Резюме від 19 листопада 2018 PRO

Прохорчук Ірина

Директор з маркетингу, керівник департаменту, начальник відділу

Повна зайнятість.

Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Керівник відділу маркетингу

з 07.2013 по 12.2014 (1 рік 5 місяців)
ТОВ «КОМПАНІЯ ЕНЕЙ», Київ (Постачальник рекламно-сувенірної продукції)

•Організація і керівництво відділом маркетингу.
•Організація проведення маркетингових досліджень ринку рекламних сувенірів, конкурентного середовища, продуктових лінійок та клієнтської поведінки. Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища компанії.
•Формування і контроль реалізації маркетингової політики, розробка концепції позиціонування.
•Формування бюджету маркетингу та контроль його виконання.
•Розробка системи управління лояльністю клієнтів та попитом (розробка та проведення акційних програм, розпродажів, тощо).
•Інтернет-маркетинг.
•Ребрендинг.
•Маркетингова та рекламна підтримка всіх напрямків діяльності компанії - напрямок HoReCa (продукція для готельно-ресторанного бізнесу: професійне обладнання, текстиль, посуд і т.п.), напрямок Еней Колекшн (виробництво ділових щоденників, шкіргалантереї з індивідуалізацією під потреби клієнта), Туристичні сувеніри, напрямок POS-продукції та матеріалів.
•Виведення представництва компанії на ринок РФ (Москва).
•Організація участі компанії в міжнародних та національних виставках (стенди 24-30 кв.м.)
•Підготовка рекламних текстів, прес-релізів для ЗМІ та інтернет-ресурсів.
•Підготовка презентацій про діяльність компанії та продукцію для клієнтів та партнерів.
•Взаємодія з дизайн-студіями, дослідницькими компаніями з питань координації їхньої роботи та вчасного надання відповідної інформації.
•Взаємодія з Асоціацією виробників та імпортерів рекламних сувенірів України: надання текстових та рекламних матеріалів для розміщення в друкованому ресурсі Асоціації, організація спільних заходів: навчання співробітників, участь у конференціях, тощо.
•Наповнення контентом та адміністративна підтримка сайтів компанії.
•Налагодження роботи кол-центру. Розробка сценаріїв розмови по телефону з клієнтом, реагування на скарги, опитування та анкетування клієнтів.
•Налагодження роботи з direct mail.
•Організація та проведення корпоративних свят, урочистостей, ділових заходів.
•Внутрішньо-корпоративний PR.
•Розробка концепцій, структури, дизайну, текстового наповнення власних каталогів компанії. Контроль якості та термінів друку і розповсюдження.
•Організація і проведення фотосесій.
•Розробка кодексу корпоративної етики та етики ділового спілкування.

Керівник відділу продажів та маркетингу

з 07.2011 по 12.2012 (1 рік 5 місяців)
Елегант Тревел, Київ (Діловий туризм (В2В))

•Створення відділу продажів та маркетингу «з нуля»: підбір, навчання, адаптація персоналу.
•Створення пакету документів для операційної роботи відділу та надання звітності.
•Стратегічне та операційне планування маркетингової діяльності та планів продажу.
•Формування пропозицій по перспективним напрямкам розвитку компанії.
•Розробка програм по залученню нових клієнтів.
•Дослідження ринку ділового туризму України, аналіз діяльності конкурентів, виявлення поточних та перспективних потреб туристичного ринку.
•Аналіз тенденцій зміни об’ємів та структури продажів.
•Сегментація існуючих та потенційних клієнтів, визначення оптимальної моделі продажу.
•Проведення зустрічей та переговорів з клієнтами високого статусу – особами, що приймають рішення. Підготовка комерційних пропозицій.
•Будування довготривалих ділових відносин з клієнтами.
•Робота з проблемними клієнтами, залагодження конфліктних ситуацій.
•Створення та ведення клієнтської бази.
•Розробка та замовлення поліграфії, рекламно-сувенірної продукції.
•Організація та проведення корпоративних свят.
•Корегування фірмового стилю компанії та реєстрація ТМ.
•Розробка з нуля web-сайту компанії, його текстове наповнення та адміністрування.
•Web-аналітика.
•Розробка корпоративного кодексу та етики ділового спілкування.
•Участь в комерційних та державних тендерах: пошук, підготовка пропозицій і тендерного пакету документів, присутність на розкритті.
•Укладання договорів з клієнтами та підрядниками.
Залучені клієнти: Карлсберг, Нестле, Бомонд, Міжнародна Організація з міграції, Ренесанс Life & Pensions та інші.

Керівник відділу реклами

з 03.2011 по 07.2011 (4 місяці)
Л.А.Р.К., Київ (Керуюча компанія (готелі «Президент Готель» (Київ), «Бристоль» (Одеса), «Лондонська» (Одеса), «Пасаж» (Одеса); Wellness SPA «Формула» (Одеса)) – В2В, В2С)

•Формування бюджету маркетингу та реклами, контроль його використання.
•Медіапланування, контроль виконання медіа-плану.
•Підготовка рекламних текстів, прес-релізів, іміджових матеріалів із наступним розміщенням в ЗМІ, мережі інтернет. Контроль термінів і якості розміщення.
•Розробка концепцій PR-заходів, організація і проведення рекламних кампаній.
•Розробка сайту Vertex Hotel Group, ре-дизайн сайтів бізнес-одиниць в концептуальній єдності з сайтом керуючої компанії.
•Розміщення рекламних матеріалів на зовнішніх носіях, аналіз ефективності рекламних носіїв та витрат.
•Централізована розробка і замовлення поліграфії та рекламно-сувенірної продукції для всіх бізнес-одиниць.
•Контроль розміщення POS-матеріалів у готелях мережі.
•Організація і проведення інтерв’ю, фотосесій, відеозйомок як перших осіб компанії так і об’єктів.

Керівник відділу маркетингу

з 05.2008 по 03.2011 (2 роки 10 місяців)
ВВС, Київ (Оптова торгівля фармацевтичними препаратами та виробами медичного призначення (B2B))

•Організація і проведення маркетингових досліджень. Розроблена система маркетингових досліджень і моніторингу. Пакет документів по впровадженню системи був офіційно затверджений (Пакет СМДМ: аналіз стану ринку, моніторинг маркетингової, рекламної, PR активності конкурентів, бенчмаркінг і т.п)
•Розробка стратегії просування бренду. Планування і бюджетування.
•Участь у запуску нових бізнес-проектів: ТОВ «МОВІ Хелс» - Створення компанії з нуля. Виведення на ринок лінійки препаратів ТМ Хелпекс – неймінг, дизайн упаковок парасолькового бренду, розробка рекламно-сувенірної продукції та поліграфії, організація та проведення відеозйомок рекламного ролику для ТБ. ТОВ «Вівас Альянс» - франчайзинговий проект. Розроблено бренд та відповідних пакет документів і пропозицій для об’єднання аптек України під брендом ВІВАС (результат – в мережі ВІВАС понад 800 аптек).
•Участь у відкритті торгових точок (ТОВ «Аптека ВВС», Полтава (2ТТ), Кременчук (1 ТТ)). SWOT-аналіз конкурентного середовища. Розроблено корпоративний стиль і корпоративні стандарти обслуговування. Організація і проведення урочистостей з нагоди відкриття. Корпоративний стиль і стандарти введені у всі аптеки мережі (11 аптек)
•Розробка і реалізація комплексу PR заходів, формування іміджу компанії ВВС (робота з дитячими будинками, участь у соціальних проектах).
•Активна взаємодія зі ЗМІ: організація інтерв’ю, фотосесій, підготовка інформаційних статей та рекламно-іміджових матеріалів, контроль їх розміщення.
•Забезпечення рекламно-сувенірною продукцією та поліграфією всіх філіалів компанії.
•Організація і проведення корпоративних свят.
•Забезпечення участі представників компанії в конференціях, виставках та інших заходах.
•Випуск друкованого видання «ВВС Дайджест».
•Розробка акційних заходів для клієнтів, контроль проведення та аналіз ефективності.
•Розробка, наповнення контенту, запуск, адміністрування сайту ВВС-ЛТД, сайту Корпорації АВС-Альянс, участь в розробці сайту компанії МОВІ Хелс.
•Внутрішньо-корпоративний PR.

Провідний фахівець з маркетингу

з 07.2005 по 05.2008 (2 роки 10 місяців)
Президент Готель, Київ (Готельний та ресторанний бізнес (B2C))

•Розробка маркетингової стратегії готельного комплексу та формування бюджету маркетингу і реклами.
•Медіапланування. Підготовка та контроль розміщення рекламно-інформаційних матеріалів в ЗМІ.
•Збір та аналіз даних за напрямками: конкуренти, ціни, асортимент послуг, клієнтська поведінка, тенденції та динаміка ринку.
•Визначення цільової аудиторії та позиціонування ТЗ.
•Ребрендинг. Створення Brand Identity (Бренд-бук).
•Розробка та реалізація стратегії просування бренду.
•Організація та проведення презентацій готельного комплексу для потенційних партнерів.
•Організація та проведення фотосесій, прес-конференцій, відеозйомок, інтерв'ю.
•Організація участі готельного комплексу у міжнародних виставках як на території України, так і в Європі, США, Канаді, Австралії, Азії.
•Розробка інформаційних та рекламних каталогів, буклетів, тематичних флаєрів, рекламно-сувенірної продукції, виставкових стендів тощо.
•Створення та впровадження корпоративних стандартів обслуговування та спілкування.
•Підготовка та проведення тендеру на розробку дизайну та пошиття корпоративного одягу індивідуально для кожної служби та відділу готельного комплексу. Контроль виконання.
•Організація корпоративних свят. Підготовка презентації та святкових заходів з нагоди відкриття нового Конференц-центру за участю Радислава Гандапаса.
•Робота з кол-центром готельного комплексу: надання актуальної інформації щодо змін та нововведень в готелі, організація телефонного опитування клієнтів щодо задоволеності послугами готелю, реагування на скарги.
•Робота з ВІП-гостями комплексу: залучення клієнтів певного статусу, ведення їх протягом перебування в готелі, комунікація після наданих послуг.
•Створення офіційного web-ресурсу готельного комплексу, наповнення контентом, адміністрування.
•Web-аналітика.


Освіта

КЕІМ

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, магістр, Київ
Вища, з 09.2000 по 05.2006 (5 років 8 місяців)

Диплом магістра з відзнакою


Додаткова освіта

  • «Business Link». Курс «Essentials of Marketing Skills» (06.2006)
  • Агентство «Інновація». Курс «Методи ефективних продажів» (12.2007)
  • Агентство «D&Y». Курс «Результативні телефонні продажі: секрети успіху» (02.2012)
  • Консалтингова компанія BRIK consulting. Тренінг «Менеджмент. Управління командою» (09-10.2012)

Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Win Word, Excel, Microsoft Office PowerPoint, Adobe Photoshop, IE, Outlook Express, Outlook


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

•маю наукові публікації у фахових економічних виданнях;
•брала участь в наукових конференціях, круглих столах;
•комунікабельна; цілеспрямована; толерантна до іншої думки; проактивна; орієнтована на результат.
ЗАХОПЛЕННЯ
Книги (ділова та художня література, біографії), спорт (пілатес, фітнес), театр, подорожі.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: