Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 15 квітня 2024 PRO

Тетяна

Офис-менеджер, администратор, оператор ПК, 1С, помощник бухгалтера, менеджера, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офис-менеджер

з 02.2013 по 09.2022 (9 років 7 місяців)
ООО «КСК -Автоматизация», Киев (Машинобудування)

Організація та контроль роботи персоналу, прийом телефонних дзвінків та відвідувачів у приймальній офісу. Відправлення, прийом та розподіл кореспонденції. Виконання будь-яких операцій із застосуванням комп'ютерної техніки (сканування, копіювання, відправлення факсів та ін.) Робота з ПК /е-mail, MS Office,інтернет, внутрішні програми, 1С.Підприємство/. реєстрації вхідної та вихідної документації, забезпечення безпеки даної документації, проведення щорічного відбору документації, проведення щорічного відбору документів на архівне зберігання та знищення. Ведення діловодства (накази, службові записки, розпорядження на підприємстві, звітність), систематизація, оформлення первинної документації для бухгалтерії.
Контроль роботи кур'єрської служби, технічного персоналу.
Забезпечення життєдіяльності офісу: забезпечення належного утримання та експлуатації приміщення офісу відпповідно до правил та норм виробничої санітарії та протипожежного захисту. Здійснення контролю за правильною експлуатацією оргтехніки та раціональним використанням канцтоварів та витратних матеріалів в офісі, їх закупівля. Взаємодія з комунальними та поштовими службами.

Оператор ПК, секретарь руководителя

з 06.2007 по 08.2012 (5 років 2 місяці)
КП "Харьковводоканал", Харків (Послуги для населення та бізнесу)

Виконування різних операції із застосуванням комп'ютерної техніки (сканування, копіювання, відправлення факсів тощо), призначеної для збору обробки та надання інформації при підготовці та прийнятті рішень. Прийом кореспонденції, що надходить на розгляд керівників структурних підрозділів і посадових осіб, передача її конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей. Контроль за своєчасним розглядом та наданням структурними підрозділами та конкретними виконавцями звітів та інших документів, що подаються керівникам структурних підрозділів та посадовим особам.
У разі потреби їх якісне редагування.
Організація проведення телефонних переговорів керівника, запис у його відсутність отриманої інформації та доведення до його відома її змісту. Здійснення контролю за виконанням співробітниками відділу виданих наказів та розпоряджень, а також за дотримання термінів виконання вказівок та доручень керівника, взятих на контроль. Організація та контроль роботи персоналу, прийом телефонних дзвінків та відвідувачів у приймальній офісу.
Робота з ПК/е-mail, word, exel, інтернет/
Здійснення реєстрації вхідної та вихідної документації, забезпечення збереження цієї документації, проведення щорічного відбору документів на архівне зберігання та знищення.

Офис-менеджер отдела ВЭД

з 01.2006 по 06.2007 (1 рік 5 місяців)
Компания "Фокс", Харків (Транспорт, логістика)

Ведення внутрішньої документації, отримання дозвільних документів: висновки СЕС, СБУ та ін., сертифікати відповідності та ін., відстеження готовності вантажу на складі відправника вантажу, відстеження вантажу протягом усього шляху доставки.

Продавец-консультант

з 08.2003 по 11.2005 (2 роки 3 місяці)
Solid, Харків (Роздрібна торгівля)

Консультація клієнтів, ведення внутрішньої документації, робота зі службою доставки

Освіта

Харківський національний університет міського господарства

Економіка підприємства, Харьков
Незакінчена вища, з 2009 по 2014 (5 років)

бакалавр

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь Internet Email Уважність Ведення документації Доброзичливість Комунікабельність Ведення CRM Інвентаризація Здатність до навчання Адміністрування офісу Робота з POS-терміналом Робота з касовим апаратом 1С:Підприємство Поштовий клієнт Відповідальність Роздрібна торгівля Користувач ПК Інтернет-продаж

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вище середнього
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Вимоги до місця роботи: стабільність компанії, близькість майбутнього місця роботи до транспорту(бажано Салтівський район або прилеглі), графік роботи з 9:00 до 18:00 (5/2) або за домовленістю, своєчасна оплата праці, нормований робочий день, хороший дружній колектив.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: