• Файл

Алла

Офіс-менеджер, секретар-діловод, особистий помічник керівника

Розглядає посади:
Офіс-менеджер, секретар-діловод, особистий помічник керівника, Операційний менеджер
Вік:
40 років
Місто проживання:
Обухів
Готовий працювати:
Київ, Обухів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Алла Войченко

Офіс-менеджер, секретар-діловод, особистий помічник
керівника
Повна зайнятість.
Вік: 40 років
Місто проживання: Обухів
Готова працювати: Київ
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Про себе
Досвідчений офіс – менеджер, секретар-діловод з досвідом роботи 13
років. Маю знання ділового етикету, досвід організації заходів, вмію
працювати з конфіденційною інформацією.

Досвід роботи

Секретар правління
ВГО «Асоціація Лествиця»
• робота з документами (діловодство);
Травень 2012 - • організація різних масових заходів;
Березень 2025 • підготовка інформації, презентацій, звітів;
• прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
• організація роботи колективу та життєдіяльності офісу;
• виконання особистих доручень керівника.

Менеджер із зв'язків з громадськістю
ВГО «Асоціація суб'єктів первинного фінансового моніторингу»
Липень 2010 - • підготовка звітів, прес-релізів, буклетів, брошур, матеріалів для
Квітень 2012 прес-конференцій, презентацій та інших публікацій для внутрішнього
та зовнішнього розповсюдження;
• організації та проведенні прес-конференцій та круглих столів;
Бухгалтер
ТОВ «Імідж Мейд»
 ведення банку;
Квітень 2008 • складання бухгалтерської та податкової звітності;
Липень 2008 • виписка рахунків, актів, прибуткових і видаткових накладних,
довіреностей;
• нарахування та виплата зарплати;
• акти звірок з контрагентами.

Освіта і кваліфікація
Національний аерокосмічний університет ім. М.Є.Жуковського
з 2002 по 2007 «Харківський авіаційний інститут»
(5 років)
повна вища «Менеджер організацій»,
кваліфікація: «Менеджер-економіст»

Професійні навички:
• вміння працювати в команді;
• швидко та чітко виконую поставлені завдання;
• бажання працювати та навчатись чомусь новому;
• бажання підвищувати свою кваліфікацію;
• володіння українською та російською мовою – вільно, англійська
мова – середній рівень.

Особисті якості:
 вміння розставляти пріоритети в режимі багатозадачної роботи;
 відповідальна;
 комунікабельна;
 дисциплінована;
 маю гарні організаторські навички;
 люблю чіткість та порядок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: