• PRO

Владислав

Фінансовий директор

Розглядає посади:
Фінансовий директор, Заступник фінансового директора, Керівник (фінанси), Керівник фінансового відділу, Заступник керівника фінансового відділу, Керівник з фінансової звітності, Керівник фінансово-економічної служби, Фінансовий менеджер, Фінансовий аналітик
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
48 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор, Засновник (приватний підприємець)

з 03.2012 по 09.2023 (11 років 6 місяців)
YANKA, Львів (Роздрібна торгівля)

(роздрібна торгівля, магазин брендового одягу)
Організація підбору приміщення, проєктування та запуск магазину з нульового циклу.Визначення цільової аудиторії та позиціювання, підбір постачальників, формування асортиментної та цінової політики, підбір та навчання співробітників, розробка і реалізація маркетингової стратегії спрямованої на залучення та утримання клієнтів. Операційне управління роботою магазину, контроль за дотриманням стандартів обслуговування та мерчандайзингу, організація складського обліку та інвентаризації, ведення управлінського обліку та звітності P&L, Cash Flow, Balance, організація акцій, розпродажів та інших заходів для стимулювання продажів. Робота з соціальними мережами та іншими онлайн-платформами.Вихід на плановий прибуток вже в другий місяць роботи магазину, завдяки організації роботи магазину та агресивній маркетинговій стратегії, дотримання плану продаж.

Директор, Засновник (приватний підприємець)

з 04.2006 по 12.2011 (5 років 8 місяців)
АВ-ЛЮКС, Львів (Роздрібна торгівля)

(мережа торгових офісів стріт-формату для оформлення замовлень, продажі в сегменті B2C, B2B, з повним циклом послуг монтаж, демонтаж, післяпродажне обслуговування, товарна група ПВХ вікна, вхідні двері, міжкімнатні двері та супутні вироби)
Організація підбору приміщень, проєктування та запуск офісів з нульового циклу.Визначення цільової аудиторії та позиціювання, налагодження співпраці з виробниками, формування асортиментної та цінової політики, підбір та навчання співробітників, розробка і реалізація маркетингової стратегії спрямованої на залучення та утримання замовників. Операційне управління роботою мережі, оптимізація бізнес-процесів, контроль за дотриманням стандартів обслуговування, організація логістичних процесів, ведення управлінського обліку та звітності P&L, Cash Flow, Balance, фінансова аналітика та бюджетування. Організація заходів для стимулювання продажів. Робота з соціальними мережами та іншими онлайн-платформами. Робота з замовниками в секторі B2B.Вихід в прибуток з першого місяця роботи першого відкритого офісу, завдяки спланованій рекламній компанії, розвиток мережі до 5 офісів, управління та контроль за роботою співробітниками компанії, дотримання плану продаж.

Менеджер з логістики, Менеджер з продажу, Керівник відділу продажу

з 11.2003 по 03.2006 (2 роки 4 місяці)
ЄВРОФАСАД, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

(торгівля B2B, торгівля матеріалами для виготовлення ПВХ вікон, алюмінієвих фасадів)
Почав роботу в компанії з позиції у відділі логістики, де я займався оптимізацією складських запасів, контролем за дотриманням термінів доставки. Цей досвід дозволив мені глибоко зрозуміти операційні процеси компанії та розвинути навички планування і координації.
Потім був переведений на посаду менеджера з продажу, у цій ролі я відповідав за роботу з постійними клієнтами, пошук і залучення нових клієнтів, ведення переговорів, укладання договорів, виконання планів продажів, активно розвивав клієнтську базу.
Мої досягнення в продажах і глибоке розуміння бізнесу привели до призначення мене на посаду керівника відділу продажів. У цій ролі я займався управлінням відділом продажу, аналізом ринку, плануваням обсягів продажу, контролем за дебіторською заборгованістью, успішно керував відділом, сприяючи зростанню обсягів продажу.

Менеджер з продажу

з 12.2000 по 12.2001 (1 рік)
АЛМА, Львів (Роздрібна торгівля)

(торгівля B2C, B2B, запчастинами до сільськогосподарської, вантажної, та іншої автотехніки)
Ведення переговорів та укладання угод. Проведення переговорів з клієнтами, виявлення потреб. Підготовка комерційних пропозицій. Укладення договорів і супровід угод. Робота із запереченнями. Виконання плану продажів.

Менеджер з продажу

з 01.2000 по 05.2000 (4 місяці)
Галич-Лік, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення переговорів та укладання угод. Проведення переговорів з клієнтами, виявлення потреб. Підготовка комерційних пропозицій. Укладення договорів і супровід угод. Робота із запереченнями. Виконання плану продажів

Бухгалтер

з 02.1999 по 06.1999 (4 місяці)
Ванкувер, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Повне ведення бухгалтерії, контроль виплат фінансових зобов’язань, формування фінансової звітності BS, CF, P&L, формування бухгалтерської та податкової звітності.

Бухгалтер

з 02.1998 по 11.1998 (9 місяців)
Леополіс Ампір, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Часткове ведення бухгалтерії (окремі напрямки)

Освіта

Національний університет “Львівська політехніка”

Факультет САПР, спеціальність “Комп’ютерні науки”, Львів
Незакінчена вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Львівський обласний навчальний центр Міністерства статистики України

Бухгалтер-економіст промислових підприємств, Львів
Середня спеціальна, з 1997 по 1998 (1 рік)

Знання і навички

  • Управлінські здібності
  • Організаторські здібності
  • Аналітичні здібності
  • Навички оптимізації бізнес-процесів
  • Навички роботи з юридичними документами
  • Навички роботи з фінансовими документами
  • Комунікативні навички
  • Здатність швидко навчатись
  • Стресостійкість
  • Водійські права категорії B
  • Професійне володіння ПК на рівні розробника
  • MS Office
  • CMS
  • Швидка адаптація до нового програмного забезпечення
  • Ведення E-commerce проєктів
  • Знання роботи ринку криптовалют

Додаткова інформація

Завдяки 17 рокам підприємницької діяльності оскільки вона належала до категорії малого бізнесу я суміщав та виконував обов’язки:
Операційного директора – створював бізнес-процеси з нуля та оптимізував їх, контролював операційну діяльність.
Комерційного директора – займався аналізом конкурентного середовища, досліджував ринок збуту, займався ціноутворенням та підготовкою комерційних пропозицій.
Фінансового директора – створював управлінський облік, формував звітність Balance, Cash Flow, P&L, для аналізу та прийняття рішень стосовно ефективності роботи та бюджетування.
Маркетингового директора – розробляв та впроваджував заходи націлені на ефективне залучення цільової аудиторії, та розширення ринку збуту.
Керівника відділу продажів – займався підбором менеджерів по продажах, управлінням та навчанням команди менеджерів, розробкою системи мотивації, розробкою воронки продаж, розробкою скриптів продаж, встановленням KPI та планів продаж, контролем за їх виконанням.
Був дотичний до інших функцій та обов'язків пов’язаних з комерційною діяльністю.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: