• Файл

Татьяна

Бухгалтер

Розглядає посади:
Бухгалтер, Економіст, Секретар
Вік:
45 років
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Р Е З Ю М Е

м. Миколаїв

П.І.Б. Лапта́ Тетяна Миколаївна

Эл. почта [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження 12.05.1980г.

Сімейний стан заміжня, одна дитина (16 років)

Адреса м.Миколаїв, просп.Миру буд.21, кв.253.

Освіта: 1. Середньо-технічна - Докучаєвський технікум Донецького державного університету економіки і торгівлі за спеціальністю «Бухгалтерський облік і аудит», кваліфікація бухгалтер 1997-1999 рр.
2. Вища - Київський національний університет будівництва та архітектури за спеціальністю «Менеджмент організацій», кваліфікація менеджер-економіст 2006 - 2009 рр.

Досвід роботи: 2002-2014 рр. займана посада - бухгалтер
(ПАТ «Докучаєвський Флюсо-доломітний комбінат»)

2015-2020 рр. займана посада - завідувачка складом готової продукції (ФОП Курючкіна І В)

2021 - 2023 рр. займана посада - економістка договірних та претензійних справ відділу договірних робіт (ТОВ «Концерн Прометей»)

2023 - 2025 рр. займана посада - інспекторка з кадрів (ПП «Дайм-Трейд»)

Основні обов'язки на займаній посаді бухгалтера ОЗ:

Облік основних засобів, МШП, ТМЦ і ПММ .

Контроль за рухом ОЗ, МШП і ТМЦ в розрізі матеріально-відповідальних осіб та об'єктів. Облік матеріальних цінностей на позабалансових рахунках.
Робота з первинною документацією (складання, перевірка, контроль).

Відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з рухом основних засобів, товарно-матеріальних цінностей. Ведення обліку надходження, переміщення і списання ОЗ, МШП, ТМЦ і ПММ.

Оформлення друкованих форм документів по надходженню ОЗ: введення в експлуатацію, переміщенню та вибуттю, модернізації/ремонту/реконструкції та іншим поліпшенням основних засобів, складання наказів «про проведення модернізації» та розпоряджень «про введення в експлуатацію об'єктів основних засобів».

Нарахування амортизації, контроль нарахування амортизації в БО і НУ.
Підготовка та здача документів до архіву. Підготовка документів для аудиторської та податкової перевірки.

Відображення введення в експлуатацію, контроль нарахування амортизації, обліку, списання ОЗ і ТМЦ в програмі SAP.

Організація, участь та оформлення планових і позапланових інвентаризацій майна та відображення їх результатів. Контрольні процедури при закритті місяця. Здача статистичної звітності.

Основні обов'язки на займаній посаді завідувачки складу готової продукції:

Керівництво роботою складу з приймання, зберігання та відпуску готової продукції, з її розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, полегшення і прискорення пошуку
необхідних товарів.

Контроль якості продукції на складі.

Забезпечення збереження готової продукції.

Організація роботи з комплектації, пакування та підготовки продукції до відвантаження.

Забезпечення відвантаження продукції згідно з оформленими відповідним чином документами (рахунками-фактурами, накладними та ін.)

Ведення обліку складських операцій.

Забезпечення виконання правил оформлення і здачі прибутково-видаткових документів.

Складання звітності.

Проведення інвентаризацій.

Організація підготовки продукції до відправлення споживачам у встановлені терміни і в повному обсязі.

Контроль залишків продукції на складі.

Основні обов'язки на займаній посаді економіста з договірних і претензійних справ:

Розробка, узгодження та контроль виконання договорів (постачання, надання послуг та ін.)

Перевірка економічної обґрунтованості умов договорів.

Ведення обліку договорів, контроль термінів їх виконання та пролонгації.

Аналіз і підготовка претензій до контрагентів у разі порушення договірних зобов'язань.

Взаємодія з юридичним відділом при підготовці позовів та інших документів.

Підготовка звітності з договірної та претензійної роботи.

Листування та переговори з контрагентами.

Основні обов'язки останнього місця роботи:

Кадрове діловодство та ведення документації, пов'язаної з персоналом:

Оформлення прийому, переведення, звільнення працівників.
Ведення трудових книжок та особових справ співробітників.
Підготовка наказів (про прийом, звільнення, відрядження, відпустки тощо)

Робота з документацією:

Ведення штатного розкладу та графіків відпусток.
Ведення табелів обліку робочого часу.
Формування та зберігання особових справ співробітників.
Контроль за проходженням медоглядів співробітників.

Додаткова інформація: Навички проведення інвентаризацій ОЗ і ТМЦ (в т.ч. і авто ПММ). Впевнений користувач ПК: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Робота з договорами; навички ведення ділового листування, уважність до деталей, систематизування та аналізування даних для складання довідок і звітів, робота з великим обсягом документів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: