Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 15 січня 2024 PRO

Оксана

Бухгалтер

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер по заробітній платі, заступник головного бухгалтера

з 03.2019 по нині (5 років 1 місяць)
ВП НУБіП України "Ірпінський економічний коледж", Ірпінь (Освіта, наука)

Ведення зарплати в 1С 7.7 та 1С8 від табелів обліку робочого часу до здачі звітів в Медок.
Поряд з основними обов'язками - секретар тендерного комітету; викладач.

Бухгалтер

з 09.2018 по 01.2019 (4 місяці)
ТОВ "Планета Пластик", Ірпінь (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Контроль наявності первинних документів, перевірка правильності оформлення, проведення в 1С.
Виписка довіреностей, рахунків-фактур, актів виконаних послуг, проведення прибуткових накладних.
Облік ТМЦ. Переміщення між складами, введення в експлуатацію, списання. Проведення інвентаризації.
Прийом в MeDoc та проведення в 1С податкових накладних, коригувань та інших документів.
Проведення звірки з контрагентами.
Робота з Клієнт-банком, оплата платежів, проведення виписок в 1С.

Менеджер з обслуговування корпоративних клієнтів

з 06.2018 по 09.2018 (3 місяці)
АТ КБ ПриватБанк, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Бухгалтер по заробітній платі

з 08.2013 по 11.2017 (4 роки 3 місяці)
УкрНДІНанобіотехнологій, Киев (Державні організації)

Формування табелів обліку робочого часу. Нарахування заробітної плати згідно діючого законодавства. Оформлення лікарняних листів, відпусток, компенсацій при звільненні. Оформлення і видача довідок для співробітників компанії. Робота з банком (оформлення карток для заробітной плати). Складання та подача звітності до відповідних фондів. Штат 130 чол.

Молодший бухгалтер

з 02.2013 по 08.2013 (6 місяців)
ТОВ "П.В.К.", Киев (Транспорт, логістика)

Формування і відправка рахунків-фактур, видаткових накладних та актів звірок клієнтам. Контроль повернення актів звірок, вантажних квитанцій, товаро-транспортних накладних, правильність їх оформлення, сортування та здача в архів. Ведення СПД 2 та 3 групи.

Менеджер

з 08.2009 по 11.2012 (3 роки 3 місяці)
Multisite, Brande (Данія) (Сільське господарство, агробізнес)

Менеджер з продажу

з 02.2008 по 12.2008 (10 місяців)
ТОВ "Агні", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- пошук нових клієнтів;
- супровід продажу;
- підготовка первинних документів (договори купівлі-продажу, рахунки-фактури, податкові та видаткові накладні, акти звірок, виписка довіреностей, ведення касової книги);
- підготовка документації на тендер;
- прийом та відправка факсів;
- робота з програмою 1С: Підприємство
- надання логістичних послуг.

Освіта

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Облік і аудит, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 10 місяців)

10.2009 – 09.2012 Курси з датської мови в школі Give Uddannelsecenter (Данія)
07.05.2009 - Отримала посвідчення водія категорії «В»
02.2009 – 04.2009 Курси водіїв в ТОВ «УЦ»ВСД» м.Києва
07.2008 – 10.2008 Курси з англійської мови в Міжнародній школі іноземних мов Denis School
02.2007 - 05.2007 Курси з англійської мови на базі НАУ
05.2004. Отримала диплом секретаря-діловода

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc Користувач Internet Клієнт-Банк MS PowerPoint

Додаткова інформація

Мови: українська (рідна мова), датська (середній рівень), англійська (середній рівень)


Відповідальність, чесність, комунікабельність, цілеспрямованість, працелюбність, здібність до швидкого навчання, почуття гумору, активна життєва позиція, без шкідливих звичок

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: