Резюме от 14 января 2017 PRO

Шахрай Сергей Леонидович

Главный инженер, начальник службы эксплуатации

Полная занятость.

Дата рождения:
10 сентября 1973 (43 года)
Город:
Киев

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Керівник підрозділу з експлуатації будівель споруд та інженерних систем (регіон - Україна)

с 08.2012 по 08.2016 (4 года)
ПрАТ «Київстар», Киев (телекоммуникация может связь)

Колектив в прямому підпорядкуванні - 21 чол., не враховуя регіональних представників до 32 чол. (чисельний склад Компанії більше 4200 чол.)

Робочій графік - Ненормований
Забезпечення поточної експлуатації будівель і споруд та інженерних систем об’єктів у відповідності до вимог затверджених стандартів та нормативних документів.
Основні функціональні та посадові обов’язки:
1. Проводить організаційно - технічні заходи, спрямовані на забезпечення поточної експлуатації будівель споруд та інженерних мереж, а також систем протипожежного захисту.
2. Здійснює нагляд за умовами поточної експлуатації будівель та споруд, як комплексу.
3. Розробляє Плани комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів експлуатації, контролює хід їх виконання
4. Здійснює технічний нагляд за ходом ремонтних робіт, контролює їх якість, технологію виконання, відповідність використаних будівельних матеріалів наданим сертифікатам і чинним нормативам.
5. Несення відповідальності за організацію проведення технічних обстежень і паспортизації будівель та інженерних споруд, систем протипожежного забезпечення
6. Готує технічні звіти з питань експлуатації будівель, споруд та інженерних мереж, систем протипожежного забезпечення.
7. Проводить періодичні технічні огляди та приймає участь у роботі комісій із питань експлуатації будівель споруд та інженерних систем.
8. Надає пропозиції стосовно реконструкції та модернізації об’єктів
9. Контролює виконання приписів органів державного нагляду, що стосуються питань експлуатації будівель і споруд, систем протипожежного захисту.
10. Організовує виконання наказів, заходів, розпоряджень із питань експлуатації будівель та споруд, а також заходів щодо попередження можливих аварій (проведення протиаварійного тренування на основі затвердженого ПЛЛАС).
11. Оформляє необхідні документи для укладання договорів на виконання будівельно монтажних та ремонтних робіт.
12. Впроваджує та контролює дотримання правил технічної і безпечної експлуатації, охорони праці й техніки безпеки при проведенні ремонтних, монтажних і налагоджувальних робіт.
13. Погоджує плани (графіки) оглядів, випробувань і профілактичних ремонтів устаткування, будівель та споруд; контролює своєчасність, повноту та якість їх виконання.
14. Виявляє напрямки скорочення витрат на обслуговування, технічну експлуатацію, утримання будівель споруд та інженерних систем.
15. Погоджує заявки на придбання матеріалів і запасних частин, необхідних при експлуатації будівель, споруд та устаткування інженерних мереж.
16. Проведення систематизації та контролю, якості технічного обслуговування складних автоматизованих систем управління та диспетчеризації інженерних систем (DESIGO, SIEMENS, EMS-Panorama).

Виконання проектів по модернізації та реконструкції систем технологічного охолодження, капітального ремонту будівельних конструкцій.
Аудит з енергозбереження будівель.
Модернізація автоматизованої системи управління та диспетчеризації інженерного обладнання.


Образование

Київський інститут залізничного транспорту Харківської Державної Академії залізничного транспорту

«Автоматика, телемеханіка та зв’язок», Спеціальність: інженер-електрик., Киев

Высшее, с 09.1994 по 05.1999 (4 года 8 месяцев)


Дополнительное образование

  • ЕТЦ 2000/надзор за безопасным техническим состоянием стройконструкций (2014, 1 месяц)
  • Учебный центр Каскон/курс по ОТ ПБ, электробезопасности (2014, 2 недели)
  • УЦ Новатор/ПББЭЛ (2014, 2 недели)
  • УЦ Новатор/ПБСГ (2015, октябрь, 2 недели)
  • УЦ Новатор/ПББЭК (2015, октябрь, 2 недели)
  • УЦ Каскон/ПТЭЭС ПБЭЭС ПУЕ (2016, февраль, 2 недели)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    •впевнений користувач ПК (MS Office,Exel, Service Desk, ASUP Oracl)
  • Безпечна експлуатація будівельних конструкцій та мереж (12 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.

Дополнительная информация

Робота в ПрАТ «Українські радіосистеми» (ТМ «Білайн-Україна»)
2006 – 2012 Менеджер з капітального будівництва/ провідний спеціаліст з капітального будівництва/заступник керівника адміністративної служби.
Колектив в прямому підпорядкуванні - 12 чол., не враховуя регіональних представників адміністративної служби, до 24 чол. (чисельний склад Компанії більше 1200 чол.).
Робочій графік - Ненормований
Основні функціональні та посадові обов’язки:
Знання діючих ДБН, СНіП, ГОСТ.
Контроль за виконанням та проведенням будівельно –монтажних робіт.
Складання технічних завдань по будівельно-монтажним робота, проведення по цим завданням тендерів (конкурсів), перевірка проектно –кошторисної документації.
Складання бюджету адміністративної служби з операційних та капітальних затрат, з урахуванням всіх регіонів Компанії.
Складання технічних завдань по будівельно-монтажним роботам, проведення по цим завданням тендерів (конкурсів), перевірка проектно –кошторисної документації.
Підготовка та захист технічних завдань з поточного та капітального ремонту, договорів на обслуговування:
- водопровід та водовідведення;
- вентиляція та кондиціювання, опалення;
- електропостачання та електроосвітлення;
- ремонтно – будівельні роботи.
- пожежна автоматика та охоронна сигналізація, відеонагляд та СКД;
- клінінгові послуги.
Контроль за виконанням договорних зобовязань підрядних організацій та орендарів.
Фінансовый контроль за будівництвом/ремонтами/ поточною експлуатацією.
Надання керівництву довідки про необхідність проведення капітальних ремонтів з подальшим їх обгрунтуванням.
Робота з регіональними філіями з питань експлуатації, капітального будівництва, постанова завдань/ отримання технічних та фінансових звітів.
Постійна участь в комісії Компанії з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки.
Контроль та перевірка договорів на виконання робіт підвищеної небезпеки, участь в проведенні превірок з представниками Держохоронпраці.
Виконання обов’язків керівника адміністративної служби – транспортний відділ (260 авто), АГВ, секретаріат, логістичний відділ.
Робота в системі «1С»,
Робота з орендарями: складання звітів по договорам оренди та комунальним розрахункам, погодження графіків оплат, аналіз ринку нерухомості, розв’язання конфліктних ситуацій.
Облік , розподіл та підготовка транспортних засобів, а також ПММ по регіонам.
-Особиста відповідальність за якісне виконання посадових обов’язків, ставлення до роботи, дотримання Корпоративного кодексу поведінки, Правил внутрішнього трудового розпорядку та чинних корпоративних документів Компанії.
-Особиста відповідальність за порушення вимог нормативних актів про охорону праці згідно з чинним законодавством. В разі виникнення аварійної ситуації має діяти згідно вимог відповідних інструкцій та затверджених планів евакуації.
Нагородження дипломами ВАТ "Вимпелком" (2007,2008)

Стаж роботи
2005 –2006 Заступник керівника/ в. о. керівника
служби управління проектами ДП «Интерзв’язок»
Основні функціональні та посадові обов’язки:
Нагляд за: проведенням проектних, монтажних та пуско налагоджених робіт, перевірка кошторисів, виконання робіт підряднми організаціями; робота в системі «1С», облік та перевірка договорів на будівельно- монтажні роботи, приймання об’єктів завершеного будівництва в експлуатацію, робота з інженерними службами Замовника.
Об’єкти, де виконувались роботи з реконструкції, капітального реомнту та будівництву:
Адміністративный офіс ПрАТ УРС (до 7000 м2), м. Київ, вул. В.Хвойки,15/15/6;
БЦ «Ласточка», м. Київ, у Подільському районі;
Центральний офіс Банк «Тавріка»;
АТ Київський Ювелірний завод;
Реконструкція адміністративних будівель заводу ВАТ «Томак» (Головний та адміністративні корпуси)

Стаж роботи
2005 г.Заст. директора департаменту систем безпеки ТОВ «Ланит – IV Cable»
Основні функціональні та посадові обов’язки:
Контроль за проведенням робіт з проектування
монтажу та введення в експлуатацію систем безпеки: систем охоронного відеонагляду, пожежної автоматики та систем сповіщення, охоронної сигналізації та СКД.
Складання виконавчої документації.
Захист та проведення експертизи проектів.
Складання фінансового звіту.
Передача діючих систем в експлуатацію Замовнику.
Проведення технічного обслуговування систем.

Стаж роботи
2004 –2005 Керівник аудіо-візуального комплексу в м. Києві
Основні функціональні та посадові обов’язки:
Реконструкція існуючої будівлі, введення в експлуатацію, приймання обладнання в монтаж, виконання нагляду за пуско налагоджувальними роботами, введення обладнання комплексу в поточну експлуатацію.

Стаж роботи
2004 – 2005Начальник будівельної дільниці /приватна фірма/
Котеджне будівництво.
Основні функції: проведення технічного нагляду

Стаж роботи
1996 - 2004 Центральна станція звязку «Укрзализниці», м. Київ, вул. Чапаева, 5:
Начальник звязку в ЦУП , м. Київ, вул. Тверська,5-7
Колектив в прямому підпорядкуванні - 18 чол.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: