Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 12 квітня 2019

Наталія

Менеджер проекта

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Освіта:
2001-2006 Академія муніципального управління (спеціальність – менеджер ЗЕД)

Досвід роботи:

20.06.2012 – теперішній час ТОВ “Амеро Гранд” – головний економіст, помічник керівника проекту реконструкції.
Обов’язки:
− Участь у погодженні договорів
− Фінансове планування/прогнозування діяльності підприємства, розробка форм для подачі такої звітності
− Складання вартісної оцінки реалїзації проекту
− Ведення документообігу по проекту (договори підряду, акти виконаних робіт, гарантійні листи, проектна та виконавча документація тощо)
− Підготовка наказів, розпоряджень, здійснення контролю за їх виконанням
− Підготовка презентацій
− Аналіз отриманих комерційних пропозицій та проведення тендерів (Замовник)
− Участь у переговорах та присутність на ділових зустрічах
− Участь у засіданнях робочих комісій та ведення протоколу
− Підбір персоналу, здійснення контролю за роботою окремих працівників
− Виконання доручень керівника проекту.

01.10.2009 – 20.07.2012 ПП «Підгорна» - управляючий магазином жіночої нижньої білизни.
Обов’язки:
−Організація ефективної роботи магазина
−Реалізація плану продаж
−Організація та контроль роботи персоналу магазина
−Взаємодія з адміністрацією ТЦ та перевіряючими органами
−Вирішення різноманітних адміністративно-господарських питань
−Подання звітності до державних служб
−Складання звітності за результатами роботи магазину

06.12.2011 — 19.06.2012 ТОВ “Ріал Істейт Ф.К.А.У.” - молодший спеціаліст адміністративного відділу.
Обов’язки:
− оформлення та перевірка супровідних документів постачання;
− перевірка документів, що посвідчують якість товару, на дотримання вимог чинного законодавства України;
− контроль виконання договірних зобов’язань.

16.05.2007 — 11.10.2011р. Головна державна інспекція на автомобільному транспорті (при Міністерстві транспорту та зв’язку України) – провідний спеціаліст фінансово-економічного відділу.

Обов’язки:
− оформлення та перевірка авансової звітності;
− ведення щомісячної та щоквартальної звітності (Меморіальний ордер №8);
−виконання окремих доручень керівництва (надання відповідей щодо діяльності фінансового управління на запити державних організацій та установ).

09.01.2007 – 15.05.2007р. Головна державна інспекція на автомобільному транспорті (при Міністерстві транспорту та зв’язку України) – провідний спеціаліст відділу кадрів.
Обов'язки:
− ведення табелів робочого часу;
− робота з особовими справами в межах програми “Кадри”.

24.06.2005 – 02.09.2005 Міжнародна транспортно-експедиційна компанія «General Freight Cargo» (менеджер по роботі з клієнтами).
Обов’язки:
− пошук клієнтів (формування клієнтської бази підприємства);
− групування клієнтів (договорів) за рівнем співпраці;
− ведення переговорної сесії з клієнтом до моменту підписання договору;
− контроль виконання договірних зобов’язань.

16.06.2003 – 03.10.2003р. СПД «Кориченська Л.М.» (офіс-менеджер)
Обов’язки:
- надання консультацій щодо продукції компанії;
- регулювання складського запасу на основі аналізу споживацького попиту на товар;
- формування замовлення товару виробнику;
- контроль отримання замовлення від виробника та передачі замовленої продукції клієнтам.

Навики: ПК (Ubuntu, Windows 95/98/2000/XP/2007, Internet, MS Word/Excel ) – впевнений користувач.

Мова: українська, російська – вільно; англійська – базовий рівень.

Особисті якості: маю організаторські здібності та прекрасне почуття гумору, ініціативна, уважна, швидко навчаюсь та адаптуюсь, працелюбна, відповідальна, комунікабельна, неконфліктна, пунктуальна.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: