Резюме від 6 листопада 2018

Циганко Денис Володимирович

Системний адміністратор, 17 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
28 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Системний адміністратор

з 11.2017 по нині (1 рік)
Брокард-Україна, Киев (Retail)

- Підтримка та вирішення запитів користувачів компанії на різних рівнях (центральний офіс і 97 магазинів по Україні)
- Віддалена підтримка користувачів по RDP і DameWare
- Встановлення, обслуговування і адміністрування ОС Windows, MacOS
- Налаштування, робота і допомога з офісними програмами (MSOffice, Outlook, архіватори, 1С, Adobeі іншого ПЗ)
- Заведення користувачів в програму Callway
- Обслуговування серверів магазинів Windows Server 2012R2
- Моніторинг серверів компанії та мережевого обладнання в програмі SCOM
- Робота в Active Direсtory
- Адміністрування відео серверів на ПЗ GeoVision і Trassir
- Робота з SQL скриптами
- Робота з провайдером і підрядною ІТ службою
- Встановлення та обслуговування оргтехніки (МФУ, мережеві принтери, сканери, сканери ШК, РРО)
- Налаштування віддаленого доступу користувачам по RDP
- Ручні регламенти та обміни інформації між базами

Спеціаліст технічної підтримки

з 05.2017 по 11.2017 (6 місяців)
ТОВ Росан ІТ (Meest Group), Львов (Логістика)

- Надання технічної та консультаційної підтримки внутрішнім користувачам групи компаній
- Приймання телефонних та електронних звернень, реєстрація та розподілення звернень на відповідальних осіб
- Встановлення, налаштування та адміністрування баз 1С 8.2, 8.3 та VPN
- Реєстрація користувачів в програмі 1С та надання прав доступу згідно ФРМ
- Реєстрація користувачів в мобільному додатку
- Реєстрування особистих кабінетів контрагентів компанії
- Ручні регламенти та обміни інформації між базами 1С

Спеціаліст технічної підтримки

з 01.2016 по 04.2017 (1 рік 3 місяці)
iLand Sevice (авторизований сервісний цент Apple), Киев (Електроніка і електротехніка)

- Прийом техніки на гарантійне і пост-гарантійне обслуговування
- Контроль дотримання сроків виконання сервісних робіт та супровід клієнтів на всіх етапах ремонту
- Консультація і технічна підтримка клієнтів по телефону, ел.почті і chat
- Ведення бази клієнтів (робота в CRM системі "Daylite")
- Робота в 1С (створення рахунків на оплату послуг, контроль оплат)
- Замовлення та контроль поставки запчастин для проведення ремонтних робіт
- Оформлення та відправлення несправних комплектуючих компанії-виробнику
- Установка і обновлення Mac OS
- Резервне копіювання і перенесення данних користувача (Time Machine)
- Установка Windows через BootCamp і "віртуальну машину"
- Технічна підтримка користувачів Mac через TeamViewer
- Діагностика і тестування iPhone, iPad, Mac "Перепрошивання" та оновдення ПО IOS device
- Налаштування програм на OS і IOS пристроях
- Вирішення конфлікних ситуацій та знаходження компромісних рішень з клієнтами

Торговий представник

з 06.2014 по 11.2015 (1 рік 5 місяців)
"Алеф Вiналь", Львов (FMCG)

Функціональні обов"язки:
- виконання плану продаж;
- виконання плану по асортименту в ТТ;
- робота з клієнтами на ввіреній території;
- налагодження комунікацій, прийом й контроль виконання заявок, робота із запереченнями, вирішення проблемних ситуацій);
- пiдключення нових ТТ;
- робота з дебіторською заборгованністю, контроль оплат;
- ведення звітності;
- робота по стандартам компанії (мерчендайзинг).

Керівник сервісного відділу,головний диспетчер, м.Львів

з 06.2009 по 04.2014 (4 роки 10 місяців)
ТзОВ "Домосервіс", Львов (Послуги для населення)

Організація, систематизація і управління роботою сервісного відділу (в підпорядкуванні 7 сервісних інженерів)

Прийом телефонних дзвінків від клієнтів (консультації абонентів: робота з запереченнями, залагодження конфліктних ситуацій, організація вирішення оперативних задач)

Аналітика причин звернень населення і їх усунення

Укладення договорів і подальше їх обслуговування (розрахунок клієнтів, складання актів виконаних робіт, контроль виконання договірних обов'язків клієнтами)

Організація обслуговування сервісних викликів і контроль їх виконання

Підбір персоналу в маркетинговий і сервісний відділи

Адміністрування документів, бази даних клієнтів

Обслуговування клієнтів: консультації по характеристиках обладнання і продаж

Проведення переговорів з мешканцями будинків про встановлення систем доступу

Пошук нових точок збуту

Досягнення:

В компанію був прийнятий на роботу продавцем-консультантом і через 8 міс. наполегливої роботи керівництво назначили менеджером сервісного відділу.


Освіта

Національний університет "Львівська політехніка"

Теплогазопостачання і вентиляція, спеціаліст, Львів
Вища, з 02.2009 по 12.2012 (3 роки 10 місяців)


Додаткова інформація

Особисті якості:
Націленність на результат, відповідальність. Вміння вирішувати конфліктні ситуації. Готовий швидко засвоїти нові професійні навики.

Рівень знання ПК - досвідчений користувач
(MAC, Windows, 1C)


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: