Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 18 жовтня 2021 PRO

Анна

Трафик-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Трафік-менеджер

з 08.2019 по 12.2020 (1 рік 4 місяці)
Лайт-Стар Бизнес, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

• Робота з СНГ аналогом dv360 - display & video360.
• Налагодження та оптимізація рекламних компаній (таргет. реклами)
• Робота з розміщенням реклами в сірих нішах
• Правки креативів (банера, преррол, пуш, і т.д)
• Робота з системами аналітики
• CTR, CPC, СPM, CPT
• Описи програмного забезпечення для клієнтів
• Запуск рекламних кампаній
• Перевірка рекламних матеріалів на відповідність технічним завданням,
• Спілкування з дизайнерами, копирайтерами,
• Створення опису програмного забезпечення
• Створення чек-листів для клієнтів по ПО
• гемблінг, беттинг
NDA

Координатор

з 02.2019 по 08.2019 (6 місяців)
Лайт-Стар Бизнес, Киев, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

• Координування співробітників компанії з усіх питань
• Організація: - тимбилдинг - тренінг - корпоративи
• Забезпечення життєздатності офісу;
• Виконання доручень керівника проекту
NDA

Фотограф/ Видеограф

з 09.2017 по нині (6 років 7 місяців)
Freelance, Київ (ЗМІ, медіа)

Офіс-менеджер (координатор)

з 11.2016 по 09.2017 (10 місяців)
Universal Commerce Group, Київ (IT)

Ведення вхідної / вихідної кореспонденцію;
Взаємодія з співробітниками компанії з усіх питань;
Забезпечення життєдіяльності офісу;
Виконання особистих доручень керівників (пошук інформації і т.п.);
Прийом вхідних дзвінків;
Організація корпоративних заходів для співробітників;
Підготовка відряджень керівника і oрганізація зарубіжних поїздок;
Складання звітності для керівників;
Робота з кур'єрськими службами.

Спеціаліст відділу кадрової роботи та документального забезпечення реєстрації

з 09.2015 по 08.2016 (11 місяців)
Міністерство аграрної політики та продовольства України, Киев (Державні організації)

- Систематизування інформації;
- Ведення бази даних співробітників Міністерства та підвідомчих організацій;
- Ведення звітності;
- Облік робочого часу працівників Міністерства аграрної політики та продовольства України;
- Ведення внутрішньої документації ( заявки на електронні перепустки, листи на подовження терміну дії доступу для входу в адміністративний будинок, листи на виготовлення постійних перепусток);
- Прийняття участі в розробці програми для ведення обліку документації в електронному вигляді ( внутрішня програма для полегшеного користування документообігу в Міністерстві аграрної політики та продовольства України та для зв’язку між співробітниками );
- Розробка електронного журналу обліку видачі ключів від кабінетів адміністративного будинку;
- Консультування і реєстрація відвідувачів Міністерства аграрної політики та продовольства України;
- Вхідна та вихідна кореспонденція;
- Надання відвідувачам інформації пов’язаної з департаментами Міністерства аграрної політики та продовольства України та підвідомчими організаціями;
- Взаємодія з іншими підрозділами Міністерства аграрної політики та продовольства України.

Непрямі обов’язки :
- Виконання доручень керівництва;
- Прийняття участі в проведенні співбесід кейс-менеджера, рекрутера (пошук CV, телефонний скринінг, оцінювання ділових та психологічних якостей кандидатів, організація психологічних та професійних тестувань);
- Проведення тренінгів для нового співробітника (налагодження стосунків в колективі, психологічні тренінги на стійкість);
- Ознайомлення нових співробітників з прямими обов’язками;
- Організація відкритих заходів (свята в Міністерстві аграрної політики та продовольства);
- Організація виставок в адміністративній будівлі Міністерства аграрної політики та продовольства України (виставки картин на певну тематику);
- Робота з програмами MS Office та внутрішніми програмами Міністерства.

Не державний службовець .

Офіс-менеджер

з 08.2014 по 05.2015 (9 місяців)
«Горизонт Україна Центр», Київ (Сонцезахисні системи)

- Консультування клієнтів.
- Прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків.
- Робота з офісною технікою .
- Ведення бази даних.
- Видача документів (розписки, податкових накладних, рахунків, актів виконаних робіт).
- Реєстрація вхідної та вихідної документації.
- Складання договорів , заповнення бланків,довіреностей .
- Підготовка тендерної документації.
- Робота за програмами ; Excel , Word .
- Виконання прямих доручень керівництва.

Організатор дозвілля

з 01.2014 по 07.2014 (6 місяців)
Kids Will (Kids Will - дитяче місто професій)

- Спілкування з дітьми.
- Проведення игрового сценарію.
- Проведення майстер - класів з творчої роботи.

Менеджер по роботі з кліентами

з 01.2013 по 05.2013 (4 місяці)
PZU Україна, Киев (Фінанси, банки, страхування)

- Спілкування з клієнтами.
- Заключення договору;
- Страхового полюсу.
- Надання інформації клієнту, відносно страхових полюсів.
- Вирішення всіх внутрішніх питань з клієнтами стосовно страхових полюсів.

Освіта

КНУТД Київський Національний Університет Технологій та дизайну.

Факультет; Економіка та бізнес. Спеціальність ; Управління розвитком організації, Киев
Вища, з 2016 по 2018 (1 рік 6 місяців)

Магістратура
Заочна форма навчання.

КНУТД Київський Національний Університет Технологій та дизайну.

Факультет: Економіки і бізнесу .Спеціальність: Адміністративний менеджмент, Киев
Незакінчена вища, з 2013 по 2016 (2 роки 9 місяців)

Бакалавр.

Економіко-Правовий технікум при Межрегіональній Академії Управління Персоналом

Кафедра : менеджмент. Спеціальність : організація виробництва., Київ
Середня спеціальна, з 2009 по 2013 (3 роки 6 місяців)

Молодший спеціаліст

Додаткова освіта та сертифікати

Master of Political Management (2016р)

Є сертифікат слухача курсу. Курс складавсья з 28 лекцій і семінарів протягом 4-х днів.

Be smart english community (Курси англійської мови )

c 11.2015 року , навчаюсь і надалі

Cеминар: Практические рекомендации для IT - рекрутеров

2 дня

Лекции по Тайм-менеджменту и формирования системы личной эффективности.

2 дня

ArtCtaft Photo Retouching

2018 / 2 місяця

Навчальній центр "Данко" Курси Excel Basic / Pro Level

2020/ 3 місяця

Знання і навички

MS Excel MS Office Adobe Photoshop Google Ads Бітрікс24 Adobe Illustrator Adobe Lightroom Adobe Premiere Pro Інтернет-маркетинг Adobe Проведення співбесід, масовий підбір персоналу Аналіз ринку праці Налаштування таргетингу реклами Обрабка фото в Adobe Lightroom, Adobe Photoshop Монтаж відео в Adobe Adobe Premiere Pro Проведення співбесід, масовий підбір персоналу (

Знання мов

  • Іспанська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості :

Командний гравець, наполеглива,порядність,вміння працювати з великим об'ємом інформації, вміння доводити почате до кінця. Націленість на результат.Маю досвід в організації заходів.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: