Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 19 жовтня 2017

Олександр

Бухгалтер, економіст, 9 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Економіст

з 08.2017 по 10.2017 (2 місяці)
ЮСТ-СЕРВІС, Киев (консалтинг, логістика, експрес-аудит, організація імпортних операцій)

ОБОВ’ЯЗКИ:

- ведення управлінського обліку напрямку "банк": робота з клієнт-банками, вигрузка виписок, обробка і узагальнення інформації для подачі іншим відділам компанії для прийняття рішень, складання звітності керівництву по залишкам коштів на банківських рахунках;

- ведення управлінського обліку напрямку "адмін. витрати": формування заявок на оплату та контроль своєчасності проплат блоку адміністративно-господарських та офісних витрат, узагальнення та подача інформації внутрішнім користувачам компанії на основі ведення управлінського обліку у базі даних;

- ведення управлінського обліку напрямку "логістика": отримання від логістів інформації по рейсам, внесення та обробка даних у внутрішню базу даних, складання проміжних звітів для внутрішних користувачів показників діяльності на певну дату, складання звітів по результатам діяльносі напрямку (формування балансу основних показників, відображення та аналіз фінансових результатів з деталізацією по статтям витрат, фіксування залишків матеріальних цінностей).

Робота проводилась за допомогою комп’ютерних програм MS Access (для ведення управлінського обліку та зберігання даних), MS Excel (побудова зведених таблиць, формування та відправка звітів) та різноманітних клієнт-банків.

Бухгалтер

з 11.2014 по 03.2017 (2 роки 4 місяці)
ТОВ "Вангард атлантік", Киев (Послуги для населення та бізнесу)

Основні функіональні обов’язки (робота проводилась в групі компаній):
- облік розрахунків з постачальниками (перевірка, введення і контроль первинної документації; робота з оборотно-сальдовими відомостями; витягування вхідних податкових накладних з ЄРПН; реєстрація розрахунків коригувань в ЄРПН);
- проведення розрахунків по оплаті праці працівникам за цивільно-правовими договорами (до 150 чол.);
- облік і списання товарно-матеріальних цінностей (в т. ч. пального);
- ведення обліку касових операцій (касові книги, прибуткові та видаткові касові ордери, заповнення чекових книг з подальшим зняттям готівкових коштів);
- оформлення сертифікатів ключів для подачі електронних форм звітності.
Також наявний практичний досвід:
- оприбуткування та введення в експлуатацію необоротніх активів;
- ведення безготівкових операцій (банківські виписки, робота з Клієнт-Банком);
- складання первинних документів для покупців;
- нарахування заробітньої плати штатним працівникам;
- складання та реєстрація вихідних податкових накладних в ЄРПН для покупців.

Бухгалтер

з 07.2013 по 02.2014 (7 місяців)
ТОВ "АКФ "Аналітичні системи", Киев (Фінанси, банки, страхування)

- Перевірка, введення і контроль первинних документів (групи компаній).
- Формування та подача звітності (податкової, статистичної, звіту по ЄСВ) для групи компаній.
- Нарахування зарплати штатним працівникам.
- Ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками.
- Податковий облік (робота з податковими накладними, аналіз оборотно-сальдових відомостей).
- Облік касових та безготівкових операцій (в т. ч. валютні операції).
- Робота з Клієнт-Банком.

Бухгалтер

з 06.2008 по 11.2012 (4 роки 5 місяців)
Державна акредитаційна комісія, Киев (Державні організації)

•ведення обліку касових операцій;
•ведення обліку безготівкових операцій (в тому числі формування платіжних документів в програмі клієнт-банк);
•нарахування зарплати штатним працівникам та працівникам за цивільно-правовими договорами;
•часткове ведення обліку розрахунків з контрагентами (як з постачальниками, так і покупцями).

Бухгалтер

з 10.2007 по 02.2008 (4 місяці)
ДП КРЗ «Радіан» (Державні організації)

•ведення обліку розрахунків з контрагентами;
•формування платіжних документів;
•впровадження автоматизованої форми обліку на заміну журнально-ордерній

Освіта

Київський національний університет технологій та дизайну

Інженерно-економічний, Київ
Вища, з 2005 по 2008 (2 роки 9 місяців)

Облік і аудит, магістр.

Новоград-Волинський промислово-економічний технікум

Економічний, Новоград-Волинський
Середня спеціальна, з 2002 по 2005 (2 роки 9 місяців)

Бухгалтерський облік, молодший спеціаліст.

Додаткова освіта та сертифікати

ВНЗ "Університет економіки та права "КРОК" - успішно пройшов курси підвищення кваліфікації по програмі 1С: Підприємство 8.2.

2013, 2 місяця

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office M.E.Doc Клієнт-Банк 1С:Підприємство Email 1С ЗУП Нарахування зарплати Ведення звітності 1С-Звіт

Додаткова інформація

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, висока стійкість до стресів, аналітичний склад розуму, вміння працювати у команді. Характер спокійний, урівноважений. Шкідливих звичок не маю.

Маю водійські права категорій «А», «В».

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: