Резюме от 15 ноября 2017 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/1665995/

Юрист, 10 000 грн/мес.

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Город:
Киев

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Юрист, спеціаліст з кадрових питань та діловодства

с 03.2013 по наст. время (4 года 8 месяцев)
Медіа індустрія, радіомовлення

-складання та аналіз цивільно-правових, господарських угод та договорів, трудових контрактів;
-операції з корпоративними правами: підготовка протоколів загальних зборів учасників, акціонерів, купівля-продаж часток у статутному капіталі підприємств;
-укладення авторських та ліцензійних договорів в т.ч. зовнішньоекономічних;
- представництво інтересів Компанії в Національній раді України з питань телебачення та радіомовлення;
- підготовка та подача документів на продовження ліцензії на мовлення, внесення змін до ліцензій на мовлення;
- супровід перевірок представниками Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення.
-реєстрація товарних знаків та ін. об'єктів інтелектуальної власності;
-аналіз на предмет відповідності законодавству рекламних матеріалів, допомога менеджерам компанії по приведенню проблемних рекламних компаній у відповідність до чинного законодавства, консультування з питань реклами, спонсорства та ін., маркетингових заходів Компанії;
-представництво інтересів Компанії, фізичних та юридичних осіб в судах та в органах державної виконавчої служби, безпосереднє ведення та контроль виконавчих проваджень;
-ведення кадрового діловодства в Компанії (прийняття, переведення, звільнення, лікарняні, відпустки);
-формування та ведення особових справ працівників Компанії;
-облік та ведення трудових книжок працівників;
-аналітична робота по систематизації законодавства.
-підготовка відповідей на запити державних контролюючих органів.

Досягнення: Успішно проведено судові процеси з оскарження податкових повідомлень-рішень, стягнення заборгованості з контрагентів. Проведено успішну реєстрацію всіх прав на знаки для товарів та послуг. Продуктивна співпраця з представниками Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення, отримання ліцензій на мовлення. Ефективне проведення виконавчих дій, стягнення коштів з боржників та закриття виконавчих проваджень. Приведення у відповідність до законодавства рекламних матеріалів для подальшого їх розміщення в ефірі радіостанцій.

Юрисконсульт

с 10.2012 по 02.2013 (4 месяца)
ТОВ, Киев (виробництво соняшникової олії)

-корпоративний супровід підприємства;
-документальний супровід виробництва;
-оформлення та отримання дозволів на виробництво;
-скликання та проведення загальних зборів учасників (засновників), підготовка проектів протоколів, рішень та інших актів органів управління підприємств, підготовка проектів установчих документів;
-державна реєстрація змін до статутних документів;
-робота з аналізу та укладання господарських договорів;
-участь в переговорах з контрагентами, самостійне проведення переговорів;
-робота з нотаріусами з питань завірення угод, завірення підписів на документах (статути, банківські картки і т.п.), виготовлення нотаріальних копій.

Досягнення: Ефективний правовий супровід діяльності компанії - отримані усі дозвільні документи для виробництва соняшникової олії. Отриманні дозвільні документи на електронний цифровий підпис. Оформлені дозвільні документи на розміщення зовнішньої реклами.

Юрисконсульт

с 04.2012 по 10.2012 (6 месяцев)
ТОВ, Киев (надання юридичних послуг)

-претензійно-позовна робота;
-надання правової консультації;
-вирішення цивільних, сімейних, господарських спорів;
-робота з договорами (розробка, аналіз)
-складання документів правового характеру;
-представлення інтересів клієнтів (фіз. та юр. осіб) у взаємовідносинах з державними та комерційними організаціями, органами влади та управління;
-веденням кадрового документообігу;
-реєстрація підприємств, внесення змін до статутних документів;
-представлення інтересів клієнтів в органах судової влади.

