Резюме от 10 декабря 2017 PRO

Замша Петро

Технічний директор

Полная занятость.

Дата рождения:
11 августа 1960 (57 лет)
Город:
Киев

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Заступник начальника управління-начальник служби експлуатації

с 02.2017 по 08.2017 (6 месяцев)
ДП "НЕК"Укренерго" ВП "Укренергосервіс", Київ (енергетика)

Провів реорганізацію служби експлуатації, розроблення документації на отримання послуг від зовнішніх організацій (аутсорсинг), розроблення тендерної та договірної документації. Провів технічний аудит стану інженерних систем та визначив необхідні заходи усунення недоліків в роботі інженерного обладанння (охолодження серверних систем, джерел гарантованого безперебійного електроживлення, систем вентиляції, ліфтового обладнання і т.п.).
"Вибудував" процеси з технічного обслуговування і ремонту інженерних систем.

Головний інженер

с 08.2014 по 12.2014 (4 месяца)
ТОВ "Катрін", Київ (експлуатація нерухомості)

- супроводження проекту по утепленню будівлі офісного центру методом "навісного вентильованого фасаду" (розрахунок системи, аналітика та закупівля необхідних матеріалів, бюджет та планування виконання)

Директор департаменту нерухомості та ремонтно-будівельних послуг

с 09.2013 по 02.2014 (5 месяцев)
ТОВ "Жрек", Київ (експлуатація нерухомості та ремонтно-будівельні роботи)

- організація роботи департаменту надання послуг по ремонтно-будівельним роботам та експлуатації нерухомості
- розрахунок економічно обґрунтованої вартості надання послуг та калькуляцій на разові роботи, складання план-графіків виконання робіт, робота з тендерною та проектно-кошторисною документацією

Технічний директор/головний інженер

с 08.2012 по 01.2013 (5 месяцев)
ТОВ "Бюро вин", Київ (торгівля елітними алкогольними виробами та продуктами харчування)

- супроводження проектних і ремонтно-будівельних робіт по запуску торгового центру продуктів харчування (холодильні камери, система водопідготовки для акваріумів, генератори льоду, мережі енергозабезпечення, система кондиціювання та вентиляції, ліфтове та технологічне обладнання), аудит мережі енергозабезпечення об’єкту. Перевірка, коригування та погодження проектно-кошторисної документації, об’єму та вартості виконаних робіт, прийом в експлуатацію виробничих і офісних приміщень
- організація і контроль за проведенням ТО, ремонту, експлуатації інженерно-технічних систем і технологічного обладнання торгівлі. Ініціював та провів експертизу стану будівельних конструкцій, організував реконструкцію ліфтового обладнання та обґрунтував і ввів в експлуатацію в відповідності до Правил будови та експлуатації
- ініціація проведення тендерних процедур, коригування договорів по утриманню приміщень, по наданню санітарних послуг і клінінгу, господарської підтримки

Заступник начальника Управління експлуатації та обслуговування нерухомого майна (ЦО+регіональні дирекції)

с 12.2008 по 03.2012 (3 года 3 месяца)
ПАТ "Райффайзен банк Аваль", Київ (банки)

- організація технічного нагляду, ремонту, обслуговування і експлуатації будівель і споруд банку, систем енергозабезпечення в т.ч. гарантованого електрозабезпечення (дизель-генераторів), систем вентиляції і кондиціювання, ліфтового та газового господарства, системи сигналізації пожежогасіння, мереж водозабезпечення і каналізації та інших інженерно-технічного обладнання
- ініціація, організація та контроль робіт по реконструкції вузлів енергозабезпечення та теплових пунктів з застосуванням сучасної елементної бази, прийняття організаційно-технічних заходів по запобіганню втрат теплової та електричної енергії
- провів технічний аудит стану мереж енергозабезпечення та теплових пунктів банку (ЦО+регіональні дирекції), надання рекомендацій по поліпшенню надійності і економічності їх роботи, аналіз відносних витрат споживання енергоресурсів
- розробив Розпорядження по енергозабезпеченню банківських структур на відповідність Постановам НБУ та діючим нормам
- управління проектами по енергозабезпеченню банківських структур в центральному офісі та обласних дирекціях
- організація і контроль ремонтно-будівельних робіт, клінінгу та господарських послуг
- проведення тендерних процедур, складання ТЗ, отримання ТУ, коригування проектів договорів на відповідність технічному завданню, супроводження договорів по наданню послуг з енергопостачання, комунальним та господарським послугам
- коригування, погодження договорів оренди приміщень, робота з орендодавцями по виконанню договірних зобов’язань по забезпеченню комфортних умов в офісних приміщеннях класу А, В
- участь в організації диспетчеризації обслуговування банківських структур (сервіс-деск), контроль виконання заявок
- організація і проведення розслідувань по аварійним та страховим випадкам (інженерно-технічних систем, будівельних конструкцій), оцінювання збитків, організація робіт по усуненню їх наслідків
- розробка внутрішніх нормативно - методичних та організаційних документів: положень по організації роботи Управління експлуатації, відділів, управлінь справами обласних дирекцій, посадових інструкцій, правил переміщення персоналу, стандартів по прибиранню приміщень, алгоритмів взаємодії з іншими структурами банку на випадок непередбачених ситуацій та повсякденної роботи
- формування проекту бюджету і контроль за раціональним виконанням плану поточних витрат
- складання планів виробничо-господарської роботи Управління, постановка цілей, звітність по виконаній роботі
- закупівля, облік та списання матеріальних цінностей, проведення інвентаризації
- конструктивна робота з енергопостачальними, контролюючими та державними структурами
- підбір та організація навчання персоналу, реорганізація відділів енергозабезпечення та експлуатації
- контроль виконання проектів по реконструкції та переплануванню офісних і виробничих приміщень, прийом в експлуатацію.


Образование

Київський політехнічний інститут

Теплоенергетичний, автоматизація теплоенергетичних процесів, Київ

Высшее, с 09.1978 по 03.1984 (5 лет 6 месяцев)

денна форма навчання (стаціонар)


Дополнительное образование

  • ДПУ ім.М.П. Драгоманова, м.Київ, управління проектами (2013р., 3-и місяці)

Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    впевнений користувач ПК (пакет MS Office ), АВК по складанню проектно-кошторисної документації, MS Project, AutoCAD, RB IProcurement

Знание языков

  • Украинский — эксперт
  • Английский — средний

Дополнительная информация

ХАРАКТЕРИСТИКА
- успішний багаторічний досвід самостійного вибудовування процесів і організації безпечної експлуатації, технічного обслуговування, ремонту і реконструкції мереж і обладнання енергозабезпечення, технологічного транспорту, мереж каналізації, систем вентиляції і кондиціювання та холодильних камер, ліфтового і ескалаторного обладнання, систем пожсигналізації та іншого нерухомого майна
- знання, вміння і навики організації з "нуля" і контролю виконання ремонтно-будівельних робіт в відповідності до діючих нормативних актів
- відкритий до інноваційних енергозберігаючих технологій, системний, аналітичний підхід до виконання поставленого завдання
- постійний інтерес до нових знань, "заточений" під технічний та фінансово-економічний аналіз і побудову алгоритма вирішення поставленої задачі
- легкий на "підйом", готовий до продуктивної роботи в режимі багатозадачності
- здатність обгрунтовано прийняти рішення в рамках наданих повноважень та отримати позитивний результат, уважний до "дрібниць"
- знання нормативно-правових та фінансово-економічних актів господарської діяльності підприємств, стандартів ведення договірної, проектно-кошторисної та технологічної документаціїї
- знання СНіП, ДБН, ПБЕЕС, ПТЕЕС, ПУЕ, Правил експлуатації тепловикористовуючих установок, будови і експлуатації ліфтового та газового господарства, правил пожежної безпеки та охорони праці
- IV група по електробезпеці

*посвідчення водія категорії «В», «С», автомобіль
*веду активний спосіб життя (альпінізм, скелелазіння, гірські лижі, сноуборд, теніс)


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: