Наталя

Team leader, Head of sales

Розглядає посади: Team leader, Head of sales, Керівник відділу продажу, Тимлід, Менеджер з продажу
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 35 років
Місто проживання: Ужгород
Готовий працювати: Дистанційно
Розглядає посади:
Team leader, Head of sales, Керівник відділу продажу, Тимлід, Менеджер з продажу
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
35 років
Місто проживання:
Ужгород
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Team leader

з 09.2023 по 09.2025 (2 роки)
Financial Freedom Academy, Дистанційно (Освіта, наука)

Обов'язки

* Створення та розвиток команди з продажів ( найм працівників, онбординг і супровід для виходу до повного циклу);
* Підтримка і мотивація ментального стану працівників;
* Розробка та аналіз скриптів (постійне вдосконалення існуючих скриптів, та розробка нових під нові продукти/послуги)
* Розбір дзвінків менеджерів і вдосконалення їх скілів кожного дня;
* Декомпозиція плану менеджера та додаткових мотивацій і бонусів (місяць/тиждень/день)
* Контроль виконання особистого плану менеджера і командного плану ( щоденні вечірні збори з досягненнями та фейлами , обмін інсайтами)
* Постіне навчання та вдосконалення софтів команди за допомогою внутрішніх і зовнішніх курсів/тренінгів та взаємообмін професійними навічками між менеджерами
*забезпечення високого рівня структури в команді, чітко розподіляючи задачі і стежила за їх виконанням;

Head of sales department

з 09.2021 по 07.2023 (1 рік 11 місяців)
Finmap, Дистанційно (IT)

* Найм та онбординг нових менеджерів;
* Формування вмотивованої команди, яка буде промоутерами продукту і носіями ідеї компанії;
* Виконання і перевиконання планових KPI;
* Організація заходів для підвищення компетенцій і скілів менеджерів;
* Стратегічне і операційне керування продажами компанії;
* Автоматизація і оптимізація процесів продажів;
* Аналіз результатів продажів і розробка корегуючих заходів;
* Ведення звітності і даних для керівників вищчої ланки;
* Взаємодія з маркетингом для покращення лідогенерації;
* Взаємодія з відділом продукту для покращення надання сервісу для клієнта і підвищення клієнтоорієнтовності;
* Підтримка ідей компанії і генерація нових, для розвитку проекту.

Досягнення:

*перевиконання планового показнику з обігу більш ніж на 101% всі місяці окрім 4(під час війни);
* вихід на довоєнні обіги за 6 місяців:
* виконання планової конверсії і зростання в порівнянні з річними показниками

Керівник відділу продажів

з 08.2019 по 06.2021 (1 рік 11 місяців)
SkillUp, Дистанційно (Освіта, наука)

Обов'язки

* Створення та розвиток команди з продажів ( найм працівників, онбординг і супровід для виходу до повного циклу);
* Підтримка і мотивація ментального стану працівників;
* Розробка та аналіз скриптів (постійне вдосконалення існуючих скриптів, та розробка нових під нові продукти/послуги)
* Розбір дзвінків менеджерів і вдосконалення їх скілів кожного дня;
* Декомпозиція плану менеджера та додаткових мотивацій і бонусів (місяць/тиждень/день)
* Контроль виконання особистого плану менеджера і командного плану ( щоденні вечірні збори з досягненнями та фейлами , обмін інсайтами)
* Постіне навчання та вдосконалення софтів команди за допомогою внутрішніх і зовнішніх курсів/тренінгів та взаємообмін професійними навічками між менеджерами

Досягнення:

* Перевиконувала план продажів команди на 101% і вище;
* Відсутність плинності кадрів
* Збільшувала показники кожного менеджера протягом займання моєї посади;
* Вивела менеджера, який був аутсайдером в трійцю лідерів по відділу продажів в рейтингу по обігу

Регіональний керівник роздрібної мережі магазинів

з 11.2017 по 04.2019 (1 рік 6 місяців)
Kadium Investment Group, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:

* Забезпечувала виконання плану продажів підлеглою територією ( 10 локацій), управління структурою продажу з метою підвищення лояльності покупців та збільшення обсягів продажів;
* Досягала запланованого рівня прибутковості кожного об'єкта;
* Взаємодіяла з контролюючими органами;
* Проводила переговорів з орендодавцями і парнерами;
* Підбір, адаптація персоналу, побудова та управління командою професіоналів, здатих досягати амбітні цілі та результати у бізнесі, в центрі якого знаходиться клієнт;
* Проводила аудит підлеглих магазинів;
* Брала участь у розробці процедур та алгоритмів з метою управління процесами;
* Забезпечувала безперебійної доставки товару на торгові локації, робота з асортиментною матрицею

Досягнення:
* збільшила середній обіг з одного діючого об'єкта на 50% за 10 місяців;
* досягала найвищого показника середнього чека на рівні компанії протягом 8 місяців;
* вплинула на зростання долі у загальному обігу регіону з 18% до 35% за 10 місяців;
* вплинула на зростання рівня прибутковості 8 об'єктів з 1,2% до 2,4% ,
* виведення 2 локацій зі збиткового стану до прибутковості в 1,4%

Директор магазину

з 10.2012 по 03.2017 (4 роки 6 місяців)
Алло, Харків (Роздрібна торгівля)

* Забезпечення безперебійної роботи довіреної торгової точки;
* Побудова та управління командою експертів, здатних досягати амбітні цілі та результати у бізнесі, в центрі яких знаходиться клієнт
* Робота в проектах: NPS; секретний покупець, додаткові послуги;
* Забезпечення виконання плану продажу підлеглим магазином, збільшення обсягу продажу шляхом якісного управління персоналом і процесами;
* Забезпечення виконання стандартів обслуговування та робота з індексом лояльності клієнтів;
* Підбір, навчання та адаптація персоналу;
* Забезпечення безпеки ТМЦ;
* Запуск рекламних активностей для клієнтів, старт промо-циклів

Досягнення:

* Закінчення Школи Директорів Магазинів з відзнакою;
* Участь у групі запуску з відкриття магазинів у м.Дніпро та м.Київ
Грудень-лютий ;
* Лідер у рейтингу з продажу додаткових послуг на рівні компанії, з часткою 11,7% по відношенню до продажу пристроїв;
* Січень-лютий лідер на рівні регіону за проектом "Алло-Обмін" з часткою 6,5% по відношенню до Обороту магазину

Освіта

Харківська Державна Академія Культури

Менеджмент Соціо-культурної діяльності, Харків
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Таргетована реклама Валерія Тернова

2023

Прямолінійна система переконання Джордан Белфорд

2023

Фондові ринки/інвестиції Діас

2022

Курс з ораторського мистецтва Радислава Гандопаса

2020

Курс "Директор з продажів" Рейніш

2019

Курс з продажів Крупкіна

2020

Знання і навички

  • Email
  • Управление продажами
  • Управление изменениями
  • Управління персоналом
  • Ведення переговорів
  • Ведення CRM
  • Управлінські навички

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості:

Комунікабельна, маю високий рівень відповідальності, націлена на результат, клієнтоорієнтована. Ставлю амбітні цілі і досягаю їх. Демонструю активну позицію та самостійність. Впевнена в собі, рішуча та наполеглива. Вмію формувати команду і є лідером та авторитетом у ній. Гнучка до змін та здатна рухатись до наміченої мети, навіть під тиском обставин.

Автор власного тренінгу "Продажі без правил"

Інші резюме цього кандидата

Кандидати за містами