Досягнення: Виграні трудові спори (з питань поновлення на роботі), господарські (з питань повернення заборгованості, витребування майна та ін..), сімейні (з питань розірвання шлюбу, розділ майна). Реєстрація ТОВ, ПП, ФОП, з встановленням на облік у всіх держаних органах, та отримання свідоцтва ПДВ. Ліквідація СПД фізичної особи-підприємця

Юрисконсульт

с 07.2011 по 12.2011 (5 месяцев)
ТОВ, Винница (тара пакувальні матеріали, обладнання для пакування)

-робота з укладання господарських договорів, підготовки висновків про їх юридичну обґрунтованість, розгляд питань про дебіторську і кредиторську заборгованість;
-претензійно-позовна робота;
-розробка документів правового характеру;
-підготовка висновків щодо правових питань, які виникають у діяльності підприємства, розроблення пропозицій для удосконалення діяльності підприємства;
-представлення інтересів підприємства у взаємовідносинах з державними та комерційними організаціями, органами влади та управління;
-контроль за веденням кадрового документообігу;
-довідково-інформаційна робота з питань законодавства і нормативних актів.

Досягнення: Забезпечена господарсько-договірна діяльність. Здійснена реєстрація баз персональних даних. Супровід проведення інвентаризації на складах, та складання актів недоїмки. Контроль за проведенням виконавчого провадження по витребуванню заборгованості та штрафних санкцій.

Помічник юриста

с 11.2008 по 07.2011 (2 года 8 месяцев)
ТОВ, Винница (будівництво, оптова реалізація продуктів харчування та підакцизних товарів)

-підготовка, укладання та контроль за виконанням господарських договорів (купівля-продаж, поставка, підряд, оренда, комісія, доручення, зберігання тощо);
-реєстрація підприємств, внесення змін до статутних документів, зміна довідки ЄДРПОУ, зміна довідки 4 ОПП;
-проведення реєстрації права приватної власності, отримання витягів та довідок в БТІ;
-підготовка документів для участі у тендерних торгах;
-складання листів, заяв, протоколів, наказів, що стосуються діяльності підприємства;
-представлення інтересів юридичних осіб у взаємовідносинах з державними та комерційними організаціями, органами влади та управління;
-претензійно-позовна робота, представлення підприємства в судах ;
-забезпечення кадрового документообігу (оформлення прийому/звільнення з роботи, відпусток, відряджень, інших документів);
-здійснення особистого прийому працівників підприємства та консультування їх з правових питань.

Досягнення: Виграні спори з податкової інспекцією (з питань повернення свідоцтва платника ПДВ), адміністративні спори, господарські спори по витребуванню заборгованості. Зареєстроване право власності на квартири в новозбудованому котеджному містечку. Отримані ліцензії на торгівлю алкогольних напоїв. Участь у тендерних торгах з продажу квартир. Розроблений та підписаний Колективний договір. Супровід випуску облігацій.


Образование

Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана

Правове регулювання економіки, Київ

Высшее, с 09.2010 по 02.2012 (1 год 5 месяцев)

Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана

Правознавство, Київ

Неоконченное высшее, с 09.2007 по 09.2010 (3 года)


Дополнительное образование

  • Національна тренінгова компанія "Інтелект-бізнес". Бізнес тренінг "Команда-двигун мого успіху" (2011)

Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook Express), Internet Explorer.
    1С 7, 1С 8.УТП
    Програми оптимізації та організації
    робочого процесу (Leader Task, Fox Manager).
    Робота в системі «Ліга Закон».
    Робота з периферійними пристроями (телефон, факс, ксерокс, принтер, сканер).
  • Впевнений користувач ПК (7 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Робота в системі «Ліга Закон». (4 года опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — эксперт
  • Русский — эксперт

Дополнительная информация

Особисті якості:

-відповідальність;
-організованість;
-стресостійкість;
-вміння працювати з великим об’ємом інформації;
-комунікабельність;
-працьовитість;
-цілеспрямованість.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: