Резюме от 8 декабря 2017

Заплатинська Марія Василівна

Регіональний директор, куратор мережі, керуючий, 10 000 грн/мес.

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
27 августа 1987 (30 лет)
Город:
Львов


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Заплатинська Марія Василівна
Дата народження: 27 серпня 1987р. (30 років)
Місто: Львів
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Эл. почта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль
Зайняти посаду регіонального директора, куратора мережі, керівника

Професійні навички
•Лидерство. Завжди була «правою рукою» керівника. Навчала всіх стажистів, які в подальшому ставали працівниками компанії.
•Стресостійкість. Залагоджувала конфліктні ситуації.
•Швидко навчаюся. Коли потрібно було терміново замінити директора магазину (без попереднього навчання), вже за 3 дні вивчила більшість процесів і магазин нормально функціонував весь цей час.
•Орієнтація на результат. В своїй роботі завжди думаю про результат.
•Клиєнтоорієнтованість. Завжди думаю про те, щоб клієнт був задоволений, адже задоволений клієнт – лояльний клієнт.
•Комунікабельність. Легко знаходжу спільну мову з незнайомими людьми.
•Енергійність. Завжди виконую доручення швидше за інших.
•Відповідальність. Відповідально ставлюся до будь якого завдання чи процесу.
•Висока працездатність. Навіть при 14-годинному робочому дні чітко виконую свої обов’язки.
•Позитивність. Завжди посміхаюся, що створює позитивний робочий настрій мені та оточуючим.
•Креативність. Пропонувала нові варіанти викладки і реклами, що збільшувало рівень продаж.
•З легкістю можу виконувати монотонну, однотипну роботу.

Освіта
Вища
з 09.2005 по 07.2010 роки навчалася у Львівському національному аграрному університеті на економічному факультеті, по спеціальності «Менеджмент організацій». Диплом спеціаліста.

Додаткова освіта
2003-2005 – Стрийський навчально-виробничий комбінат, спеціальність - секретар-друкарка зі знанням ПК
2005 – Всеукраїнська комп'ютерна школа
2012 – пройшла 2-денний тренінг «Активні продажі по телефону. Холодні контакти»

Досвід роботи:
1.ТОВ "Альянс Маркет" (1рік і 2 місяці: спершу товарознавець, потім підвищення до молодшого спеціаліста по продажах)

Молодший спеціаліст по продажах по напрямку молочні продукти, дитяче харчування, яйця, морозиво.
З 01.11.16р.- по 17.06.17р.
- контролювала проведення програм по марці;
- вивчала бренди і їхню специфіку;
- вивчала брифи по марці, що поступають від Клієнта;
- аналізувала використовувані канали комунікацій в ході програми;
- планувала можливі програми по марці;
- вела системи звітності по марці (форма, вміст, терміни);
- орієнтувалася в ринковій ситуації (нові тенденції, конкурентна середа, можливі погрози);
- забезпечувала чітко налагоджену двосторонню комунікацію;
- швидко реагувала на потреби Клієнта;
- проводила роботу із запереченнями;
- вирішувала кризисні ситуацій;
- організовувала налагоджену комунікацію між відділами;
- адаптовувала отриману від Клієнта інформацію згідно вимогам кожного з відділів: терміни і форма подачі запитів;

Товарознавець
З 16.02.16р.- по 28.07.16р.
* управляла персоналом магазину (10 людей);
* здійснювала контроль за процесами торгівлі у супермаркеті;
* замовляла товар в потрібній кількості для здійснення ефективного товарообороту;
* відкривала, закривала магазин;
* проводила інкасації;
* забезпечувала високий рівень обслуговування покупців, що збільшило кількість постійних покупців і підвищило їхню лояльність до нашого супермаркету


2.ФОП Сергієнко (пів року: офіційно і неофіційно)
продавець взуття
З 24.05.15р.- по 02.11.15р.
Причина звільнення: переїзд в інше місто

3.ТОВ «Карі-Україна» (1 рік і 2 місяці:спершу продавець-консультант, потім підвищення до адміністратора)

Адміністратор
з 04.12.2014 по 07.05.2015
•забезпечувала безперебійну роботу магазину;
•управляла персоналом: контролювала роботу співробітників, їх вихід на роботу, складала графік роботи, постановляла завдання, мотивувала, навчала персонал (4 продавця);
•контролювала чистоту робочого залу, викладку товару;
•готовила магазин до відкриття/закриття;
•вирішувала конфліктні ситуації;
•слідкувала за виконанням плану продажів;
•брала участь в інвентаризації товарно-матеріальних цінностей;
•організовувала якісне та культурне обслуговування покупців.
Знання та навички:
•Знання ринку одягу, взуття, інтерес до моди, розуміння тенденцій і стилів;
•Впевнений користувач MC Excel, Word, інтернет браузери.

Продавець-консультант
з 10.03.2014 по 03.12.2014

Маю досвід роботи офіс-менеджером та помічником менеджера з персоналу без офіційного працевлаштування.

Працювала оператором у кол-центрі.

Володіння мовами
Російська — середній рівень (можу проходити співбесіду на цій мові);
Англійська — pre-intermediate.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: