Не знаете, как найти работу? С нашей суперинструкцией вы сможете все!

Резюме от 14 июля 2018 PRO

Костецький Андрій

Начальник відділення, відділу, фінансовий директор, 30 000 грн

Полная занятость.

Дата рождения:
6 апреля 1974 (44 года)
Город:
Тернополь

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Власник

с 10.2014 по наст. время (3 года 9 месяцев)
Сам на себе, Тернополь (зоотовари)

Виробництво сухих кормів для собачок тм Біла гора

Керівник філії в Тернополі

с 07.2014 по 09.2014 (2 месяца)
ТОВ ПОлігон, Тернополь (послуги, продажі)

- Пошук і підбір персоналу,
- організація роботи відділу продаж домашнього інтернету від компанії Київстар
- організація відділу монтажу нових і ремонту існуючих інтернет ліній.
- будівництво ЛКД
- ведення сладського обліку
- виконання бюджету
- виконання плану

За період роботи в компанії налагодив прекрасну атмосферу в колективі, завдяки чому у відділі продаж з першого місяця моєї роботи забезпечено 100% виконання плану по всіх напрямках.

Приватний підприємець

с 04.2013 по наст. время (5 лет 3 месяца)
ФОП Костецький Андрій Зорянович, Тернополь (виробництво)

Створив власний бізнес по виробництву корму для собак з подальшою реалізацією безпосередньо власникам собак.
Станом на червень 2015 року споживачами корму були власники собак практично з усіх регіонів України.
п.с. Бізнес створений практично з нульовим капіталом.

Начальник управління по роботі з корпоративними клієнтами Тернопільської філії

с 04.2012 по 09.2012 (5 месяцев)
Промінвестбанк, (Банк)

Комплексний сервіс для великих компаній, організація і контроль роботи підрозділу, управління продажами, планування і контроль ефективності діяльності співробітників, контроль виконання планів продажів і планів розвитку, участь у виробленні пропозицій щодо просування продуктів і послуг (присутності бренду в регіоні, його частка в долі ринку), ведення щомісячної звітності з виконання поставлених задач, ведення переговорів на рівні перших осіб компаній, ведення переговорів з основними клієнтами, як діючими так і потенційними. Збільшення обсягу продажів за рахунок застосування нових інноваційних пропозицій. Прояв лідерських якостей для підвищення колективізму Управління і поліпшенню показників роботи.
За період роботи збільшено середньоденні залишки на рахунках до 40%, зменшено прострочену кредитну заборгованість в десять разів, досягнуто щомісячне збільшення некредитної дохідності на 10-15%.

Начальник відділу по роботі з корпоративними клієнтами Рівненської філії

с 04.2010 по 03.2012 (1 год 11 месяцев)
Промінвестбанк, (Банк)

Комплексний сервіс для великих компаній, організація і контроль роботи підрозділу, управління продажами, планування і контроль ефективності діяльності співробітників, контроль виконання планів продажів і планів розвитку, участь у виробленні пропозицій щодо просування продуктів і послуг (присутності бренду в регіоні і його частка в долі ринку), ведення щомісячної звітності з виконання поставлених задач, ведення переговорів на рівні перших осіб компаній, ведення переговорів з основними клієнтами, як діючими так і потенційними. Збільшення обсягу продажів за рахунок застосування нових інноваційних пропозицій. Прояв лідерських якостей для підвищення колективізму Управління і поліпшенню показників роботи.
За період роботи збільшено кредитний портфель філії в два рази, строковий депозитний портфель у три рази.

Директор Рівненської філії

с 10.2009 по 01.2010 (3 месяца)
Комерційний банк "Хрещатик", (Банк)

Виконання бізнес-плану, організація планово-економічної роботи філії, організація і здійснення активних операцій (класичне кредитування, Оведрафт, автокредитування, кредит на купівлю житла, споживче кредитування, операції з цінними паперами і т.д.) і пасивних операцій (залучення та розміщення коштів на депозитних рахунках, карткових рахунках і т.д.); організація напрямки пов'язаного із закладеним майном; забезпечення системного аналізу фінансової діяльності філії, організація і здійснення документарних операцій; забезпечення здійснення операцій з готівкою (касове обслуговування клієнтів, інкасація коштів і т.п .); контроль і реєстрація операцій що підлягають фінансовому моніторингу; забезпечення розширення клієнтської бази; організація навчання співробітників; організація рекламної діяльності; координація діяльності загального відділу

Начальник відділу корпоративних клієнтів

с 11.2005 по 09.2009 (3 года 10 месяцев)
ВТБ Банк, (Банк)

Комплексний сервіс для великих компаній, організація і контроль роботи підрозділу, управління продажами, планування і контроль ефективності діяльності співробітників, контроль виконання планів продажів і планів розвитку, участь у виробленні пропозицій щодо просування продуктів і послуг (присутності бренду в регіоні і його частка в долі ринку), ведення щомісячної звітності з виконання поставлених задач, ведення переговорів на рівні перших осіб компаній, ведення переговорів з основними клієнтами, як діючими так і потенційними. Збільшення обсягу продажів за рахунок застосування нових інноваційних пропозицій. Прояв лідерських якостей для підвищення колективізму відділу і поліпшенню показників роботи.

