• Файл

Олександр

Оператор call-центра

Розглядає посади:
Оператор call-центра, Менеджер підтримки користувачів
Вік:
30 років
Місто проживання:
Суми
Готовий працювати:
Житомир, Київ, Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ВОЙТЕНКО ОЛЕКСАНДР
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») · [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») · Україна

ОПЕРАТОР КОНТАКТ ЦЕНТРУ
Досвідчений оператор контакт центру з 3-річним стажем у сфері телекомунікацій, включаючи інтернет,
телебачення. Маю підтверджені навички консультування клієнтів, обробки вхідних та вихідних
дзвінків, вирішення проблемних ситуацій та продажів інтернет послуг та кабельного ТБ. Додатково
володію базовими знаннями в галузі мережевих технологій , підтвердженими сертифікатами Cisco.
Готовий застосувати свої знання та досвід для забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
вашої компанії.

НАВИЧКИ
Комунікативні навички Вирішення проблем Володіння ПК
Навички продажів Мережеві технології
Орієнтація на клієнта Стресостійкість

ДОСВІД
Triolan 2020 - 2023
Оператор контакт центру

Надання консультацій клієнтам з питань тарифних планів, технічних характеристик послуг
(інтернет, телебачення) та процедур оплати.
Обробка вхідних та здійснення вихідних дзвінків з метою підтримки клієнтів та просування
послуг.
Моніторинг території покриття мережі для оперативного реагування на можливі проблеми.
Здійснення моніторингу соціальних мереж для відстеження відгуків клієнтів та
оперативного реагування на їхні запити.
Продаж телекомунікаційних послуг існуючим та потенційним клієнтам
Реєстрація та обробка звернень клієнтів у внутрішній системі.
Вирішення проблемних ситуацій та надання технічної підтримки першого рівня.
Дотримання стандартів якості обслуговування та корпоративної етики.

SpivDiia Charity Foundation квітень 2020 - червень 2023
Кейс менеджер (волонтерська діяльність)

Обробка звернень від громадян, евакуйованих з північних та південних областей, на
отримання гуманітарних пакетів допомоги внаслідок збройної агресії рф.
Реєстрація та документування запитів у внутрішній системі обліку.
Надання інформації про доступні види допомоги та процедури її отримання.
ОСВІТА ТА СЕРТИФІКАТИ
Cisco (платформа skillforall) 2023
Introduction to Cybersecurity
Networking Basics
Networking Devices and Initial Configuration

Школа GoIT 2022 - 2023
Quality Assurance Engineer

Національний Юридичний Університет ім. Ярослава Мудрого 2012 - 2018
Ступінь Магістра

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: