Юлія
Direct manager (Instagram)
- Зайнятість:
- Неповна зайнятість.
- Вік:
- 32 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1689569
Досвід роботи
Direct manager
з 08.2023 по нині
(8 місяців)
UA accessories, Стамбул (Роздрібна торгівля)
Media buyer
з 11.2019 по 11.2021
(2 роки)
Advertise network, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
- пошук нових клієнтів для покупки реклами
- управління клієнтами від початку і до кінця розміщення реклами на нашому сайті
- ведення всієї звітності в excel, а також crm
- Розрахунок і нарахування заробітку за рекламу на нашому сайті за cpm (оплата за перегляд)
Onsite Manager
з 02.2019 по 10.2019
(8 місяців)
FINAFF - AFFILIATE NETWORK, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
пошук нових клієнтів для покупки реклами
- спілкування та консультації щодо умов співпраці з нашою мережею
- проведення міні співбесіди для затвердження в нашій мережі
- перевірка якості трафіку (аналіз наданої статистики трафіку)
- передача клієнта для подальшої роботи афілійованому менеджеру
Фахівець відділу з міграційних питань та поселення
з 03.2014 по 09.2016
(2 роки 6 місяців)
Київський національний університет ім.Тараса Шевченко, Київ (Освіта, наука)
- складання та підготовка документів щодо прописки та виписки у паспортному відділі РВ ГУ ДМС України;
- ведення паспортного обліку з картотеки та з використанням комп'ютерної техніки;
- складання та подання списків, які стали на облік до Головного управління міграційної служби;
- Контроль руху контингенту студентів;
- Складання документів на поселення, виселення студентів з гуртожитку;
- співробітництво зі студмістечком університету з питань поселення;
- Оформлення медичних страховок;
- консультація іноземних студентів з міграційних питань
Помічник Начальника відділу роботи з персоналом (стажер)
з 11.2012 по 02.2013
(3 місяці)
BSM, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Основні мої обов'язки:
- Розміщення вакансій у мережі Internet;
- аналіз та відбір резюме кандидатів;
- робота з базою кандидатів (внутрішня база компанії)
- робота в базі 1С7 "Зарплата та Кадри", паралельно - вивчення 1С8;
- Складання наказів на: прийом, переведення, звільнення.
- Розрахунок відпусток;
- ведення трудових книжок, журналів реєстрації трудових;
- формування та архівація особових справ співробітників;
- Інші доручення Начальника відділу персоналу.
Досягнення:
За період стажування освоїла основні правила роботи у 1С7.
З особистої ініціативи самостійно сформувала базу резюме кандидатів, які були відібрані із різних джерел.
Освіта
Київський Національний Економічний Університет імені Вадима Гетьмана
Управління персоналом та маркетингу, Київ
Вища, з 2009 по 2015 (6 років)
Додаткова освіта та сертифікати
London School of English
2011-2013 гг.
КНЕУ, тренінг "Особисті якості ефективного менеджера"
2012 г.
"Перспектива 21 століття" - практичний курс дизайну інтер'єру
2016-2017, 6 місяців
Знання і навички
Знання мов
- Турецька — початковий
- Українська — вільно
- Англійська — просунутий
Рекомендації
Оксана Палагеча
Начальник відділу роботи з персоналом, BSM
Додаткова інформація
Шкідливих звичок не маю.
Особисті якості:
Відповідальність, ввічливість, стресостійкість, швидко навчаюсь новому.
Інтереси:
Спорт (фітнес, велорайдинг), бісероплетіння, вишивання, театр, кіно, читання художньої та бізнес літератури.
Схожі кандидати
Sales manager, project manager, business development manager, bid manager, manager of procurement
Київ
Продавець, менеджер з продажу, оператор контакт-центру, direct-manager
Київ
Менеджер по роботі з клієнтами, Direct-manager (SMM)
Київ
Менеджер з продажу, content, direct manager, SMM-спеціаліст, маркетолог, консультант, асистент
50000 грн, Київ