Юлія
Асистент керівника
- Вік:
- 49 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13280611/
Досвід роботи
Менеджер онлайн-магазину на платформі Etsy (US)
з 01.2015 по 03.2024
(9 років 2 місяці)
ФОП, сімейний бізнес, Київ (Роздрібна торгівля)
Основні обов’язки:
•Управління акаунтом магазину в Instagram, організація та контроль безперебійної роботи онлайн-магазина.
•Управління товарними залишками.
•Контроль дотримання та виконання стандартів роботи.
•Розробка та впровадження SEO-оптимізованих заголовків і описів товарів.
•Взаємодія з постачальниками на вигідних умовах.
•Організація та контроль відправки замовлень.
Досягнення:
•Успішне відкриття онлайн магазина з «нуля» до 10 тис. продажів.
•Стабілізація і підвищення ефективності продажів.
•Забезпечено високу якість обслуговування клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій та підтримка позитивного іміджу компанії.
Заступник директора департаменту
з 01.1998 по 01.2012
(14 років)
НАСК «Оранта», ПАТ СК «Українська страхова група», Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Обов’язки:
•Забезпечення ефективного функціонування департаменту відповідно до стратегічних цілей компанії.
•Координація роботи відділів усередині департаменту.
•Контроль за виконанням планів, проєктів, строків та ресурсів.
•Оптимізація внутрішніх процесів та впровадження інновацій.
•Підготовка звітів, аналітичних записок, службових документів.
•Управління персоналом: організація та контроль роботи працівників департаменту.
•Участь у підборі, адаптації, навчанні та атестації персоналу.
•Підтримка командної взаємодії, мотивація працівників.
•Забезпечення координації з іншими департаментами та зовнішніми партнерами.
•Представлення департаменту на рівні керівництва компанії.
•Підтримка керівника департаменту, виконання доручень директора департаменту.
•Підготовка презентацій, довідок, аналітики для керівництва.
•Участь у стратегічному плануванні.
•Розробка пропозицій щодо розвитку департаменту.
•Участь у формуванні бюджету, планів, політик та регламентів.
•Моніторинг ключових показників ефективності (KPI).
•Робота з CRM-системами.
•Організація переговорів і взаємодія з партнерами.
•Визначення та постановка виконання основних і поточних завдань персоналу.
•Моніторинг ринкових тенденцій, аналіз конкурентів.
Досягнення:
•Успішна розробка стратегії розвитку діяльності департаменту.
•Підбір та навчання професійної команди.
•Стабілізація і підвищення ефективності роботи, виконання планів та KPI.
Освіта
Київський економічний інститут менеджменту на базі Київського національного університету технологій та дизайну (КНУТД)
Менеджмент у невиробничій сфері, Київ
Вища, з 1993 по 1998 (5 років)
Знання мов
- Англійська — вище середнього
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Цікавить гідна посада в сфері комунікацій для перспективи розвитку своїх професійних якостей, реалізації потенціалу.
КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ
Маю аналітичний склад розуму: здатна працювати з великими масивами інформації, бачити причинно-наслідкові зв’язки.
Навички ефективної комунікації — вмію донести свою точку зору, використовуючи чіткі аргументи, вибудовувати професійні відносини з колегами. Володію комунікативними навичками, з легкістю встановлюю контакти, підтримую розмову, вмію домовлятися і наполягати на своєму. Легко орієнтуюсь у великих обсягах інформації, можу виділяти головне, робити висновки. Здатна до швидкого освоєння всього нового. Володію високим рівнем відповідальності та самоорганізації. Вмію працювати в колективі, володію здатністю контактувати з людьми, активністю і цілеспрямованістю. Маю бажання працювати і розвиватися, готова працювати в тісному співробітництві з іншими фахівцями в режимі багатозадачності.
В трудовій діяльності завжди відрізнялась своїми досягненнями у виконанні поставлених завдань. Ініціативна, працюю на результат, не відступаю перед труднощами.
НАВИЧКИ
Системний підхід до роботи
Вміння знаходити спільну мову з клієнтами
Переконливість та аргументоване ведення переговорів
Активне слухання та розуміння потреб клієнта
Грамотне усне та письмове мовлення
Вміння аналізувати ринок і конкурентів
Управління часом та пріоритетами
Стресостійкість та вміння приймати зважені рішення в динамічному робочому середовищі
Гнучкість та адаптивність у змінних умовах
Висока мотивація та прагнення до розвитку
Планування і самоорганізація
Уважність та наполегливість
Володію хорошими організаторськими якостями
Націленість на результат, як власний, так і командний
Володіння навичками ведення особистих переговорів на ТОП рівні
Навички в галузі плануванні і розвитку
ДОДАТКОВО
Робота з комп'ютером: впевнений користувач MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Trello, Canva
Водій категорії «В» (досвід початківця)
Готова до відряджень
Схожі кандидати
-
Рецепціоніст
Київ -
Секретарь в адвокатскую компанию
15000 грн, Київ -
Офіс-менеджер
Київ -
Адміністратор рецепції
Київ -
Бізнес-асистент
Київ -
Діловод, помічник керівника, менеджер, адміністратор
Київ