Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 17 квітня 2024 PRO

Ярослав

Директор з якості

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто проживання:
Хмельницький
Готовий працювати:
Дистанційно, Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор

з 11.2012 по нині (11 років 5 місяців)
UTP-Consulting, Хмельницький (Послуги у сфері бізнесу)

Компанія надає послуги:

- проектування об'єктів для нового будівництва;
- проекти на капітальний ремонт та реконструкцію будівель, споруд та інженерних систем;
- супровід під час проходження експертизи проектів;
- аналіз та оптимізація бізнес-процесів

- комплексна розробка та впровадження систем менеджменту на відповідність вимог міжнародних стандартів:

системи управління якістю ISO 9001 (ISO 9001);
системи менеджменту безпеки харчової продукції HACCP (ХАССП), ІСО 22000;
системи менеджменту професійного здоров'я та безпеки OHSAS;
системи екологічного менеджменту ISO 14001;
інтегровані системи менеджменту
-навчання персоналу
-ключові показники ефективності (KPI);
-Системний аудит;

-автоматизація та покращення систем;
-супровід під час сертифікації;
-організація бізнесу під ключ;
-startup-проекти;
-організація бізнесу з нуля;
-бізнес-плани.

Директор

з 01.2012 по 11.2012 (10 місяців)
ООО ПТК "УКРТЕХПОСТАЧ", Хмельницький (торгівля сільськогосподарською технікою, запчастинами, сервісне обслуговування)

Забезпечення процесів та контроль реалізації цілей та функцій підприємства.
• Налагодження взаємовигідних відносин зі стратегічними та новими клієнтами.
• Збір інформації щодо ситуації на території та аналіз її.
• Контроль роботи відділу продажу, відділу сервісу та маркетингу з метою збільшення обсягу продажу та частки ринку компанії у відповідному регіоні.
• Організація та контроль діяльності підприємства.
• Аналіз ходу виконання поставлених завдань та внесення відповідних коректив.
• Проведення рекламних заходів.
• Аналіз звітів з продажу як команди загалом, так і кожного співробітника.
• Розробка та впровадження заходів щодо виявлення та скорочення заборгованості від клієнтів та перед партнерами.
• Сприяння навчанню та навчання менеджерів з продажу стандартів продажу.
• Бюджетування: розробка, погодження та контроль бюджету Підрозділу.
• Планування: здійснення стратегічного та тактичного планування розвитку підприємства.
• Звітність: щоденно, щотижня, щомісяця звітність відповідно до вимог.
• Кадрова робота: здійснення оперативного керівництва працівниками підприємства, проведення оцінки ефективності роботи, оцінки ресурсів для виконання необхідного обсягу роботи, прийом та звільнення працівників.
• Розробка документів: посадові вказівки, внутрішні документи.
• Підтримка в актуальному стані даних, бази даних: контролювати ведення бази даних клієнтів.

Заступник генерального директора з якості

з 01.2011 по 02.2012 (1 рік 1 місяць)
ООО "МВ СТЕЛЛАР", Тернопіль (Транспорт, логістика)

- Розробка бізнес-процесів підприємства;
- розробка документації щодо підготовки до сертифікації підприємства з систем менеджменту ISO 9001:2008; ISO 22000:2005 (НАРСР); ISO 14000, 18000, GMP + BA14;
- сертифікація компанії ISO 9001:2008; ISO 22000:2005 (НАРСР); ISO 14000, 18000, GMP + BA14;
- Впровадження на підприємстві системи ризик-менеджменту на основі ISO 31000;
- Контроль того, що всі процеси, необхідні для системи менеджменту якості встановлено, впроваджені та підтримуються в робочому стані;
- регулярний звіт вищому керівництву про функціонування системи менеджменту якості та будь-яких потреб у її покращенні;
- планування та проведення внутрішнього аудиту підрозділів підприємства;
- контроль виконання коригувальних та попереджувальних дій у СУЯ;
- організація проведення робіт з контролю якості послуг, забезпечення відповідності вимогам міжнародних стандартів серії ISO, ДЕРЖСТАНДАРТ, ТУ та вимогам Споживача;
- участь у розробці заходів щодо підвищення якості послуг, забезпечення їх відповідності вимогам, що висуваються;
- участь у роботі з аналізу скарг, вивчення причин їх виникнення, погіршення якості роботи, розробки пропозицій щодо їх усунення, а також контролю за здійсненням необхідних заходів щодо підвищення відповідальності всіх підрозділів підприємства за якість послуг, що відповідає встановленим вимогам;
- представлення інтересів підприємства у сфері якості у відносинах із споживачами та постачальниками;
- ведення документації відповідно до вимог стандартів ISO.
Сертифікати внутрішнього аудитора за ІСО 9001:2008 та ІСО 22000:2005 ("Бюро Верітас").

Директор з логістики та продажу

з 03.2009 по 11.2010 (1 рік 8 місяців)
Холдинг «Українська птахівницька аграрна компанія» - Група компаній «СВАН» - ТОВ «ТД «Статус-Агро», ВАТ «Золотоношам'ясо», Черкаси (Виробництво та торгівля продуктами харчування (охолоджене та заморожене м'ясо курки та субпродукти (ТМ «ПАННОЧКА»), вирощування птиці, виробництво та продаж ковбасних виробів, виробництво та торгівля комбікормами, зерновими та молочною продукцією).)

•Підвищення ефективності транспортної логістики шляхом забезпечення своєчасності та якості доставки продукції та економічно обґрунтованого вибору постачальників транспортних послуг;
•Ефективне управління операційно-складськими процесами шляхом: керування запасами (оптимізація); координації руху товару всередині складу (зонування складу, маршрутизація руху товару); оптимізації вантажно-розвантажувальних робіт; ефективного використання складських приміщень (розробка та впровадження системи адресного зберігання продукції з урахуванням її особливостей (скоропорт); раціонального використання людських, технічних та фінансових ресурсів; забезпечення оптимальних умов зберігання вантажів;
•Побудова системи внутрішнього та зовнішнього документообігу;
•Економічний аналіз, планування та оптимізація логістичних процесів.
•Організація збутової діяльності відповідно до замовлень і укладених договорів, планування збутових витрат за окремими видами продукції, районами збуту та споживачам, аналіз витрат обігу;
•Управління розподілом продукції, визначення умов відвантаження продукції( з цехів, з виробничих складів, складів готової продукції тощо);
•Ефективне управління персоналом;
і т.д.

Директор

з 06.2005 по 09.2007 (2 роки 3 місяці)
ТОВ "ДЦ-Хмельницький", ТОВ "ДЦ-Чернівці", Хмельницький, Чернівці (Торгова мережа магазинів "ДЦ".)

•Робота з контролюючими та дозвільними органами
•Пошук приміщень для відкриття нових магазинів та їх економічна оцінка
•Робота з підрядними та будівельними організаціями
•Маркетингові дослідження у регіоні
•Пошук та підбір персоналу
•Бюджетування магазинів
•Проведення переговорів та укладання договорів з постачальниками
•Відкриття магазинів з «нуля» та їх повний супровід
•Бюджетування та проведення рекламних акцій
І т.д.
Досягнення:
•Відкриття нових магазинів мережі
•Досягнення бажаного рівня рентабельності
•Виконання планів продажу

Директор філії

з 03.2005 по 04.2007 (2 роки 1 місяць)
ООО "Евроэкспресс", Хмельницький (Вантажні перевезення, термінова доставка вантажів.)

Відкриття філії з «нуля»
• Робота з контролюючими та дозвільними органами
• Пошук та підбір персоналу
• Забезпечення управління логістичними процесами для підприємства (зонування складських площ;
дотримання вимог щодо зберігання ТМЦ;
ротація товару;
розрахунок необхідних ресурсів (люди, кошти, устаткування);
контроль за веденням обліку ТМЦ;
складання матриці доставки (оптимізація ресурсів на доставку);
дотримання правил принципів доставки, тобто. доставка протягом 24 годин, відсоток доставки щонайменше 98%;
контроль ведення супроводжуючої документації).
• Пошук нових клієнтів та укладання договорів
• Мотивація клієнтів та персоналу
• Бюджетування філії
Досягнення:
• Досягнення бажаного рівня рентабельності філії
• Виконання планів продажу
• Високий рівень обслуговування

Освіта

Хмельницкий институт бизнеса

Бухгалтер-аудитор, Хмельницкий
Вища, з 1993 по 1994 (11 місяців)

Харьковский военный университет

Инженер-кибернетик, Харьков
Вища, з 1988 по 1993 (4 роки 9 місяців)

с отличием

Додаткова освіта та сертифікати

Аудитор СМК ISO 9001:2008

2011

Аудитор СМК ISO 22000:2005 (HACCP)

2011

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Комунікабельність, цілеспрямованість, наполегливість у досягненні поставленого завдання, цілі; досвід ведення переговорів на різному рівні; досвід у підборі, адаптації та атестації персоналу; знання та досвід у галузі маркетингу, менеджменту та аналізу, логістики; структурний підхід щодо проведення внутрішніх, комерційних аудитів; знання основ виробничих процесів та практичні навички побудови дистрибуції, мерчандайзингу, ефективних логістичних схем; відповідальність за досягнення показників роботи підприємства (підрозділу); досвід у розробці стратегії просування ринку; вміння зберігати службову та комерційну інформацію; прагнення постійного самовдосконалення, професійного зростання; відповідальність за досягнення показників роботи; досвід у організації навчально-методичного процесу, підготовці методичного та роздавального матеріалу для проведення навчання; досвід проведення культурно-масових заходів
Водійські права категорії "В", "С". Стаж водіння з 1989р.
Можливий переїзд до іншого регіону.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: