• Файл

Юлія

Адміністративний менеджер

Розглядає посади: Адміністративний менеджер, Фахівець з документообігу, Спеціаліст з кадрів, Діловод, Координатор проєктів
Вік: 35 років
Місто проживання: Вилкове
Готовий працювати: Дистанційно
Розглядає посади:
Адміністративний менеджер, Фахівець з документообігу, Спеціаліст з кадрів, Діловод, Координатор проєктів
Вік:
35 років
Місто проживання:
Вилкове
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
ЄРСЬКА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
9 травня 1990 р.
м. Вилкове
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Формат роботи: віддалена, неповна зайнятість

МЕТА
Шукаю дистанційну або гнучку зайнятість, з можливістю професійного розвитку у сфері
адміністративного управління, кадрового адміністрування або проєктного менеджменту та
забезпечення якісного документообігу компанії. Відкрита до нових напрямків діяльності, готова
до навчання та адаптації до нових задач.

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ
- Структурування, редагування та систематизація документації;
- Ведення звітності, контроль процесів, дотримання регламентів;
- Впевнене користування MS Excel, Word, PDF, Paint, Google Docs/Sheets;
- Грамотна письмова та усна українська мова;
- Висока відповідальність, уважність, аналітичне мислення;
- Швидке навчання, адаптація до нових цифрових середовищ;
- Орієнтація на результат, вміння працювати за інструкціями та ініціативно.

ДОСВІД РОБОТИ
Державне підприємство «Морський торговельний порт Усть-Дунайськ» (2017 – 2025)
 Провідний інспектор з кадрових питань (2023 – 2025)
- Повний супровід кадрового діловодства згідно чинного законодавства
- Оформлення трудових відносин (прийом, переведення, звільнення)
- Формування та ведення особових справ працівників
- Підготовка звітності, взаємодія з державними органами
 Інженер з пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту (2018 – 2023)
- Контроль дотримання вимог безпеки на підприємстві
- Розробка внутрішніх інструкцій та проведення навчань
- Взаємодія з ДСНС та контролюючими структурами
 Фахівець з управління проектами розвитку підприємства (2017 – 2018)
- Організація та супровід проєктів розвитку
- Підготовка документації та звітності
- Аналітика ефективності реалізованих рішень

ОСВІТА
Одеський національний морський університет
- Магістр, Управління проектами (2012 – 2014)
- Магістр, Гідротехнічне будівництво (2007 – 2012)

КУРСИ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Вища школа Кадровика. Підвищення кваліфікації за напрямом кадрового адміністрування від
Юридичного університету ім. Ярослава Мудрого та Цифрового видавництва Експертус
ДОДАТКОВО
- Працюю системно, уважно і відповідально, з дотриманням стандартів і логіки процесів;
- Вмію працювати дистанційно, самостійно організовую робочий час і комунікацію;
- Відкрита до навчання новим інструментам;
- Прагну працювати в командах, де цінується порядок, ясність і людяність;
- Вмію адаптуватися до нових форматів роботи, зберігаючи якість і відповідальність.

МОВИ
- українська (вільно),
- російська (вільно),
- англійська (B1–B2)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: