- Файл
Татьяна
Бухгалтер
- Розглядає посади:
- Бухгалтер, Економіст, Секретар
- Вік:
- 45 років
- Місто:
- Миколаїв
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13367788/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
м. Миколаїв
П.І.Б. Лапта́ Тетяна Миколаївна
Эл. почта [
Дата народження 12.05.1980г.
Сімейний стан заміжня, одна дитина (16 років)
Адреса м.Миколаїв, просп.Миру буд.21, кв.253.
Освіта: 1. Середньо-технічна - Докучаєвський технікум Донецького державного університету економіки і торгівлі за спеціальністю «Бухгалтерський облік і аудит», кваліфікація бухгалтер 1997-1999 рр.
2. Вища - Київський національний університет будівництва та архітектури за спеціальністю «Менеджмент організацій», кваліфікація менеджер-економіст 2006 - 2009 рр.
Досвід роботи: 2002-2014 рр. займана посада - бухгалтер
(ПАТ «Докучаєвський Флюсо-доломітний комбінат»)
2015-2020 рр. займана посада - завідувачка складом готової продукції (ФОП Курючкіна І В)
2021 - 2023 рр. займана посада - економістка договірних та претензійних справ відділу договірних робіт (ТОВ «Концерн Прометей»)
2023 - 2025 рр. займана посада - інспекторка з кадрів (ПП «Дайм-Трейд»)
Основні обов'язки на займаній посаді бухгалтера ОЗ:
Облік основних засобів, МШП, ТМЦ і ПММ .
Контроль за рухом ОЗ, МШП і ТМЦ в розрізі матеріально-відповідальних осіб та об'єктів. Облік матеріальних цінностей на позабалансових рахунках.
Робота з первинною документацією (складання, перевірка, контроль).
Відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з рухом основних засобів, товарно-матеріальних цінностей. Ведення обліку надходження, переміщення і списання ОЗ, МШП, ТМЦ і ПММ.
Оформлення друкованих форм документів по надходженню ОЗ: введення в експлуатацію, переміщенню та вибуттю, модернізації/ремонту/реконструкції та іншим поліпшенням основних засобів, складання наказів «про проведення модернізації» та розпоряджень «про введення в експлуатацію об'єктів основних засобів».
Нарахування амортизації, контроль нарахування амортизації в БО і НУ.
Підготовка та здача документів до архіву. Підготовка документів для аудиторської та податкової перевірки.
Відображення введення в експлуатацію, контроль нарахування амортизації, обліку, списання ОЗ і ТМЦ в програмі SAP.
Організація, участь та оформлення планових і позапланових інвентаризацій майна та відображення їх результатів. Контрольні процедури при закритті місяця. Здача статистичної звітності.
Основні обов'язки на займаній посаді завідувачки складу готової продукції:
Керівництво роботою складу з приймання, зберігання та відпуску готової продукції, з її розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, полегшення і прискорення пошуку
необхідних товарів.
Контроль якості продукції на складі.
Забезпечення збереження готової продукції.
Організація роботи з комплектації, пакування та підготовки продукції до відвантаження.
Забезпечення відвантаження продукції згідно з оформленими відповідним чином документами (рахунками-фактурами, накладними та ін.)
Ведення обліку складських операцій.
Забезпечення виконання правил оформлення і здачі прибутково-видаткових документів.
Складання звітності.
Проведення інвентаризацій.
Організація підготовки продукції до відправлення споживачам у встановлені терміни і в повному обсязі.
Контроль залишків продукції на складі.
Основні обов'язки на займаній посаді економіста з договірних і претензійних справ:
Розробка, узгодження та контроль виконання договорів (постачання, надання послуг та ін.)
Перевірка економічної обґрунтованості умов договорів.
Ведення обліку договорів, контроль термінів їх виконання та пролонгації.
Аналіз і підготовка претензій до контрагентів у разі порушення договірних зобов'язань.
Взаємодія з юридичним відділом при підготовці позовів та інших документів.
Підготовка звітності з договірної та претензійної роботи.
Листування та переговори з контрагентами.
Основні обов'язки останнього місця роботи:
Кадрове діловодство та ведення документації, пов'язаної з персоналом:
Оформлення прийому, переведення, звільнення працівників.
Ведення трудових книжок та особових справ співробітників.
Підготовка наказів (про прийом, звільнення, відрядження, відпустки тощо)
Робота з документацією:
Ведення штатного розкладу та графіків відпусток.
Ведення табелів обліку робочого часу.
Формування та зберігання особових справ співробітників.
Контроль за проходженням медоглядів співробітників.
Додаткова інформація: Навички проведення інвентаризацій ОЗ і ТМЦ (в т.ч. і авто ПММ). Впевнений користувач ПК: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Робота з договорами; навички ведення ділового листування, уважність до деталей, систематизування та аналізування даних для складання довідок і звітів, робота з великим обсягом документів.
Схожі кандидати
-
Бухгалтер на первичную документациию
Миколаїв -
Бухгалтер
Миколаїв, Дистанційно -
Бухгалтер
Миколаїв -
Бухгалтер
20000 грн, Миколаїв -
Викладач бухгалтерського обліку
Миколаїв -
Бухгалтер
25000 грн, Миколаїв, Київ