів за рахунок нової цінової політики, додавання нових послуг, реклами, та у правильно підібраному персоналі, наша командна робота приносила свої плоди.
Причина звільнення: Вийшла заміж і переїхала до іншого міста. А як почалася війна, подруга продала бізнес та поїхала.
Офіціант 1 рік переведено на посаду Адміністратор ресторану
з 05.2014 по 06.2018
(4 роки 1 місяць)
Хата Рибака, форельник, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
• Відкриття, закриття зміни
• заповнення КОРО, робота з РРО, терміналом, з офісною технікою, звіти наприкінці зміни
• контроль роботи всіх процесів (кухня, зал, бар)
• зустріч гостей та інформування щодо умов бенкетів, підбір відповідного залу для урочистостей
• контроль підготовки зали до роботи, а також дотримання порядку та чистоти на території ресторану 1,500 кв протягом всієї зміни
• прийом вхідних дзвінків (резерви, банкети) ще резерви на будиночки окремо
• складання банкетного меню з гостями, та контроль за процесами.
• підготовка залів під банкети
• замовлення прання підготовка скатертин та чохлів для бенкетів
•розрахунок по банкетах, оформлення передоплати
• звіт за банкетами за тиждень та табель робочого графіка головному бухгалтеру
• розрахунок гостей робив бармен-касир, наприкінці зміни віддавав мені касу, а я перераховувала та робила звіт для бухгалтерії
• скасування, знижки робила тільки я та закривала рахунки
• закупівля госп товарів, канцтоварів та облік
• видача госп. товарів
• вирішення конфліктних ситуацій, що назрівають, або вже виникли.
• контроль та організація роботи всього персоналу;
• контроль сервірування столів
• перевірка офіціантів на знання меню
• складання та контроль графіків роботи персоналу розстановка по банкетах офіціантів
• контроль робочого процесу
• організація генеральних прибирань у ресторані
• контроль якісного обслуговування гостей та допомога при необхідності
• розподіл офіціантів по залах
• робота в д2
Причина звільнення: Перейшла працювати до подруги, яка відкрила свою студію краси.
Менеджер з продажу рекламних площ, журналіст
з 04.2010 по 05.2014
(4 роки 1 місяць)
Видавничий дім Газета «Я», Київ (ЗМІ, медіа)
• Пошук та залучення замовників
• холодні дзвінки
• напрацювання клієнтської бази
• ведення клієнтської бази
• прорахунок замовлень та відправка комерційних пропозицій на пошту замовника
• поїздки до замовників
• виконання поставлених планів із продажу
• робота із ПК з офісною технікою.
• взаємозв'язок із дизайнером, редактором
• продаж блочної та рядковой реклами, банерної реклами для сайту
• робота з передплатниками
• організація конкурсів для передплатників
• звіт про надходження коштів за кожен місяць
• пошук та робота з виробниками на бартерній основі
• Журналістика:
• набір та збирання матеріалу,
• підготовка та проведення інтерв'ю,
• написання матеріалу,
• здавання його на перевірку редактору,
• затвердження статейного матеріалу із замовником
• написання pr-статей та статейних матеріалів для газети
• робота з учасниками Битви Екстрасенсів інтерв'ю написання та розміщення статейного матеріалу
• написання pr-статей для салонів краси, медичних центрів, сто, ресторанів
Досягнення: Виконання плану продажу, відкриття у собі журналістських задатків, стала у своїх замовників брати замовлення на платні статейні матеріали, це було вигідно самому замовнику відповідно і нашому видавництву, писала сама, редактор редагував.
Мій напрямок був новий для газети, тому що більше орієнтувалися на блоковій та рядковой рекламі.
Причина звільнення: Нова сфера діяльності, пішла у сферу обслуговування.
Додаткова інформація
Впевнений користувач ПК
Вміння працювати з офісною технікою;
Знання касової дисципліни;
Вміння працювати з грошима: облік, зберігання, інкасація;
Вміння працювати з касовим апаратом;
Досвід роботи з базою клієнтів та їх записом, ведення переговорів по телефону
Досвід роботи у продажу
Досвід роботи з постачальниками, накладними
Досвід роботи у напрацюванні клієнтської бази, робота з базою клієнтів
Діловодство
Вміння знаходити спільну мову з людьми різного віку та статі
Навички роботи у соціальних мережах, реклама, уміння писати статейні матеріали, обробка фотографій, відео.
Курси 2003 року: інститут підготовки кадрів «Еліт» 4 місяці навчання. Спеціальність: менеджер широкого профілю проходили - діловодство, продаж, реклама маркетинг, психологія, менеджмент, кадри, курси ПК.
Освіта: Середня спеціальна
Енергетичний технікум
інженер-кошторисник, Київ
Знання ПК:
Word . Excel.
Power Point.
Illustrator. 1С 8.2 торговля и склад.
Beauty Pro.
R-keeper. D2
CRM-система. Битрикс 24.
Гугл Диск, Гугл Документы.
Схожі кандидати
-
Адміністратор кавʼярні, ресторану, кафе
25000 грн, Київ, Васильків -
Адміністратор салону краси, фітнес-клубу, залу, дизайнер (створення логотипів)
Київ -
Администратор ресторана, салона красоты
Київ -
Адміністратор салону краси
Київ -
Адміністратор салону краси
Київ