За період роботи: сформовано ефективну команду, в наслідок чого залучено на комплексний сервіс більше 80 клієнтів з виручкою понад 23 млн. грн. З нуля створений кредитний і депозитний портфель філії банку, що дало можливість Банку отримати лідируючі позиції на ринку Рівненщині по основних показниках (комісійні доходи від кредитного обслуговування, розрахунково-касового обслуговування, форекс-операцій, документарних операцій)
В період відсутності директора філії виконував його обов’язки.

Директор

с 05.2003 по 06.2004 (1 год 1 месяц)
ТОВ "Надра Галичини", (бурові роботи)

- Організація компанії і бізнес процесів з нуля. (Реєстрація компанії, договору оренди офіс, склад, підбір персоналу).
- Керівництво фінансово-господарською діяльністю підприємства, виконання функцій Гол. бухгалтера на початковому етапі.
- Управління продажами, забезпечення виконання фінансово-економічних показників. Розробка стратегії і тактики просування послуг,
- Організація стимулюючих заходів по збільшенню об’ємів робіт: акції, презентації.
- Контроль і управління персоналом: проведення підсумкових співбесід при підборі персоналу; затвердження штатних розкладів; розробка і впровадження систем мотивації співробітників. Формування згуртованої команди, для покращення виробничих показників
- Аналіз ринку та конкурентів.
- Ведення переговорів з ключовими клієнтами та партнерами, укладення договорів, забезпечення виконання договірних зобов'язань щодо постачання продукції і взаєморозрахунків.
- Координація діяльності всіх підрозділів, вибудовування транспортної та складської логістики;
- Рекламне та інформаційне забезпечення діяльності підприємства. Участь у профільних виставках.

Заступник Голови Правління

с 12.1999 по 05.2003 (3 года 5 месяцев)
ВАТ ПМК - 100, (будівництво, земляні і бурові роботи)

Управління підрозділами генпідрядноого підприємства.
(Адміністративно-господарське, технічне, комерційне керівництво)
Забезпечення безперебійного функціонування підприємства
Участь у плануванні і бюджетування комерційної діяльності компанії.
Підготовка документації до конкурсів (аукціонів). Організація і управління будівництвом. Фінансовий контроль бюджету будівництва. Взаємодія з контролюючими та погоджувальними організаціями
Контроль виконання договірних зобов'язань.
Контроль за виконанням проектно-вишукувальних робіт і якістю за виконанням будівельно-монтажних робіт. Курирування роботи з ведення обліку та складання звітності з будівництва
Постачання і комплектація: Управління персоналом відділу постачання. Аналіз існуючої системи закупівель на підприємстві і розробка заходів щодо оптимізації закупівельної системи. Запуск регламенту закупівель та комплектації споруджуваних об'єктів. Проведення переговорів зі стратегічними постачальниками спрямованих на отримання кращих умов. Аудит постачальників. Робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю. Закупівля матеріалів та обладнання.

Від начальника відділу до керівника філії, начальника управління

с 07.1995 по 07.1999 (4 года)
Комерційний банк "КНЯЖИЙ", (Банк)

З 07.1995 по 11.1996 рік начальник відділу обмінних пунктів, пізніше начальник відділу неторгових операцій. Займався організацією роботи обмінних пунктів банку як в центральному офісі в м. Рівне (7 обмінних пункту, плюс валютна каса в Банку, в підпорядкуванні 14 співробітників), валютних відділів у філіях (Тернопіль, Львів, Луцьк, Київ, Кіровоград. Також організував оптову продажу готівкової валюти для більш дрібних банків та їх філій. Залучав клієнтів фізичних осіб для розміщення коштів на депозитних і поточних рахунках, здійснювати виплату переказів фізичним особам за кордону.
Збільшено доходи до 30% . З 11.1996 по 03.1998 року заступник керуючого, а потім виконуючий обов'язки керуючого філії банку в м. Тернопіль. За період роботи збільшено клієнтську базу філія. Зі статусу збиткової перейшла в розряд, що стабільно прибутково працює. З 04.1998 по 07.1999 рік начальник управління по роботі з цінними паперами. Вивів Банк в лідируючі позиції по торгівлі ОВДП в Західному регіоні

Бухгалтер оператор управління валютних і клірингових операцій

с 02.1995 по 07.1995 (5 месяцев)
Комерційний банк "ЗОРЯ", (Банк)


Образование

Тернопільська академія народного господарства

Банківського бізнесу, Тернопіль

Высшее, с 09.1991 по 06.1995 (3 года 9 месяцев)


Дополнительная информация

Створення команди (можливо з нуля) для виконання бюджету і інших планових показників.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: