Резюме от 22 ноября 2017

Красько Оксана

Інспектор з кадрів

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
7 сентября 1983 (34 года)
Город:
Ровно


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Адреса: м. Рівне
Телефон: моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 1983 р.
Освіта:
2001-2007 рр.- Національний університет водного господарства та природокористування, денне відділення гідротехнічного факультету (спеціальність «Гідротехнічне будівництво»). Отримала кваліфікацію інженер-гідротехнік за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр.

Досвід роботи:

березень 2017 р. - листопад 2017 - ТОВ "СТД ГРУП РІВНЕ" (Склад-маркет "ТОР-БА") - Інспектор з кадрів. Підбір персоналу та ведення кодрової документації.

лютий 2011 р. - березень 2017 р. – МПП "Леда" - Секретар. (Також виконувала кадрову роботу).

серпень 2010 р. - по лютий 2011 р. - МПП " Леда" - Секретар по сумісництву. (Також виконувала кадрову роботу).

серпень 2010 р. - по лютий 2011 р.- ДП "Ліфтсервіс" МПП "Леда" - Секретар. (Також виконувала кадрову роботу).

Липень 2009р. - Липень 2010 р. - Інформаційно-консультаційний центр «ТВОЯ Кар'єра» - Менеджер по роботі з персоналом.
В мої обов'язки входило:
•ведення документації;
•укладання договорів з клієнтами;
•продзвін компаній з метою пошуку вакансій;
•підбір персоналу для роботодавців та проведення співбесід;
•прийом відвідувачів;
•ведення телефонних переговорів;
•ведення списку адрес, телефонів та контактних осіб підприємств;
•подача оголошень в ЗМІ, Internet.

Липень 2007р. - Лютий 2009 р. -ПМП НВФ «Продекологія» (чисельність до 150 чол.) - Інспектор з кадрів.

В мої обов'язки входило:
•підбір персоналу та проведення співбесід;
•оформлення прийняття, переведення, звільнення працівників;
•ведення трудових книжок;
•ведення особових справ працівників;
•ведення табелю обліку робочого часу працівників;
•складання графіку відпусток та оформлення відпусток працівникам;
•написання протоколів по листках непрацездатності;
•підготовка документів для призначення пенсій працівникам;
•ведення кадрової звітності;
•написання посадових інструкцій працівників та положень про відділи підприємства;
•написання внутрішніх інструкцій та алгоритмів;
•ведення списку адрес, телефонів та дат необхідних керівнику;
•організація зборів;
•діловодство.
А також виконувала обов'язки секретаря-референта у разі його відсутності.
В обов'язки входило:
•прийом відвідувачів;
•організація документообігу;
•робота з вхідною та вихідною документацією;
•оформлення документів на відрядження;
•копіювання документів;
•ведення телефоннихє переговорів та розподіл дзвінків;
•відправка та прийом факсів;
•підготовка зборів;
•ведення протоколу зборів.

Додаткова інформація:

Знання мов: українська, російська — вільно, англійська — зі словником
Комп'ютерна грамотність: володіння ПК на рівні користувача, навики роботи в програмах Word, Excel, Open Office, Linux, Internet
Ділові якості: комунікабельність, вміння працювати в команді, швидко навчаюсь новому, бажання працювати на результат, аналітичне мислення
Особисті якості: відповідальність, цілеспрямованність, працьовитість, чесність


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: