Резюме від 17 червня 2024 PRO

Тетяна

Офіс-менеджер, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з адміністративної діяльності

з 01.2021 по 12.2023 (2 роки 11 місяців)
ISTL, Київ (Освіта, наука)

Обов’язки:
1. Надання консультацій клієнтам щодо послуг по телефону, листуванням, через інші комунікативні канали (ФБ, вайбер, телеграм),
2. Взаємодія з викладачами, надання підтримки учасниками під час навчання та сервісна підтримка після закінчення,
3. Повторні продажі по теплій базі клієнтів,
4. Обробка запитів від потенційних клієнтів, е-майл розсилка,
5. Ведення активності у СRМ,
6. Адміністрування навчання через Zoom (записи лекцій),
7. Розміщення їх на ютубі для подальшого використання клієнтами.
8. Переклад навчальних програм та тестових робіт на українську мову.
9. Створення на редагування графіку курсів.
10. Виставлення рахунків та відслідковування оплат.
11. Створення Сертифікатів про закінчення навчання.
12. Робота з документами (рахунки, акти, договори),
13. Оф-лайн зустрічі, організація заходів (круглих столів).
14. Керування командою з 3 людей.
15. Організація роботи офіса (замовлення води та канцтоварів, контроль роботи прибиральниці),

Контент-менеджер, адміністратор офісу

з 04.2020 по 11.2020 (7 місяців)
Євроклімат 2012, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Адміністрація інтернет магазину на Opencart 2.0
Створення сайтів на платформі Tilda, OpenYuor.site, Платформа LP
Робота з програмами зі створення банерів для соцмереж - Crello, Canva
Досвід роботи з маркетплейсами (Prom, Хотлайн, Прайс)
формування контент-плану;
Створення та розміщення контенту в соцмережах (ФБ та інста);
Реагування на коментарі та питання користувачів;
Внесення нових товарних позицій на сайт (вручну та за допомогою парсера), робота з прайсами постачальників;
Прийом та розподіл телефонних дзвінків;
Зустріч відвідувачів офісу (чай, кава);
Організація та забезпечення життєдіяльності офісу (своєчасне замовлення канцелярських товарів, води тощо);
Замовлення рекламної/сувенірної продукції;
Виконання службових доручень керівництва.

Асистент директора з продажу та маркетингу

з 11.2017 по 03.2020 (2 роки 4 місяці)
Вітамакс Україна, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1. Адміністративна підтримка керівника, планування робочих процесів, координація зустрічей, прийом відвідувачів.
2. Ведення ділового листування; отримання та обробка вхідної кореспонденції.
3. Повна організація ділових поїздок (бронювання та купівля квитків, номерів готелів тощо).
4. Адміністрування двох сайтів (завантаження контенту, відповіді на звернення клієнтів із сайту).
5.Робота з відео та фото матеріалами (корегування під потреби, вивантаження на ютуб канал і т.д.).
6. Забезпечення життєдіяльності офісу.

Менеджер з персоналу/рекрутер

з 09.2017 по 10.2017 (1 місяць)
Чисте Небо, Киев (Послуги для населення та бізнесу)

підбір персоналу;
проведення телефонного інтерв'ю;
ведення бази даних кандидатів;
моніторинг ринку праці;
ведення звітності про виконану роботу.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 07.2016 по 01.2017 (6 місяців)
НБР, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

1. Анкетування юридичних осіб у телефонному режимі відповідно до наданої БД (Microsoft Excel).
2. Внесення змін до БД згідно з отриманою інформацією.
3. Пошук актуальних даних в Інтернеті.
4. Звіт за результатами виконаної роботи.

Оператор кол-центру

з 10.2013 по 10.2015 (2 роки)
Воля кабель, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

1.Обслуговування вхідних дзвінків згідно правил і регламенту компанії.
2. Анкетування абонентів.
3. Внесення інформації щодо результатів дзвінка до бази даних.
4. Продаж послуг компанії.
5. Надання технічної підтримки, вирішення питань щодо заборгованості абонентів.

Продавець-консультант

з 04.2007 по 01.2013 (5 років 9 місяців)
КМД УДППЗ Укрпошта, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

1. Продаж товарів та надання послуг (копіювання, сканування, ламінування тощо)
2. Консультування клієнтів щодо товарів та послуг,
3. Працювала з касовою документацією (книга РРО),
4. Досвід роботи з різними касовими апаратами,
5. Сприяла вирішенню питань у разі виникнення конфліктних ситуацій.

Освіта

Національний авіаційний університет

Економіка та підприємство, бакалавр, міжнародна економіка, спеціаліст., Київ
Вища, з 2005 по 2011 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Воля – Кабель, тренінги з продажу та роботи з запереченнями. Внутрішне навчання

2014

Основи менеджменту, ХФЕІ

2003-2004

GoIT, безкоштовний марафон - дата аналітик, дизайнер. тестувальник, проджект

2023

Studpoint, 2 тижні, он-лайн курс по маркетингу

2021

Роман Кирилович

Вебінар, 2024, Як підкорити соцмережі з AI

Globtrade

2023, 2 тижні, Researcher на Amazon та eBay

Інтенсив графічний дизайнер

2024, травень

Знання і навички

Організованість Приймати виклики Досягати Неконфліктність Стресостійкість Користувач Бітрікс24 Ведення CRM Trello MS Office Користувач Internet Наполегливість MS Excel MS Word Здатність до навчання Ведення документації Грамотна усна та письмова мова Відповідальність Canva

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: