Андрій

Інженер технічної підтримки

Розглядає посади: Інженер технічної підтримки, Системний адміністратор, Консультант BAS, Менеджер з підтримки клієнтів, Project-менеджер, Спеціаліст з кібербезпеки, Верифікатор, Бізнес-консультант, Моделер, Тестувальник
Вид зайнятості: повна
Зарплата: 30 000 грн/міс
Місто проживання: Запоріжжя
Готовий працювати: Дистанційно, Запоріжжя
Розглядає посади:
Інженер технічної підтримки, Системний адміністратор, Консультант BAS, Менеджер з підтримки клієнтів, Project-менеджер, Спеціаліст з кібербезпеки, Верифікатор, Бізнес-консультант, Моделер, Тестувальник
Вид зайнятості:
повна
Зарплата:
30 000 грн/міс
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дистанційно, Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Системний адміністратор

з 11.2024 по нині (1 рік 2 місяці)
Сервіс Солюшнз, ТОВ, Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)

Адміністрування Windows Server

Робота з мережевим обладнанням (MikroTik, Cisco, TP-Link): налаштування маршрутизації, NAT, VLAN, VPN

Конфігурування та моніторинг мережевої інфраструктури (ping, traceroute, iperf, Wireshark)

Управління користувачами та правами доступу (Active Directory, LDAP, групові політики)

Робота з базами даних: SQL-запити, резервне копіювання MySQL / PostgreSQL

Віртуалізація: налаштування середовищ VMware, VirtualBox, Proxmox

Робота з HelpDesk/ServiceDesk системами

Знання основ інформаційної безпеки (шифрування, брандмауери, VPN, оновлення систем)

Technical support specialist

з 04.2022 по 05.2024 (2 роки 2 місяці)
Techline, Дистанційно (IT)

Адміністрування клієнтських ОС: Windows 10/11.

Діагностика мереж: ping, traceroute, налаштування TCP/IP, DNS, DHCP

Робота з системами тікетів Helpdesk.

Базова робота з Active Directory: користувачі, групи, політики

Підтримка офісного ПЗ та периферійних пристроїв

Віртуалізація: створення та підтримка віртуальних машин (Hyper-V, VMware)

Консультування клієнтів через телефон, email, чат

Пояснення технічних рішень нетехнічним користувачам

Робота зі складними запитами та ескалація інцидентів;

Адміністрування 1С, BAS (підключення перефірії, РРО, ПРРО)

Знання і навички

  • Здатність до навчання
  • Налаштування DNS
  • Active Directory
  • HTML
  • VLAN
  • Налаштування Firewall
  • DHCP
  • MikroTik
  • Адміністрування Windows Server
  • TCP/IP
  • Hyper-V
  • OpenVPN

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Водійське посвідчення, категорія B

Кандидати за містами