- Файл
Олена
Фахівець з компенсацій та пільг
- Вік:
- 48 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14235385/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 30.09.1976
Регіон: Київ
[
[
ОСВІТА:
1994 – 1999Запорізький інститут економіки і інформаційних технологій.
Спеціальність: Банківська справа
ДОСВІД РОБОТИ:
08.2023 – 06.2025Фудком
Компанія-оператор мереж супермаркетів Велика кишеня та Велмарт, належить Рітейл холдинг. Компанія займається роздрібною торгівлею та дистрибуцією продуктів харчування. Штат: більше 5000 працівників
Менеджер з пільг та компенсацій
Загальний штат підрозділу 6 працівників. Велика кількість юридичних осіб.
• Формування річних бюджетів дирекції по персоналу.
• Проведення моніторингу рівня заробітних плат, у тому разі через зовнішнього провайдера на підставі профілів посад. Формування звітності.
• Перегляд орг. структур та штатного розпису.
• Розробка регламентуючої документації.
• Автоматизація процесів дирекції:
• Коригування звіту з нарахованої заробітної плати (додавання даних про нараховані резерви, коригування логіки звіту з метою можливості його подальшого використання для формування звітів витрат на ФОП).
• Коригування звітів щодо плинності персоналу (зміна логіки формування звітів для можливості аналізу не тільки щомісячно), зі стажу роботи (з урахуванням першої, останньої дати прийому, стажу загального, на посаді, з останньої дати прийому).
• Автоматичний перенос аналізу відсутності даних з SAP в звіт РВІ для співвідношення зареєстрованих співробітниками даних.
• Участь у робочих групах з автоматизації процесів: внесення змін в штатний розпис, погодження доплат, оформлення відряджень. Розробка регламенту.
• Участь в робочій групі розробки звіту з витрат ФОП для візуалізації звітності.
• Контроль/самостійне формування аналітичних звітів з нарахованої заробітної плати, плинності, стабільності, ДМС, прийняття/звільнення/переведення, військового обліку та інших по запитам (в том числі шляхом об’єднання 2, 3 та більше звітів).
• Контроль розрахунку змінної частини зп, виплат за відрядними розцінками.
• Адміністрування ДМС.
• Адміністрування системи контролю трудової дисципліни:
• Контроль відсутності безпідставних ручних коригувань табелів робочого часу.
• Контроль наявності зареєстрованих в спеціалізованій системі причин відсутностей співробітників на робочих місцях.
• Контроль відпрацьованого часу, контроль причин запізнень.
• Проведення бронювання співробітників: зібрані та проаналізовані документи 2000+ чоловіків, сформовані списки військовозобов’язаних, які можуть підлягати бронюванню. Щоденний моніторинг, надання даних до електронної трудової книжки.
• Погодження кадрових наказів. Погодження профілів посад.
Досягнення:
• Розроблено Положення про правила ділової переписки, внутрішніх ротацій, релокації працівників. Відкориговані положення про Систему оплати праці, Регламент з автоматичного оформлення відрядження.
• Проведено доопрацювання дашборду з контролю трудової дисципліни.
• Проведено доробку звіту з плинності персоналу: написані ТЗ, впроваджені зміни в РВІ (додані та включені у показники причини звільнень).
• Розроблено програму підтримки ветеранів.
• Розроблено формулу для автоматичного розрахунку витрат ФОП для формування звіту.
02.2020 – 09.2022 Сервіс Про (частина Корпорації Біосфера)
Один із лідерів українського ринку товарів для дому, гігієни та професійного клінінгу. 13 юридичних осіб. Штат 3500 працівників.
Керівник відділу праці і заробітної плати
У прямому підпорядкуванні 2 Економісти з праці, 2 Бухгалтери з заробітної плат.
У функціональному підпорядкуванні: 5 Фахівців із заробітної плати виробництв.
• Планування бюджету витрат на ФОП, компенсації, податків (річний, щомісячний).
• Планування бюджету руху грошових коштів, погодження у разі перевищення.
• Щомісячний аналіз відхилень фактичних видатків на ФОП від запланованих, захист.
• Формування аналітичних даних стосовно ФОП за запитами.
• Формування даних для перегляду заробітних плат (бюджет, факт, ринок).
• Розробка нових форм звітності стосовно ФОП.
• Забезпечення нарахування і виплати основної, додаткової заробітної плати, компенсаційних виплат, матеріальної допомоги (13 юридичних осіб, 3500 працівників).
• Контроль індексації заробітної плати.
• Розрахунок змінної частини заробітної плати працівників (плани продажу, прибутку, повернення грошових коштів). Розрахунок бонусів ТОП-менеджменту компанії.
• Робота з P&L, CF, BS корпорації. Написання коментарів до звітності щодо відхилень у частині оперативного та річного бюджету витрат ФОП, компенсаційних витрат ФОП.
• Підготовка ТЗ на доробку програмного комплексу для автоматизації процесів:
• Розробка з нуля підходу до бюджетування в автоматичному режимі на базі діючих штатних розкладів та систем мотивації співробітників (в 1С).
• Формування звітності за фактом нарахованої заробітної плати, витрат на ФОП, співвідношення показників.
• Виведення заробітної плати в окрему базу, налаштування взаємодії с основною базою, налаштування обміну документами в 1С в режимі конфіденційності.
• Доопрацьовані підходи до нарахування в системі відпускних, лікарняних, рознесення виплат ЗП, формування та коригування табелів.
• Участь в розробці регламентуючих документів по оплатi праці, зміни систем мотивації.
• Формування даних для огляду заробітних плат Korn Ferry.
Досягнення:
• Впроваджена система бюджетування (річного, щомісячного) ФОП.
• Розроблені і впроваджені звіти в 1С для автоматизації процесу аналізу нарахованої заробітної плати, компенсацій податків та витрат на ФОП.
• Реалізовано проект виведення заробітної плати в окрему базу для збереження конфіденційності інформації. (ТЗ, тестування, перевірка обміну між базами).
• Проведені перегляди систем мотивації, автоматизація процесу нарахування премій.
09.2017 – 10.2019Паралель-М, Запоріжжя
Роздрібна торгівля паливно-мастильними матеріалами та супутніми товарами, належить СКМ холдинг. Штат: 1000 працівників.
Керівник відділу праці і заробітної плати
У прямому підпорядкуванні: Економіст з праці, 2 Бухгалтери з заробітної плати.
• Перегляд i розробка нових систем мотивації персоналу всіх категорій. Розробка та моделювання нових систем КРІ. Pозробка та впровадження мотивації для лінійного персоналу АЗС, АЗК.
• Розробка, оптимізація графіків роботи змінного персоналу компанії.
• Підготовка бюджету ФОП. Контроль виконання, аналіз відхилень.
• Підготовка щомісячного бюджету руху грошових коштів.
• Формування щомісячного аналізу і звітності по всіх видах винагород.
• Контроль нарахувань основної, змінної частин заробітної плати, оплати договорів ЦПХ.
• Розрахунок, інвентаризація резерву відпусток.
• Проходження перевірок (2-міс. перевірка Офісом великих платників податків).
• Контроль штатної дисципліни всіх підрозділів (щодо прийняття працівників понад лімітом затвердженого штатного розпису).
• Оптимізація штатного розкладу (перерозподіл функціоналу, скорочення 1 департаменту, зменшення кількості керівників).
• Підготовка ТЗ на доробки програмного комплексу з точки зору автоматизації:
- Затвердження щоквартального глобального штатного розпису для контролю індексації.
- Автоматизація обрахунків змінної частини персоналу АЗС/АЗК.
• Робота з оглядами ринку працi E&Y, моніторинг актуальності.
• Розробка регламентуючих документів в сфері оплати праці, організації праці (Політика оплати праці, Положення про ведення табельного обліку, Положень про преміювання).
• Тренер Компанії, напрямок: основи роботи з Excel для працівників ЦО.
Досягнення:
• Розроблено і впроваджено нову систему оплати праці для працівників АЗС/АЗК. Автоматизовано розрахунок.
• Відкориговані системи оплати праці департаменту роздрібних продажів, департаменту маркетингу - фокусування на пріоритетних цілях, збереження мотивації персоналу.
• Розроблено та затверджено всі види рiчних графіків роботи 5 підприємств - скорочено переробки та заборгованості за невикористаними відпустками.
• Проведено річне бюджетування ФОП, захист перед представником Наглядовоi ради.
• Розроблені і затверджені Положення про відділи, оновлені посадові інструкції всіх підрозділів, включно з топ-менеджментом.
06.2013 – 08.2017Аврора Девелопмент (частина Корпорації Олімп), Запоріжжя
Компанія з комерцiйноi нерухомостi, ТРЦ Аврора.
Старший бухгалтер
ДОДАТКОВЕ НАВЧАННЯ:
2024Підвищення кваліфікацій відповідальних за військовий облік
2022Участь в марафоні HTML+CSS
2018MS Excel: Бізнес-аналітика
2017Factor Academy. Курс Головбух Онлайн. Тайм-менеджмент. Спілкування з конфліктними клієнтами.
ПК: 1С.7, 1С.8, SAP, ІСПРО, Медок, Клієнт-Банк.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Керівник відділу праці і заробітної плати (з функціоналом C&B), ТОВ "Сервіс Про" (Корпорація Біосфера, штат більше 2000, 4 підлеглих у відділі), 2 роки 7 місяців
Схожі кандидати
-
Спеціаліст з пільг та компенсації
Київ -
Фахівець із компенсацій і пільг (Compensation, Benefits Specialist)
30000 грн, Київ -
Compensation and benefits specialist
Київ -
Офіс-менеджер
Київ -
Compensation and benefits specialist
Київ, Інші країни, Дистанційно -
Менеджер з компенсацій та пільг
30000 грн, Київ