- PRO
Наталія
Менеджер з персоналу
- Розглядає посади:
- Менеджер з персоналу, Спеціаліст техпідтримки, Менеджер роботи з клієнтами, Оператор контакт-центру, Менеджер з продажу, Помічник керівника
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13930177/
Досвід роботи
Protection Monitor
з 08.2022 по 05.2025
(2 роки 9 місяців)
UNHCR Poland, Дистанційно (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
•Проводила інтерв’ю з біженцями та ключовими інформаторами для виявлення потреб, ризиків та вразливостей
•Відстежувала наявні та актуальні послуги для біженців, включаючи інформаційні пункти, інтеграційні центри, притулки та інші ресурси, забезпечуючи своєчасне оновлення інформації.
•Надавала інформацію про доступ до юридичної, фінансової, психологічної допомоги, оформлення документів, житла та інших соціальних послуг.
•Встановлювала та підтримувала зв’язки з урядовими, неурядовими, дипломатичними організаціями та медичними установами для координації дій та забезпечення комплексної підтримки біженців.
•Здійснювала пошук організацій, що надають допомогу, з метою створення та розширення актуальної бази даних для ефективного направлення бенефіціарів.
•Kейс-менеджмент.
Клерк бази даних
з 05.2022 по 08.2022
(3 місяці)
UNHCR Poland, Дистанційно (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
•Працювала з документами.
•Збирала та реєструвала персональні і біометричні дані, відповідно до стандартів UNHCR та польського законодавства.
•Проводила інтерв’ю та оцінювала потреби, надавала відповідну інформацію та координувала подальші дії.
HR-керівник
з 05.2017 по 12.2024
(7 років 7 місяців)
GD NATKA Poland, Дистанційно (Пошук персоналу, HR)
•Здійснювала пошук потенційних партнерів, вела переговори та укладала договори.
•Виписувала фактури та інші фінансові документи відповідно до польського законодавства.
•Працювала з кадровими документами.
•Забезпечувала повний супровід процесу легалізації, включаючи підготовку та подання заяв на отримання дозволів на роботу та тимчасове проживання, відповідно до вимог польського законодавства.
•Проводила пошук та відбір кандидатів, організовувала співбесіди, координувала процес адаптації нових працівників на робочих місцях.
Заступник директора
з 11.2015 по 03.2017
(1 рік 4 місяці)
Succes Sp. z o.o. Poland, Дистанційно (Пошук персоналу, HR)
•Вела повний цикл кадрового діловодства: підготовку трудових договорів, її переклад, оформлення особових справ працівників та інших необхідних документів.
•Здійснювала облік фінансових операцій та своєчасно виставляла рахунки-фактури відповідно до польського законодавства.
•Проводила регулярний аналіз фінансових показників компанії для оптимізації витрат та підвищення прибутковості..
•Здійснювала пошук та встановлення співпраці з новими партнерами та клієнтами.
•Рекрутація персоналу.
•Визначала потреби в житлі працівників, шукала відповідні варіанти та укладала договори оренди.
Освіта
Вища Школа Банкова в Ґданську. Poland
Управління в галузі туризму та готельного господарства, Київ
Вища, з 2015 по 2017 (2 роки)
Східноукраїнський Національний Університет ім. Володимира Даля
Магістр. Управління проектами. Державна служба., Луганськ
Вища, з 2003 по 2005 (2 роки)
Сєвєродонецький технологічний інститут Східноукраїнського державного університету
Інженер-економіст. Економіка підприємства., Сіверськодонецьк
Вища, з 1994 по 1999 (5 років)
Знання і навички
- Лідерство
- Вміння ефективно працювати в команді та налагоджува
- Deadline management
- Сумлінність
- Комунікабельність
Знання мов
- Українська — вільно
- Польська — вільно
- Англійська — середній
- Російська — вільно
Додаткова інформація
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ ТА КОМПЕТЕНЦІЇ
•Лідерство, вміння ефективно працювати в команді та налагоджувати продуктивні робочі стосунки, організаторські здібності: успішне планування та координація робочих процесів, здатність управляти кількома завданнями одночасно та дотримуватися встановлених термінів, висока самоорганізація та відповідальність за виконання завдань.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
•Відповідальність, пунктуальність, прагнення до освоєння нових знань та навичок, дотримання високих моральних стандартів.
Схожі кандидати
-
HR-менеджер
Київ -
Менеджер з персоналу
Київ -
HR-менеджер
35000 грн, Київ, Бровари -
HR-менеджер
Київ -
HR-менеджер
20000 грн, Київ, Бровари -
Інспектор з кадрів
Київ