Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 9 жовтня 2019 PRO

Олександра

HR-менеджер, HR-Business Partner, керівник проектів, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник проектів і програм

з 10.2018 по нині (5 років 6 місяців)
NESTLE UKRAINE LLC BRANCH ‘NESTLE BUSINESS SERVICES EUROPE, Львів (Харчова промисловість)

Планування і ведення проектів та програм
Координація і контроль виконання завдань відповідно проектного плану
Звітування статусів по проектному плану
Управління ризиками
Тісна співпраця з Основними Партнерами
Комунікація з Топ Менеджментом на різних рівнях
Робота з великим масивом данних та їх аналіз

Начальник відділу кадрів і розрахунку заробітної плати (співпраця з Nestle Greece, Adriatic region, Hungary, Romania, Bulgaria)

з 08.2012 по нині (11 років 8 місяців)
ФІЛІЯ ТОВ “НЕСТЛЕ УКРАЇНА” “НЕСТЛЕ БІЗНЕС СЕРВІС В ЄВРОПІ (NESTLE UKRAINE LLC BRANCH ‘NESTLE BUSINESS SERVICES EUROPE), Львів (надання послуг, обробка, розрахунок та виплата з/п працівникам Nestle, обробка запитів Контактного Центру)

Відповідальна за якісне надання сервісу для Nestle в Європі. Організація та планування роботи команд. Підбір персоналу.
Опрацювання та вирішення складних (критичних) запитів від партнерів (Nestle) та налагодження зв’язків.
Робота з підлеглими (персональний розвиток, делегування завдань, передача знань, наставництво, коучінг, планування персональних цілей на рік тощо). В підпорядкуванні 28 працівників.
Організація і проведення презентацій та переговорів (на грецькій, англійській мовах)
Відповідальна за результати команди
Робота над проектами (від планування до впровадження)
Робота над показниками, їх аналіз та слідування плану покращення якості сервісу.
Оптимізація існуючих процесів.
Тестування нових систем та автоматизація процесів.
Впровадження та стабілізація нових активностей.
Участь у розробці бюджету відділу (відповідальна за витрати відділу).
Співпраця з аудиторами різних рівнів.
Аналіз даних (робота у різних системах), обробка вхідної інформації.

Робота за кордоном

з 05.2006 по 08.2012 (6 років 3 місяці)
робота за кордоном, робота за кордоном (робота за кордоном)

робота в Греції та США

Освіта

Львівська комерційна академія

Факультет “Економіка підприємства”, диплом бакалавра (стаціонар), Львів
Незакінчена вища, з 2003 по 2007 (3 роки 9 місяців)

1993 -2003р.р. – середня загальноосвітня школа №28 з поглибленим вивченням німецької мови

Додаткова освіта та сертифікати

•Сертифікати про проходження тренінгів “Situational Leadership”, "Influence and convince others" i “People Management"

одна неделя

Знання і навички

MS Office Користувач ПК САПР Управлінські навички Впевненість Креативність Cisco Организация труда Развитие подчиненных Передача знаний (обучение) Быстро учусь новому Confidence Internet User MS Outlook CAD People Management Process establishment People Development Fast learning ability Creativity and innovation

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Грецька — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Професійні вміння:

•Володіння програмами SAP і Legacy System
•Досвід роботи на керівній посаді
•Організація і проведення презентаці/переговорів
•Вільне володіння ПК та программами Microsoft Office
•Впевненний користувач Internet, електронна пошта
•Досвід роботи з документацією, оформлення договорів, звітування про виконані роботи
•Досвід роботи з різноманітними клієнтами і надання кваліфікованої консультації
•Вміння працювати у великому колективі
•Вирішення конфліктних ситуацій
•Ділова переписка на українській та англійській мовах
Досвід роботи у структурі "Сервіс Центру"
Досвід ведення проектів

Особисті якості:

Відповідальність, пунктуальність, добросовісність, дипломатичність, креативність, доброзичливість, стійка до стресових ситуацій , дисциплінованість, організаторські здібності, цілеспрямованість, вміння швидко вчитись, порядність, націлення на подальший розвиток

Додатково:

Не маю шкідливих звичок, заміжня, одна дитина, можливі відрядження, водійське посвідчення В

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: