Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 11 січня 2021 PRO

Анастасия

Контролер з якостi, помічник керівника, секретар, дизайнер, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Контролёр качества по работе с клиентами

з 06.2017 по нині (6 років 10 місяців)
Компания по предоставлению кредитов (микрокредитование), Київ (Финансы, банк, микрокредитование)

В обязанности входит:
Мониторинг и предоставление отчетности по выполнению обязанностей, грамотной координации/совместной работы между отделами направленной на помощь клиенту.
Предоставление отчетности по оценкам сотрудников о их знаниях, в зависимости от продукта, а также от обязанностей (менеджер, оператор колл - центра, оператор технической поддержки, кредитный инспектор, руководителей групп отделений, взаимодействие отделов).
Составление планов периодичности для проверки сотрудников компании.
Обучение сотрудников отдела контроля качества.
Мониторинг компаний конкурентов и предоставление информации в хронологическом порядке.
Обновление стандартов в предоставлении информации, а именно прописывание скриптов по общению с клиентами, а также обновление скриптов по работе с возражениями клиентов.

Разработка карт качества и внедрение их в систему проверки. А именно разработка карт качества для менеджеров по предоставлению информации о продуктах компании.
Разработка карт качества по работе технической поддержке клиентов в телефонном режиме.
Разработка карт качества по верификации клиента кредитными инспекторами.
Разработка карт качества по информированию клиента кассирами пунктов обмена валют.
Разработка карт качества взаимодействия отделов направленных на помощь клиенту (выдача кредита, устранение тех. трудности, доп. вопросы).
Разработка и проведение тестирования на знание информации (кассовая дисциплина).
Проверка сотрудников компании, в том числе и контролёров качества, на правильное предоставление информации и соответствие выполняемых работ со стандартами компании.

Дизайнер технолог

з 09.2016 по 03.2017 (6 місяців)
SUVENIX, Київ (Дизайн, производство)

В обов’язки входило:
Робота з 1С, а саме внесення даних та відправка накладних.
Корегування роботи між підрозділами, для вчасної поставки продукції (різні країни).
Ведення документації щодо відправки накладних, відправки товару.
Контроль якості товару та його підготовки до відправки.
Моніторинг зразків, оновлення їх та розробка нових.
Розробка дизайну і нових технік розпису сувенірної продукції (магнітів на холодильник);
Перевірка продукції на якість виготовлення;
Ведення переговорів зі скульпторами, дизайнерами, постачальниками, виробництвами, складом;

Менеджер по страхованию

з 02.2016 по 05.2016 (3 місяці)
СК "Талисман Страхование", Киев (Продажи)

Обзвон по холодной базе с целью продаж продуктов компании;
Презентация продукции;
Умение находить общий язык с клиентами;
Свободное владение украинским и русским языком;
Знание ПК на уровне пользователя;
Умение четко и грамотно говорить;
Коммуникабельность;
Нацеленность на результат;
Обучаемость;
Настойчивость;
Стрессоустойчивость;

Секретар штабу

з 07.2015 по 11.2015 (4 місяці)
"БПП"Солідарність" (Блок Петра Порошенко), Бровари (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Ведення документації;
Щоденні, тижневі та місячні звіти;
Комунікація між працівниками штабу та кандидатами в депутати (40 чоловік);
Пошук та надання необхідної інформації керівнику штабу;
Телекомунікація та донесення важливої інформації працівникам штабу та кандидатам в депутати;
Підготовлення актів, протоколів;
Зберігання та сортування в електронному та друкованому вигляді агітаційного матеріалу конкурентів та метеріалу штабу;
Реєстрація звернень громадян;
Ведення протоколів нарад;

Телемаркетинг

з 08.2014 по 04.2015 (8 місяців)
АТ "Дельта Банк", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Активные продажи по телефону;
Знание всех продуктов банка, более 30, а так же умение правильно проконсультировать, с учетом всех % ставок, сроках, начислениях, условиях в договоре, транс-акциях, переводов, и так далее...
Презентация продукции;
Удержание клиентов;
Умение находить общий язык с клиентами;
Свободное владение украинским и русским языком;
Знание ПК на уровне пользователя;
Умение четко и грамотно говорить;
Коммуникабельность;
Нацеленность на результат;
Обучаемость;
Настойчивость;
Стрессоустойчивость;

Так же есть опыт работы с должниками (Soft-collection и hard-collection).

Художник-дизайнер (технолог)

з 09.2011 по 05.2014 (2 роки 8 місяців)
«СУПЕРМАГНИТ», Киев (сувенірна продукція)

Протягом 2011-2012 роках працювала художником-дизайнером сувенірної продукції фірми «СУПЕРМАГНИТ»;
З 2013 – 2014 роках працювала на посаді дизайнера – технолога фірми «СУПЕРМАГНИТ»;
В обов’язки входило:
Розробка дизайну і нових технік розпису сувенірної продукції (магнітів на холодильник);
Перевірка продукції на якість виготовлення;
Ведення переговорів зі скульпторами, дизайнерами, постачальниками, виробництвами, складом;
Також невеликий досвід роботи на посаді керівника одного з виробництв;

Освіта

Національна Академія Керівних Кадрів Культури та Мистецтв

Ландшафтна архітектура, Київ
Вища, з 2007 по 2013 (5 років 5 місяців)

За кваліфікацією магістр ландшафтного дизайну;

Додаткова освіта та сертифікати

Тренинг по агрессивным продажам

2 недели

Знання і навички

Adobe Photoshop MS Office CorelDRAW AutoCAD Малювання PRO100 Дизайн Realtime Landscaping Architect

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Навички і вміння:
Досвідчений користувач Exel, World и Microsoft Office в цілому, Google DOC;
Знання програм Photoshop, Corel Draw, Paint Shop Pro, Acrobat Reader, PRO100, 1С 8.3, CRM - працювала в багатьох програмах, Asterisk;

Добре розвинені комунікативні та організаторські навички;
Дисциплінованість, старанність;
Вміння брати на себе відповідальність;
Стресостійкість;
Вміння працювати в команді;
Знання ділового етикету;
Вміння проаналізувати і запропонувати найбільш раціональне та ефективне вирішення питань;
Швидко навчаюсь;
Вміння поставити завдання та організувати роботу;
Прагнення до саморозвитку;
Направленість на результат;

Художня освіта;
Знання основ академічного рисунку ( колір, об’єм, композиція);
Вміння малювати від руки;
Вміння працювати з аерографом;
Гарний художній смак;

Сімейне положення– не заміжня

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: