Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 2 жовтня 2023

Наталія

Виконавчий директор, заступник директора, керівник філіалу, підрозділу, 45 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор

з 08.2020 по нині (3 роки 8 місяців)
Heart Life Hospital, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- поточне управління діяльністю кардіологічного стаціонару
- формування стратегічних планів розвитку, побудова маркетингової стратегії
- формування бюджету
- розвиток нових направлень діяльності стаціонару

Керівник філіалу

з 10.2019 по 09.2020 (11 місяців)
МГК "Адоніс", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1. Поточне управління двома підрозділами, які включають:
- відділення амбулаторно-поліклінічної допомоги;
- відділення репродуктивних технологій
- хірургічне відділення
- жіночу консультацію
- виїздна служба
2. Розробка та впровадження нових видів послуг
3. Розробка та впровадження нових алгоритмів та стандартів роботи
4. Розробка маркетингової стратегії та подання її для впровадження в ЦО. Аналіз діяльності компаній-конкурентів, визначення поточних і перспективних потреб і можливостей ринку;
5. Впровадження стратегії оптимізації (збільшення прибутку і зниження витрат підприємства без втрат функціональності)
6. Підбір і організація роботи персоналу, організація роботи з партнерами, організація роботи з лікарями, медичними сестрами, побудування ефективних графіків роботи.
7. Залучення корпоративних клієнтів.
За час роботи збільшились продажі за рахунок запровадження нових видів послуг, ефективної організації роботи у 1,5 раза. Закриті всі наявні вакансіі. Ефективність роботи кабінетів прийому збільшилась на 24%.

Заступник директора

з 10.2018 по 10.2019 (1 рік)
ТОВ "Медикал Сервіс" (мережа клиник "Мій лікар"), Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•відкриття відділень мережі клінік з нуля (від пошуку приміщення до першого відвідувача)
•організація процесу закупівель, організація тендерів
•організація і контроль маркетингової і рекламної діяльності
•розробка стратегії розвитку відділень, розробка системи KPI для співробітників і відділень
•побудова системи аналізу роботи мережі клінік і управлінської звітності, підготовка звітності для власників
•контроль бухгалтерських процесів, побудова системи обліку
•розробка норм, технологічних карт
•запровадження МІС: від написання ТЗ до розробки інструкцій для користувачів та наповнення програми

За період роботи на даній позиції відкрито 10 відділень, в різних регіонах, розроблена система управлінської звітності, запроваджена МІС з «0», запроваджені платні послуги медичної допомоги первинної ланки. Дохід від платних послуг за 6 місяців виріс у 300 разів.

Виконавчий директор – перший заступник генерального директора

з 09.2013 по 06.2018 (4 роки 9 місяців)
Сімейна клініка "Амеда", www.ameda.com.ua, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•створення планів розвитку та бюджету на рік, 3 роки, затвердження їх у власників
•складання і презентація власникам звітів по досягненню поставлених показників
•виконання поставлених завдань з розвитку мережі клінік
•підвищення продажів і розвиток як в грошах так і в обсягах (за час роботи в компанії мережа клінік зросла і за кількістю точок і за кількістю доходу в нових та існуючих точках)
•контроль ведення фінансової діяльності
•вирішення проблемних питань на рівні менеджменту і топ-менеджменту комерційних компаній, державних контролюючих органів та організацій
•організація та реалізація маркетингової активності
•організація та контроль виконання всіх бізнес-процесів усередині компанії (за винятком лікувальної справи)
•відкриття нових точок з «0»
•створення структури управління компанією, підбір персоналу, розробка мотиваційних програм для співробітників.

За період роботи на даній позиції відкрито 7 відділень в тому числі дитячий стаціонар, розроблена і запроваджена система управлінської звітності, розроблена і запроваджена система фінансової мотивації персоналу. За час роботи дохід клінік збільшився в 70 разів та всі точки були виведені за точку беззбитковості

Аудитор Голови наглядової ради банку, член ревізійної комісії

з 05.2013 по 01.2015 (1 рік 8 місяців)
АТ "Фінростбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

•контроль фінансово-господарської діяльності банку
•контроль виконання встановлених бізнес-процесів
•надання рекомендацій зі зміни бізнес-процесів банку
•розробка нормативної документації, що стосується здійснення бізнес-процесів
•підготовка управлінської звітності для акціонерів банку
•контроль виконання завдань, поставлених акціонерами співробітникам банку
•участь в нових проектах, які ініціюються Правлінням або акціонерами банку
•участь в тендерному комітеті (голова тендерного комітету), організація тендерів, аналіз закупівель (в тому числі особистих витрат акціонера Банку)
•Due Diligence аудит компаній, перед їх придбанням акціонерами банку
•проведення аудитів підприємств і контроль фінансово-господарської діяльності, які належать акціонеру банку

За період роботи на даній позиції зменшились витрати на операційну діяльність при збереженні того ж темпу розвитку в 2 рази, розроблена внутрішня нормативна база.

Начальник управління контролю

з 11.2012 по 05.2013 (6 місяців)
ПАТ "Банк "Контракт", Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Розробка та забезпечення єдиних методологічних підходів у формуванні документообігу банку
•розробка внутрішньої нормативної документації
•підтримка в актуальному стані внутрішньої документації банку
•організація архівації документів банку, в тому числі за вимогами законодавства України
•управління кадровою службою банку
•контроль виконання завдань, поставлених Правлінням та акціонерами банку
•організація роботи служби контролю якості банку
•розробка єдиних стандартів обслуговування клієнтів
•організація навчання співробітників банку
•надання рекомендацій щодо зміни та доопрацювання внутрішніх бізнес-процесів банку
•аудити з інформаційної безпеки банку
•ведення нових проектів банку

Начальник відділу внутрішнього аудиту

з 07.2007 по 11.2012 (5 років 4 місяці)
Корпорація "Українська бізнес група UBG", Київ (Фінанси, банки, страхування)

•створення в корпорації департаменту внутрішнього аудиту та організація його роботи
•планування, організація і проведення внутрішнього аудиту фінансово-господарської діяльності Головної компанії і бізнес - підрозділів в таких напрямках: медіа напрямок (Business, A1, Dobro TV, Fashion TV), медичний напрямок (мережа клінік "Добробут"), фінансовий напрямок ("ЕРДЕ Банк", НФСК "Добробут"), виробничий напрямок (ПВК "Будівельник", ПАТ "Будмеханізація");
•оптимізація бізнес - процесів;
•оптимізація організаційних структур;
•розробка документації, необхідної для здійснення бізнес- діяльності всіх напрямків діяльності корпорації;
•аналіз фінансової діяльності бізнес - підрозділів за встановленими показниками;
•ведення проектів
•підтвердження звітності, що подається до Головної компанії та власнику
•Due Diligence аудит підприємств перед їх придбанням Корпорацією
•аналіз та перевірка документації
•розробка програми ризиків і шляхів по їх зменшенню

Додаткова освіта та сертифікати

Розвиток корпоративної культури

2008

«Ефективний менеджмент» (2 рівень)

2008

«Внутрішній контроль. Внутрішній аудит», Open Mind Technologies

2008

«Інструменти управління якістю та оптимізація бізнес-процессів» Международный институт бизнеса

2007

«Провідні аудитори систем менеджменту якості», SGS

2004

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Outlook MS Project HCL Notes Здатність до навчання Медоблік SQL Lakmus

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

•розробка нормативної документації з різних видів діяльності
•аналіз, оптимізація та опис бізнес - процесів
•аналіз фінансово-господарської діяльності
•організація та проведення тренінгів
•вміння створювати з "0" нові напрямки діяльності
•легко навчаюсь новим напрямам діяльності
•легко входжу в контакт з людьми
•чесність
•стресостійкість
•конфіденційність
•досвід управління підлеглим персоналом (максимальна кількість 380 чоловік)
•наполегливість в досягненні поставлених завдань
•високий рівень працездатності і самоорганізації
•орієнтація на результат


В разі необхідності можу надати контактні дані для отримання відгуків про мою роботу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: