Анастасія
Помічник керівника
Контактна інформація
Шукач вказав телефон.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14295112/
Досвід роботи
Помічник керівника
з 09.2025 по нині
(4 місяці)
ІТ, Дистанційно (IT)
-Організаційна підтримка керівника (календар, зустрічі, нагадування)
-Допомога в підготовці презентацій, комерційних пропозицій , внутрішніх звітів .
-Генерація текстів
-Складання ТЗ
-Пошук та найм працівників ( повний цикл)
-Пошук потенційних клієнтів
-Робота з автоматизацією процесів
-Інші адміністративні та операційні задачі
Менеджер
з 02.2024 по 05.2025
(1 рік 4 місяці)
Черкаси Палац, готель, Черкаси (Готельно-ресторанний бізнес)
•Залучення нових клієнтів: Активний пошук і залучення корпоративних клієнтів, турагентств, організаторів подій,міжнародних партнерів та спортивних організацій.
•Ведення клієнтської бази: Підтримка довготривалих відносин із клієнтами, супровід угод,робота в готельних системах Servio та EasyMS.
•Комерційні пропозиції: Індивідуальна розробка пакетів , калькуляцій та прорахунків для корпоративних клієнтів, організаторів конференцій, весіль та інших подій.Продажі номерного фонду та конференц-послуг:
•Продаж конференц-залів, кейтерингу, пакетних пропозицій.
•Участь у тендерах: Підготовка документів, розрахунків та презентацій для участі у тендерах на розміщення делегацій, бізнес-груп, тощо.
•Співпраця з відділом бронювання, маркетингу та рецепції: Узгодження умов проживання та організації подій, контроль якості сервісу.
•Підготовка звіності для керівництва та виконання індивідуального плану продажу. Робота в Excel.
•Організація злагодженої роботи персоналу, навчання нових працівників, підтримка робочої атмосфери, вирішення нестандартних ситуацій .
Досягнення:
• • Збільшила щомісячний обсяг продажів на 30% за 2024 рік.
• • Підписано 13 нових довготривалих контрактів з компаніями щодо співпраці з готелем.
• • Реалізовано понад 70 корпоративних заходів та конференцій за рік.
Адміністратор офісу
з 10.2023 по 02.2024
(5 місяців)
Дістен, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
-Контроль графіка керівника, організація зустрічей
-Робота з вхідною/вихідною кореспонденцією
-Прийом дзвінків, ведення внутрішніх таблиць та звітів
-Підготовка матеріалів для презентацій
-Співпраця з партнерами, логістика подій
-Контроль дедлайнів, підготовка інформаційних матеріалів
-Комунікація з учасниками та обробка анкет
Продавець –адміністратор
з 10.2020 по 10.2023
(3 роки)
Intertop, Черкаси (Роздрібна торгівля)
•Консультування клієнтів по товарному асортименту та розрахунок на касі.
•Навчання та адаптація нового персоналу.
•Робота з касою та РОS- терміналом.
•Виконання індивідуального плану продажів
Продавець –адміністратор
з 05.2018 по 06.2020
(2 роки 2 місяці)
Еsotiq, Черкаси (Роздрібна торгівля)
•Допомога у відкритті нового магазину, підбір та навчання персоналу.
•Консультування клієнтів по товарному асортименту та розрахунок на касі.
•Робота з касою та РОS- терміналом.
•Виконання індивідуального плану продажів
Адміністратор
з 01.2018 по 05.2018
(5 місяців)
Sport Life, Черкаси (Краса, фітнес, спорт)
•Консультування клієнтів
•Забезпечення якісного та ефективного перебування гостей
•Надання інформації і продаж послуг.
•Вирішення індивідуальних запитів гостей.
•Проведення розрахункових операцій.
Освіта
Черкаський Національний університет ім. Б. Хмельницього
Початкова освіта, Черкаси
Вища, з 2014 по 2018 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Genius.Space . Project manager
2025 , 3 тижні
Курс Вадима Мельника . Автоматизація бізнес процесів .
2025, 2 місяці
Знання і навички
- Управління магазином
- Інвентаризація
- Контроль цінників
- Відповідальність
- Працьовитість
- Неконфліктність
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- MS Excel
- Організованість
- Ведення документації
- MS Word
- Адаптивність
- Уміння аналізувати
- MS Office
- Управлінські навички
- Грамотна усна та письмова мова
- Креативність
Знання мов
Українська — вільно
Додаткова інформація
Знання і навички
-Ділове спілкування (усне та письмове)
-Ведення телефонних переговорів
- Вирішення конфліктних ситуацій
-Планування графіка керівника
-Організація зустрічей, нарад, переговорів
- Ведення ділової документації
-Підготовка презентацій, протоколів, листів
-Старанність,комунікабельність
-Доброзичливість ,уважність ,самостійність
-Здатність швидко освоїти нові інструменти і знання
-Управління процесами та командою
-Високий рівень самоорганізації
-Багатозадачність
-Уміння працювати в команді
-Швидке навчання
- Конфіденційність та лояльність до компанії
Інші резюме цього кандидата
Менеджер, керівник
Розглядає посади: Менеджер, керівник, Менеджер готелю, Керівник відділу продажу, ще 7 посад
30 000 грн
Черкаси, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Помічник, асистент керівника, ІТ, 4 місяці
- Менеджер готелю, Готель Черкаси Палац, 1 рік 2 місяці
Project-менеджер
Розглядає посади: Project-менеджер, Асистент з маркетингу, Продукт-менеджер, ще 7 посад
Черкаси, Дистанційно