Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 11 жовтня 2020

Агнесса

Офіс-менеджер, бухгалтер, асистент, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Будз Агнесса Василівна


Дата народження: 07.04.1974
Місце проживання:пр.Свободи, 53/44, м.Ужгород, 88018
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мінімальний рівень заробітної плати: 10000 грн.
__________
Ціль: знайти нову, цікаву роботу, пов`язану безпосередньо з бухгалтерією, адміністрацією, торгівлею. Хочу стати членом команди успішно розвиваючої компанії, робота в якій буде приносити не тільки достойну винагороду, але й дасть можливість самореалізації, кар`єрного та професійного росту.
__________
Освіта:

2010-2009 – УНЦ КНТЕУ
спеціальність: Облік і аудит

2009 – 2006 – ВМУРоЛ «Україна»
спеціальність: Економіка і підприємництво

2006 – 2004 – ВМУРоЛ «Україна»
спеціальність: Бухгалтерський облік

Курси:

1999 – Товариство «ЗНАННЯ» України , ЗНІЦ «Знання-Перспектива» (курси бухгалтерів-економістів).
__________
Досвід професійної і трудової діяльності:

01.04.2011 – 28.08.2012 – ДП «Глобал Хім Україна», помічник директора.
Посадові обов’язки:
обробка та внесення даних в базу 1С Підприємства та Methis (угорська бухг. програма) формування пакета супровідних документів (видаткові, податкові та товарно-транспортні накладні), а також сертифікати якості та відповідності товару
підготовка документів та контроль за розмитненням товару (ВМД імпорт-експорт)
організація та контроль за своєчасним відвантаженням товару покупцям
щотижнева звірка зі складом по залишкам товару
контроль стану замовлень, відвантажень і дебіторської заборгованості по клієнтах
проведення переговорів з ключовими клієнтами
заключення договорів з покупцями
планування об’єму замовлень, продаж
пошук клієнтів
робота з системою Клієнт-банк

2007 – 27.01.2011 – ТОВ «Постерікс», менеджер по продажам, бухгалтер
Посадові обов’язки:
обробка та внесення даних в базу 1С Підприємства, формування пакета супровідних документів (видаткові, податкові та товарно-транспортні накладні)
контроль за своєчасним відвантаженням товару покупцям
щомісячна звірка зі складом по залишкам товару
контроль стану замовлень, відвантажень і дебіторської заборгованості по клієнтах
робота с претензіями клієнтів (поварнення, коригування)
проведення переговорів з ключовими клієнтами
планування об’єму замовлень, продаж
збільшення асортименту в роздрібній торгівлі
розробка специфікацій
пошук клієнтів
робота з системою Клієнт-банк
каса

2002 – 2007 – НПО «Реабілітація», зав. канцелярією (секретар директора)
Посадові обов’язки:
повний контроль за вхідною та вихідною документацією, курєрськими доставками
організація проведення зустрічей і нарад керівництва
оформлення необхідних документів
слідкування за наявністю та придбання усіх необхідних офісних та канцелярських товарів

1999 - 2001– ТОВ «Завод Конвектор», бухгалтер

1996 – 1999 – Виробничий Комбінат Музспілки України, секретар-референт.
__________

Знання і навики:

навики грамотної презентації продукції
навики залучення клієнтів
уміння вести переговори
знання ділового етикету
впевнений користувач ПК, оргтехніки, міні-АТС та офісних програм (MS Word, Exel, Paint, Fine Reader, поштові клієнти (Outlook Express, The Bat), інтернет, 1С Підприємство 8.1,7.7),

Мови:українська — вільно
російська — вільно
угорська — вільно
англійська — базова.

__________

Особисті якості:

цілеспрямована, наполеглива, пунктуальна, активна, відповідальна, здатна швидко навчатися, бажання працювати в команді, в одночас приймати самостійні рішення, комунікабельна, ставлю мету та досягаю її.
__________

Очікування від роботи:

стабільність, надійність, набуття нового досвіду та знань, висока інтенсивність роботи, дружній колектив, достойна заробітна плата, кар’єрне зростання, самореалізація.

Додаткова інформація:

Володію посвідченням водія категорії «В», власного автомобіля немає.
Сімейний стан: заміжня.
Захоплення та інтереси: фітнес, гірськолижний спорт, рукоділля.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: