Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 6 квітня 2021

Людмила

Помощник бухгалтера, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
ГЛАБЕЦЬ ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА
КИЇВ, просп. Оболонський e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Д.Р.: 26.07.1984

ОСВІТА
у 2001р. Закінчила середню школу-лабораторію АПН України № 24 в м.Києві.
2001- 2003рр. навчалася в НТУУ «КПІ» на факультеті лінгвістики, спеціальність — перекладач. Не закінчила у звязку із сімейними обставинами.
2004 — закінчила бухгалтерські курси за спеціальністю касир-операціоніст
2008-2011рр. - закінчила КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, кредитно-економічний факультет, спеціальність «Банківська справа». Отримала диплом бакалавра.
2013-2015рр. - КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, кредитно-економічний факультет, спеціальність «Банківський менеджмент». Отримаю диплом магістра.
2009р. - закінчила ШКОЛУ РИНОЧНОЇ ЕКОНОМІКИ, сеціальність- бухгалтер.

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

2011р. - 2013, ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК», клієнт-менеджер.

Функціональні обов’язки
Залучення клієнтів, консультація та продаж банківських продуктів, операційне обслуговування клієнтів;
Консультування клієнтів з питань кредитування, оформлення кредитів на місці, прийом платежів; Первинна ідентифікація клієнтів;
відкриття та обслуговування пенсійних та соціальних рахунків;
грошові перекази; оформлення та супровід депозитів, кредитів;

2013-2014рр. – ТОВ «Скіф ЛТД», секретар – помічник бухгалтера
Функціональні обов’язки
Секрктар
-Прийом та обробка замовлень;
- Організація, здійснення роботи з документами, які надходять на ім'я керівника;
- Прийом та передача телефонограм, запис у відсутність керівника і прийняті повідомлення;
- Організація проведення телефонних переговорів керівника;
- Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям.
- Прийняття документів на підпис керівнику;
- Організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників;

Інспектор з кадрів
Облік робочого часу; Підготовка наказів на прийом на роботу та звільнення; Розміщення вакансій на сайтах; Узгодження зустрічей, організація співбесід.

Помічник бухгалтера
- Формування та підготовка товарно - супровідної документації;
-Ведення первинної документації (рахунки-фактури,прибутки, витрати,доручення, банк,авансовий звіт, формування податкових накладних), відображення операцій в 1С7.7. - --- Робота з клієнт-банком (платежі і обробка банківських виписок).
- Участь в інвентаризації на складі;
- Контроль документообігу з постачальниками і клієнтами: договори, акти, накладні, довіреності, інше;
- Виконання додаткових доручень з боку керівника.

Квітень 2015 – липень 2017 ТОВ «АРБАЙЗ» - помічник директора, бухгалтер
Функціональні обов’язки

-Робота в програмі 1С 7.7 Торгівля Склад;
-Виписка видаткових накладних;
-Прийом грошових коштів:
-Розрахунок собівартості готових продуктів;
-Створення технологічних карт;
-Прийом та обробка замовлень, робота з постачальниками, пошук постачальників та реалізаторів;
- Організація, здійснення роботи з документами, які надходять на ім'я керівника;
- Прийом та передача телефонограм, запис у відсутність керівника і прийняті повідомлення;
- Організація проведення телефонних переговорів керівника;
-Підбір кадрів, проведення співбесід;
- Складання договорів, актів прийому-передачу, прийняття документів на підпис керівнику;
- Організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників;
-Облік робочого часу працівників;
Підготовка наказів на прийом на роботу та звільнення; Розміщення вакансій на сайтах;
-Узгодження зустрічей, організація співбесід;
-Нарахування та виплата заробітної плати.

серпень 2017-жовтень 2017 ТОВ ТД "ІНТЕР ЕЛЕКТРО"
Бухгалтер
Функціональні обов'язки
Виписка довіреностей, виписка актів звірки, перевірка наявності повернення видаткових накладних.

листопад 2017-червень 2018"Інтерне-магазин"
Робота в програмі 1С 8, робота з первинною бухгалтерською документацією, прийом грошових коштів, розрахунки з постачальниками.

Червень 2018- лютий 2019 мережа ресторанів"Тре Франсе" бухгалтер.
Робота в В52, робота з прибутковими накладними, переобліки, калькуляції, моніторинг цін, внутрішні звіти керівництву.

Квітень 2019 - квітень 2020 ресторан "Смородина" бухгалтер - товарознавець. Робота в програмі 1С8, акти звірок, переобліки, звірк

ИСТІ ЯКОСТІ
Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити. Швидко вчуся, цілеспрямована.
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ
Діти — дочка 12 років.
(Word, Exel, 1C)
Судимостей немає.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: