Олена
Асистент керівника
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14928523/?puid=94436
Досвід роботи
Начальник відділу кадрів
з 09.2008 по 10.2024
(16 років 2 місяці)
ДКВС України (Державні організації)
Знання і навички
- Уважність
- Комунікабельність
- Відповідальність
- Організованість
- Доброзичливість
- Неконфліктність
- Адаптивність
- Ведення документації
- Користувач 1С
- MS Office
- MS Word
- MS Excel
- Грамотна усна та письмова мова
- Оперативність
- Дисциплінованість
- Привітність
Додаткова інформація
Олена НІЦЕВИЧ
16.05.1978 року народження
м. Вінниця
[
[
ОСВІТА:
- КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти». Освітня програма «Психологія», галузь знань «Соціальні та поведінкові науки» за спеціальністю «Психологія», професійна кваліфікація «Психолог,викладач закладу вищої освіти» (магістр). Закінчила навчання 2024р., м. Вінниця
- Тернопільський національний економічний університет, спеціальність «Правознавство», кваліфікація «Спеціаліст з правознавства»,(спеціаліст). Закінчила 2015 році. м. Вінниця
- Сертифікат проходження навчального тренінгу з підготовки тренерів установ за програмою «Психологія спілкування та методики поводження персоналу ДКВС України з засудженими з інвалідністю» у 2023 році.
- Сертифікат участі в програмі групової психологічної допомоги цивільному населенню в умовах війни у 2023 році.
- Сертифікат проходження навчального тренінгу «Розбудова доброчесних організацій» у 2024 році.
ДОСВІД
Проходження служби в Державній кримінально-виконавчій службі України – Вінницька установа виконання покарань (№1) у відділі по роботі з персоналом на посаді старшого інспектора з виховної та психологічної роботи з 2008 р. по 2024 р.
Проходила службу в ЗСУ з 2002р. по 2008 р. на посаді інспектора стройової частини відділів кадрів військової частини.
Досвід роботи у кадровому підрозділі 24 роки.
На даний час працюю в будівельній фірмі начальником кадрів.
Професійні компетенції:
-Робота з персоналом, підбір кандидатів, розглядання пропозицій,заяв, скарг працівників.
-Оформлення особових справ.
-Проведення довідкової роботи по уточненню і підтвердження даних.
-Ведення та облік трудив книжок персоналу.
-Здійснення контролю листів непрацездатності.
-Ведення журналів
-Ведення облікових карток П-2
-Проведення розслідувань
-Створення наказів.
-Ведення державної служби згідно діючого законодавства.
-Знання та володіння кадрових програм у томі числі 1С.
- Ведення війстковоно обліку ( бронювання)
- Робота з персоналом за напрямком психологічного супроводу молодих фахівців.
- Проведення заходів психологічного вивчення індивідуально-особистісних характеристик працівників та молодих фахівців.
- Психологічний супровід адаптації молодих працівників до умов праці.
- Консультативна робота з працівниками з вирішення особистісних питань, труднощів у професійній адаптації, побудови ефективної міжособистісної взаємодії в колективі.
- Профілактичні заходи щодо вирішення питань дезадаптації.
- Вирішення конфліктів, запобігання конфліктних ситуацій у міжособистісних стосунках, міжособистісному спілкуванні працівників, побудова стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях, виявлення стилю поведінки в конфліктній ситуації.
- Використання психодіагностичного інструментарію з вивчення типових та характерологічних особливостей особистості працівників з метою визначення ефективності працівника на робочому місті та при взаємодії з колегами.
- Психодіагностичне вивчення особливостей морально-психологічного клімату в колективі та динаміка групової взаємодії.
- Встановлення психологічної сумісності працівників у колективі.
- Проведення профілактичних заходів з проявів девіантної та асоціальної поведінки, труднощів у колективній взаємодії та конфліктності.
- Профілактика за допомогою тренінгової роботи з підтримки ментального здоров'я працівників.
- Ведення професійної документації, психологічної звітності з дотриманням психологічної етики.
- Попередження та виявлення випадків мобінгу.
Навички:
-Організаторські,
-Ефективної комунікативної взаємодії,
-Ведення переговорів,
-Вирішення конфліктів.
Особистісні якості:
-Ініціативність,
-Дисциплінованість,
-Відповідальність,
-Толерантність,
-Емпатійність,
-Тактовна,
-Цілеспрямована,
-Креативність.
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер
20000 грн, Вінниця -
Начальник відділу навчання, вчитель англійської, помічник керівника, діловод
Вінниця -
Фахівець з якості, адміністратор, асистент директора, менеджер
20000 грн, Вінниця -
Офіс-менеджер
20000 грн, Вінниця -
Офіс-менеджер
20000 грн, Вінниця -
Помічник керівника
Вінниця