• Файл

Тетяна

Заступник головного бухгалтера, головний бухгалтер

Розглядає посади: Заступник головного бухгалтера, головний бухгалтер, Бухгалтер
Вік: 43 роки
Місто: Київ
Розглядає посади:
Заступник головного бухгалтера, головний бухгалтер, Бухгалтер
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Денчик Тетяна Русланівна

Дата народження: 22.05.1982р
Проживаю: Оболонський район
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Очікуваний рівень заробітної плати від 80 000,00 грн.

Мета: Робота, що дозволяє розкрити в собі професійний потенціал, практично
використовувати вже набуті навички та вміння, необхідну для розв'язання різнопланових завдань,
докладання максимальних розумових зусиль та проявляти ініціативу, яка гідно оплачується.
Робота у дружньому колективі.

Освіта Вища: 1999-2004 – Київський Національний Економічний Університет ім. В. Гетьмана,
факультет – бухгалтерський облік та аудит (магістр)
Додаткова освіта: Квітень 2008 – НВ «Успіх» програма «1-с Бухгалтерія 7.7»
Березень 2015 – Травень 2015 – МАУП Курси підвищення кваліфікації «Бухгалтер-Експерт»
Березень 2025- сертифікат МСФЗ

Досвід роботи:

Головний бухгалтер
ТОВ "Букмекерська компанія «Фавбет» Вересень 2024р.- по Травень 2025р.
Ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства. У підпорядкуванні 2 бухгалтери.
Підготовка фінансової звітності відповідно до НПСБО, підготовка декларацій з прибутку, декларацій з
ПДВ (розподіл ПДВ, оподатковані та неоподатковані операції, облік пропорційного ПДВ, реєстрація
податкових накладних). Досвід роботи з резидентами Дія Сіті ,проходження аудиту для підтвердження
резидентства Дія Сіті. Участь у планових податкових перевірках.

Заступник головного бухгалтера
ТОВ « Міртен »(Оптова торгівля відходами та брухтом) Експорт. Лютий 2023р.- по вересень 2024р.
Рознесення ВМД. Робота в 1С 8.3 УТП, М.Е.Док. Ведення бухгалтерського та податкового обліку
підприємства на загальній системі оподаткування. Облік розрахунків із постачальниками, з покупцями.
Облік ТМЦ, МШП, ОЗ, НМА. Рознесення банківської виписки в 1-С. Здача звітності по ПДВ, 9-ЗЕД ,
1-опт. Подачі розшифровок до банку згідно фін.звітності. Контроль всіх ділянок інших бухгалтерів
групи компанії.

Заступник директора з фінансових питань. Заступник головного бухгалтера,
ТОВ" Автосоюз" ·вересень 2021р.- грудень 2022р.
ТОВ «АВТОСОЮЗ» — один із провідних українських автодилерів Volkswagen
Робота в 1С 8.3 УТП, М.Е.Док. Ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства на загальній
системі оподаткування. Електронне адміністрування ПДВ у програмі М.Е.Док. Облік розрахунків із
постачальниками, з покупцями, із підзвітними особами, оптимізація дебіторської та кредиторської
заборгованості, звірка з контрагентами. Робота з клієнт-банком, рознесення виписки до 1-С. Прийняття на
роботу, нарахування та виплата зарплатню, авансів, відпусток співробітникам. Підготовка звітності: з ПДВ,
ЄСВ, Баланс,Прибуток .Робота з ВМД. Купівля-продаж валюти (рознесення виписки про купівлю/продаж в 1-
С). Облік ТМЦ, МШП, ОЗ, НМА. Проведення інвентаризації. Бюджетування компанії, Cash flow.

Бухгалтер
ТОВ «ЖК Воздвиженка» (нерухомість) травень 2019р.- серпень 2021р.
Посадові обов'язки: Робота в 1С 8.3 УТП, М.Е.Док, Вчасно, Бітрікс 24, системі «Клієнт-Банк». Ведення
бухгалтерського та податкового обліку 8 підприємств на загальній системі оподаткування. Електронне
адміністрування ПДВ у програмі М.Е.Док. Облік розрахунків із постачальниками, з покупцями, із
підзвітними особами, оптимізація дебіторської та кредиторської заборгованості, звірка з контрагентами.
Формування пакету документів клієнтам з оренди, комплексного обслуговування, комунальних послуг.
Робота з договорами оренди, внесення умов договорів до 1-С. Робота з клієнт-банком, рознесення виписки
до 1-С. Прийняття на роботу, нарахування та виплата зарплатню, авансів, відпусток співробітникам.
Підготовка звітності: з ПДВ, 1ДФ, ЄСВ. Робота з ВМД. Купівля-продаж валюти (рознесення виписки про
купівлю/продаж в 1-С). Облік ТМЦ, МШП, ОЗ, НМА. Проведення інвентаризації.

Бухгалтер
ТОВ “Діалог Діагностікс” (імпорт, експорт, оптова торгівля товарами медичного призначення) Жовтень
2015 г – Травень 2019г
Посадові обов'язки: Робота у 1С 8.3 УТП. Купівля-продаж валюти (рознесення виписки про
купівлю/продаж в 1-С), робота з ВМД. Облік розрахунків із постачальниками, покупцями, оптимізація
дебіторської заборгованості, звіряння з контрагентами (комерційні та держструктури). Робота у клієнт
банку (оплата рахунків, обробка виписки). Закладка карток клієнта, виписка довіреностей. Страхування
вантажу (документальне оформлення) при переміщенні приладів у суборенду/оренду чи продажу.
Формування пакета документів клієнтам з оренди / суборенди обладнання та з сервісного обслуговування
приладів (укладання договорів для Казначейства).
Оформлення банківських гарантій під тендер. Формування довідок у Медці (про заборгованість), для участі
у тендерах.
Контроль повернення документів від клієнтів (витратні накладні, акти виконаних робіт, договори)
Облік МШП, ОС, НМА, (облік промо матеріалів для виставок та круглих столів.) Проведення
інвентаризації.
Авансові звіти (відрядження Україною та за кордон). Облік палива.
Контроль правильності формування ПН(вихідних) та реєстрація їх у Медці, внесення ПН(вхідних) до 1-С.
Прийняття на роботу, нарахування та виплата авансів та відпусток працівникам.
Складання наказів на підприємстві.
Формування звітів/пакету документів для керівництва, держ.органів, постачальників, банків.

Головний бухгалтер
ТОВ «Реком-Д» жовтень 2000 р. – травень 2015 р.(послуги)
Посадові обов'язки: Ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства на єдиному податку та
на загальній системі оподаткування, ведення первинної документації з постачальниками та покупцями
(рахунок-фактури, акти виконаних робіт), витяг та реєстрація податкових накладних. Розрахунок з/п та
виплата. Робота у системі Клієнт-Банк. Підготовка та здавання звітності до органів. Робота в 1С 8.2.

Комп'ютерні навички: впевнений користувач ПК, Excel, Word, Медок, 1-С 8.3 УТП.
Сімейний стан: одружена, двоє дітей.
Хобі: активний відпочинок, читання книг.
Особисті якості: компетентність, відповідальність, комунікабельність, акуратність,
пунктуальність, доброзичливість, стресостійкість, швидко навчаюсь.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: