Резюме від 31 серпня 2018 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/1564166/

Керівник департаменту персоналу, 18 000 грн

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Місто:
Чернівці
Готовий до переїзду в:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Керівник Департаменту персоналу та комунікацій

з 01.2015 по нині (3 роки 10 місяців)
Консалтинг

- координація здійснення процесу управління персоналом;
- адаптація та організація навчання для стажерів;
- підбір персоналу, оцінка ( короткий психологічний портрет, по результатам тестування, кейс –методу, опитувальника),
-рекомендації з привиду удосконалення технології роботи.
- Провожу методи цільових обговорень та міні Тренінги , навчання (настанова « у полі») Робота над помилками, закріплення навиків…
- проведення співбесід;
- комунікація з кандидатами.
- моніторинг потреб компанії, планування набору та підготовки персоналу;
- публікація вакансій, робота із сайтами з працевлаштування і навчальними закладами;
- підготовка та підвищення кваліфікації персоналу:
- підтримка кар'єрного росту працівників;
- оформлення документів, що стосуються обліку персоналу.

Головний спеціаліст

з 01.2013 по 07.2015 (2 роки 6 місяців)
ПАТ "КБ"Надра", Черновцы (банк)

Професійні навики:
- Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів;
— Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, наказів керівника підприємства;
— Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
— Заповнення, ведення обліку трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
— Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
— Оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства;
— Ведення архіву особових справ, підготовка документів для здавання їх до архіву;
— Внесення інформації про кількісний склад персоналу та його рух у базу даних;

— Написання кадрових наказів
— Складання встановленої звітності про роботу з кадрами;
— Ведення обліку листків непрацездатності;
— Ведення табелів обліку використання робочого часу;

- Підбір персоналу та ведення бази даних кандидатів на посади;

Менеджер по персоналу (єдиний)

з 08.2011 по 09.2012 (1 рік 1 місяць)
БОЛЕНА, Чернівці (виробник металопластикових вікон)

здійснення пошуку, підбору, оцінки кандидатів як територіальних так і в регіонах
• участь в реалізації адаптації персоналу, контроль результатів проходження випробувального терміну • формування кадрового резерву • участь в організації мотиваційних заходів для персоналу • проведення інтерв´ю при звільненні співробітників, здійснення заходів для утримання персоналу.
Організація навчання і перепідготовки співробітників компанії. Організація корпоративних тренінгів. Залучення сторонніх організацій, що здійснюють навчання персоналу. З'ясування потреби в проведенні того чи іншого типа навчання і обговорення даного питання з вищестоящою посадовою особою. Організація та проведення атестацій, ведення кадрового діловодства, моніторинг і аналіз ринку праці
Мої результати:
1. Для підприємства підібрала персонал, доповнивши відділ продажів, для якого проводила тренінги з техніки активних продажів, роботі з VIP клієнтами, тренінги по клієнтоорієнтуванню для монтажників та менеджерів з активних та пасивних продаж

ПСИХОЛОГ

з 12.2009 по 12.2012 (3 роки)
ПРАКТИКУЮЧИЙ ПСИХОЛОГ, (НАДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ)

НАДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ

Старший спеціаліст по валютним операціям та операціям з банківськими металами ГРУ, РУ, СФ.в підрозділ :Бізнес обслуговування крупних та VIP клієнтів,

з 11.2007 по 11.2009 (2 роки)
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК», (фінансова)

Здійснення валютного контролю за операціями клієнтів банку в іноземній валюті. Здійснення валютного контролю за зовнішньоекономічними операціями в національній валюті клієнтів Банку;контроль за цільовим використанням купленої іноземної валюти клієнтами Банку у відповідності до встановлених норм чинного законодавства України;Проведення обслуговування позик, поворотної фінансової допомоги в іноземній валюті, наданих клієнтами банку нерезидентам;Здійснювати розрахункові операції. Перевірка документів на купівлю валюти на відповідність Постанов НБУ . Здійснювати оформлення довiдок, пов'язаних з розрахунково-касовим обслуговуванням клieнтiв. Здійснювати залучення клieнтiв до нових послуг ...


Освіта

Чернівецький Національний Університет ім. Ю. Федьковича

«Психолог», Чернівці
Вища, з 09.2005 по 06.2007 (1 рік 9 місяців)

Чернівецький промислово-економічний технікум

Здобула кваліфікацію брокера, фінансиста, бухгалтера «Біржова діяльність», Чернівці
Вища, з 09.2001 по 06.2002 (9 місяців)

Чернівецький Державний Університет ім. Ю. Федьковича

Здобула кваліфікацію філолога, викладача «Укр. мова та література», Чернівці
Вища, з 09.1995 по 06.2000 (4 роки 9 місяців)


Знання мов

Італійська — середній


Додаткова інформація

Особисті якості:Відповідальна, цілеспрямована, наполеглива у досягненні цілей, дисциплінована, самоорганізована, тактовна, є бажання працювати, прагну до вдосконалення .


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: